ام جی

عرضهٔ ام‌جی GS فیس‌لیفت در بازار چین

چند وقت پیش بود که تصاویری جاسوسی و غیررسمی از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ام‌جی GS منتشر شد و حالا این خودرو در بازار چین عرضه شده است. قیمت GS فیس‌لیفت از ۹۸,۸۰۰ یوآن (۱۴,۲۰۰ دلار) آغاز شده و نهایتاً به ۱۶۸,۸۰۰ یوآن (۲۴,۳۰۰ دلار) می‌رسد. فیس‌لیفت GS نسبتاً گسترده بوده و شامل یک جلوپنجرهٔ جدید، چراغ‌های جدید، سپرهای جدید و فضای داخلی بروز شده می‌شود.

mg-fl-china-1

برای GS مانند قبل دو پیشرانهٔ مختلف ارائه می‌شود که هر دو از نوع توربوشارژ هستند. پیشرانهٔ اول یک واحد ۱.۵ لیتری با ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است و دومی یک نمونهٔ ۲ لیتری با ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور. گیربکس‌ها هم شامل شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ DCT اتوماتیک می‌شود.

mg-fl-china-7

در داخل GS جدید هم شاهد تغییرات نسبتاً زیادی هستیم که شامل فرمان اسپرت، کنسول وسط کاملاً جدید، اهرم تعویض دندهٔ جدید و صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر می‌شود. این نمایشگر که در اندازه‌های ۶ تا ۸ اینچی ارائه می‌شود، دارای سیستم‌عامل InkaNet بوده و با کارپلی اپل هم سازگاری دارد. در کل هرچند این فیس‌لیفت پیشرفت بسیار بزرگی برای GS بوده است اما بازهم بعید به نظر می‌رسد که کسی بجای رووی R5، ام‌جی GS را انتخاب کند آن‌هم به خاطر این سیستم اطلاعاتی-سرگرمی احمقانهٔ GS است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. ناشناس

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (28 ديدگاه)

    نسبت به نسخه ی قبلی خیلی بهتره هم موتورش خوبه هم اپشناش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. hamid_hk

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (62 ديدگاه)

    فرمونش خوشگل شده. به نظرم مهم ترین نقطه ضعف طراحی داخلی ماشینای ام جی فرمونشون هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. آرین

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (59 ديدگاه)

    قیمت ارزان کیفیت قابل قبول

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. elemento

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    جلوش بد نیست ولی از عقبش خوشم نمیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pony car

      ۳ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (144 ديدگاه)

      کاملا موافقم طراحی پشت ماشین اصلا به دل نمی شینه ماشین هم خصوصا از نمای پشت خیلی کم عرض به نظر میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. کامیاب

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (499 ديدگاه)

    دوستان یه سوال داشتم خیلی
    فولکس واگن کراس پولو(نه پولو معمولی)،در چه سگمنتی هست؟
    کراس اوور یا هاچبک؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehrbod

      ۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (242 ديدگاه)

      هاچ بک است .. کراس پولو فقط دارای یک کیت بدنه کراس است و نه چیز دیگر.. مانند آنچه در ساندرو استپ وی می بینیم..!
      به این گونه خودرو ها کراس (هاچ بک) می گویند و نه کراس اوور..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Mehrbod

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (242 ديدگاه)

    برترین خودروی شاسی بلند ایران در بازه قیمتی خود و با فاصله بسیار زیاد در کمیت و کیفیت دینامیک حرکتی ، طراحی و تکنولوژی در برابر رقبای کره ای…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. elemento

      ۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      ناموسـا!! کره ای ها چه هیزم تری به شما دوست محترم فروختن ؟
      کیا اسپورتیج شاید یکی از ارزون ترین شاسی بلند های کره ای در ایران باشه.
      یکی از دوستان من از وقتی اسپورتیج وارد بازار ایران شده تا حالا 3 تاش رو خریده.
      عاشق ماشین نو هست. ماشین تا به 250000 رسید ، عوض میکنه.
      اصلا هم خوب با ماشین رفتار نمیکنه. از روی سرعت گیر ها با سرعت کمتر از 50 رد نمیشه. به قول خودش دوست داره پرش بزنه!
      اما بی نهایت از ماشین راضیه. تا کهنه میشه و به خاطر رفتار بد دوستم ، میخواد لش بشه میفروشه و مدل جدیدش رو میخره
      اصلا هم در قید و بند عوض کردن به موقع روغن و … نیست
      خیلی از ماشین راضیه. خیلی … هر چی بگم کم گفتم.

      به نظر من وقتی اسپورتیج اینقدر خوبه، بقیه ی محصولات کیا و هیوندای باید بهتر باشن.

      MG الان یک شرکت چینی هست، من راستش کسایی در نزدیکانم دارم که MG دارن، دروغ چرا. اونا هم خیلی راضین.

      اما به نظر من MG برتری کیفیتی به کره ای ها نداره. هر دو در میان مدت و کوتاه مدت (تا 250000) بدون مشکل کار میکنن و راضی کننده هستن.
      .
      ΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔ
      .
      این فاصله ی زیادی که شما MG با ماشین های کره ای داره میشه بگی از کجا اومده ؟؟؟
      به نظر من خودت MG داری … برای همین از کره ای ها اینقدر بهتر میدونیش.
      وگرنه هر کسی کره ای ها رو در کیفیت هم قبول نداشته باشه، در طراحی اقرار میکنه که یکی از بهترین ها هستند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mehrbod

        ۲ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (242 ديدگاه)

        تفاوت در مهندسی است.. آنجایی که موتور را باز می کنی و یا جایی که خودرو را در چال از زیر نگاه می کنی و یا تعمیر می کنی و با دنیایی از مهندسی روبرو میشی .. جایی که از تمامی ظرفیت های یک ماشین استفاده می کنی و آنرا به چالش می کشی و با جواب های کیفیت طراحی و مهندسی در آنجا روبرو می شوی .. چیزی که یک شخص کاربلد و آگاه می بیند و مردم کوچه و بازار نمی بینند . تفاوت در فن آوری های بکاررفته و طراحی های برتر و هدفمند است و نه طرح های فرا واقع گرایانه و یا ضد کارکرد گرا.. چیزهایی که اهل فن می توانند ببینند و نه عوام..
        در ضمن MG یک شرکت چینی نیست و در تمامی منابع خودرویی مکتوب و در پایگاه های خودرویی معتبر ، MG یک شرکت بریتانیایی با سرپرستی دفتر کارخانه در لانگ بریج و با سرمایه گذاری SAIC چین نامیده شده است .
        یک طراحی زمانی بهتر است که در خدمت کیفیت کاربری تعریف شده و دوام محصول تولیدی باشد و نه چشم نوازی صرف ..
        یک نمونه برای شما می گویم :
        اسپرتیج بدون داشتن سیستم تعلیق پیشرفته ، دارای سایز لاستیک و رینگی نا مناسب با توانایی و کیفیت زیر بندی و فنربندی چرخ هاست . همین مورد در زیبایی ظاهری نمای خودرو موثر بوده و چشم را می فریبد و اندام خودرو ، تولیدات بزرگان خودروسازی را تداعی می کند ولی رانندگان و دارندگان این خودرو را از کوبش فنربندی و صدای تعلیق و لاستیک به نسبت کاربردی که برای این کراس اوور تعریف شده ، ناراضی کرده است . این یعنی طراحی بدون دانش مهندسی ساخت .. همین مورد درباره GS نقطه برتری است و این چیزی است که اندکی افراد پیش از خرید می دانند و در نظر می گیرند ولی در دراز مدت با همین فاکتورها ، مشتری وفادار می شوند .
        من این خودرو را از رقبای کره ای بهتر نمی دانم بلکه خیلی خیلی برتر می دانم و آن هم به واسطه تجربه شخصی است و نه مالکیت کنونی این برند..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حامد

          ۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (73 ديدگاه)

          البته فقط اسپورتیج نیست و همه خودروهای کره ای فنربندی دارای کوبش دارند
          اونم حق با شماست چون بیشتر لاستیک های فاق کوتاه و رینگ های بزرگ دارند که نمای جذاب تری داشته باشند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ایمان

          ۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (93 ديدگاه)

          تفاوت در مهندسی؟؟؟؟؟
          مهندس اگر منظور شما موتور 2 لیتری توربو MG هست باید بگم اسپورتیج نسل قبل هم موتور 2 لیتری توربو با 240 اسب قدرت داره!!! در نسل جدید توسان و اسپورتیج هم چندین موتور مختلف وجود داره از جمله1.6 لیتری توربو!!(در مجموع اگر اشتباه نکنم 3 موتور دیزلی و 4 موتور بنزینی)
          سیستم تعلیق نسل جدید توسان هم در جلو مک فرسون در عقب مولتی لینک شده که تمام کارشناس هایی که تستش کردن از سواری نرم و هندلینگ خوبش گفتن. جالبه حتی مدل 2 لیتری تنفس طبیعی توسان بر اساس تست مجله ماشین(شماره400) شتاب بیشتری به نسبت مدل 2.4 لیتری نسل قبل داره(10.6 ثانیه در روز تست)
          در بحث مهندسی فضای داخلی خودرو هم علاوه بر فضای پا و سر عالی در هر دو ردیف گنجایش 877 لیتری صندوق توسان را با گنجایش 436 لیتری ام جی GS مقایسه کنید!!!!
          اما نقطه عطف مهندسی اسپورتیج و توسان در ایمنی عالی این دو خودرو مشخص میشه!!! 5 ستاره ایمنی از NHTSA و یورو ان کپ در صورتی که GS اصلا در یورو ان کپ تست نشده!!!!! جالبه در بازار چین و اروپا GS در بحث فروش از اسپورتیج و توسان یه شکست خورده تمام عیاره!!!
          در کل این مهربد( با نام های کاربری نریمان، عارف و…..) تا اسم ام جی میاد شروع میکنه به تبلیغ بی مورد و بزرگنمایی. به نظر من GS مخصوصا با توجه قیمتش در ایران خودرو کاملا خوبیه ولی این آقای دلال بدجوری غلو می کنه مخصوصا در مورد رقبای کره ای

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. نریمان

          ۱۵ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (138 ديدگاه)

          آقا ایمان ، لطفا در نوشتن دقت کن ، بنده هیچگاه با اسم کسی دیگر مطلب نمیگذارم و بهتر است بجای برچسب زدن ، جواب مهندسی به آقای مهربد بدهی .
          در ضمن بین سیستم مولتی لینک وابسته ( توسان ) و مولتی لینک غیر وابسته ( جی اس ) بسیار تفاوت هست و هر گردی گردو نیست .
          من علاقه ای به ورود به این بحث نداشتم چون اصولا کاری به مقایسه ندارم و همیشه در جواب مقایسه جواب داده ام .
          سیستم شاسی دینامیک از موارد بسیار مهم و مهندسی میباشد که در خودروهای کره ای شاهد آن نیستیم و حتی در جنسیس و سانتینانتال ، این سیستم عاریه ای از فورد گرفته میشود . به هر حال هر کس هر ماشینی دارد مبارکش باشد و به نظر من ام جی جی اس با تکنولوژی و مهندسی و لایسنس انگلیس ، ارزش خرید دارد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. حامد

        ۲ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (73 ديدگاه)

        کیا اسپورتیج تو ایران شاسی بلند ارزونه؟؟؟ دوست شما 250 هزار ماشین عوض میکنه؟؟؟؟!! 250 تا میشه حدود ده سال!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. elemento

          ۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          دوست عزیز
          شما که دوست بنده رو نمیشناسید پس غیبت نمیشه.
          کسی که مدام با ماشین در حال عشق و حال و مسافرت و … باشه، در 3 سال به 250 هزار رسیده
          همه رو با خودت مقایسه نکن

          در ضمن من گفتم شاسی بلند کره ای ارزون.

          دقت نمیکنی هاا.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. elemento

          ۲ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ضمنا شرکت های MG در انگلستان یکی پس از دیگری دارن بسته میشن
          همه میدونن MG ، دیگه یک برند انگلیسی نیست. خیلی وقته که نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Mehrdad

        ۲۴ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2 ديدگاه)

        سلام دوست عزیز من خودم قبل از این که جی اس بخرم توسان داشتم که فوق العاده ماشین بی خرج و کم اصطلاکی بود و واقعا ماشین راحتی هست توی 3سال که داشتم فقط روغن ازش عوض میکردم ولی هیجان رانندگی نداشت در عوض جی اس فوقالعاده بهت هیجان میده ولی یکم باید باهاش خوب و درست رفتار کنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. amin

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    راستش من که با کره ای اصلا ضدیت ندارم و بارها گفتم که هر خودرویی از هر خودروسازی در دنیا حتی اگر از شاخ آفریقا هم باشه اگر خودروی خوبی باشه ارزشمند و قابل احترامه و هر خودروسازی در جهان هم خودروی خوب داره هم خودروی کمتر خوب.در مقایسه این خودرو با اسپرتیج من این رو بهتر میدونم ولی قطعا در مقایسه با خودروهای دیگری از کیا و هیوندا اونها میتونن برنده باشن.صرفا در مقایسه بین این 2 خودرو به نظر من ام جی به لحاظ عملکرد و طراحی بهتر ظاهر میشه. کیفیت اسپرتیج رو میدونم که خوبه و کابینش به نظر من حتی از توسان با کیفیتتره ولی ام جی رو چون ندیدم نمیتونم درباره کیفیتش نظر بدم که بالاتره یا پایینتر .ولی من هم اگر در مقام خریدار باشم بین این خودرو و اسپرتیج قطعا اسپرتیج انتخاب من خواهد بود چون خدمات پس از فروش و قطعات یدکی و صد البته بازار فروش بهتری دارد.
    کیا و هیوندا هم خودرو سازان بزرگی هستند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.اما روی صحبت ما با اون دوستانی هستش که کره ای هارو سلاطین دنیای خودروسازی میدونند و رو تک تک مدل هاش تعصب دارند.و بر این خیالند که تمامی خودروسازان جهان خودروهای کره ای را به عنوان مدل و الگو قرار داده و از آنها تقلید میکنند و در تمامی صحبتهایشان اعلام میکنند که کره ای ها از همه پرفروشتر بوده و در تمامی رتبه بندیها جایگاه بالا دارند.
    در کل به نظر من خودرو یک وسیله است و نه بیشتر و هرکس با توجه به سلیقه اش و نیازش اونی رو که دوست داره انتخاب میکنه و میخره و اصولا تعصب داشتن روی هرچیزی علی الخصوص خودرو کامل اشتباه و نابجاست و باید خودرویی را که با نیازهامون بیشترین انطباق رو داره خریداری کنیم حالا میخواد ساخت هرکجا باشه حتی ایران.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehrbod

      ۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (242 ديدگاه)

      براوو همینه : “باید خودرویی را که با نیازهامون بیشترین انطباق داره ، خریداری کنیم ..”

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. pony car

      ۳ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (144 ديدگاه)

      دوست عزیز هیچ کدام از طرفداران خودرو های کره ای چنین ادعاهای خودزانانه ای که شما فرمودین ندارند بلکه همگی معتقدند صنعت خودرو سازی کره در بین بزرگانی همچون المان امریکا ژاپن در تمامی لیست های افتخاری از میزان فروش جهانی گرفته تا طراحی و انجین حضور دارد جایی که هیچ نامی از خودروسازان فرانسوی و چینی و اسپانیایی دیده نمی شود و این حقیقت موجود است

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amin

        ۳ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (1126 ديدگاه)

        جناب المنتو این یک نمونه از اون دوستان که اعتقاد دارند در تمامی لیست ها کره ای ها وجود دارند و کره رو بالاتر از دیگران میدونند.البته دوستان دیگری غیر از ایشون هم هستند

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حامد

          ۳ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (73 ديدگاه)

          ایشون همون سان مارتینه
          سایت های دیگه را هم پر کرده از این داستانایی که از خودش در میاره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. amin

          ۳ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          میدونم دوست عزیز.الان دیگه همه فهمیدن این موضوع رو.گرچه سعی میکنن ادبیاتشون متفاوت باشه اما باز مشخصه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فرمون ماشین شبیه به محصولات آئودی شده گروه فولکس واگن و طراحی هاش خیلی روی طراحی های محصولات چینی تاثیر گذاشتن و اونارو زیباتر کردن این ماشین هم به نوبه خودش خیلی خوبه فقط ایرادش خدمات پس از فروشش هست که در ایران کمی ضعیف هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehrbod

      ۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (242 ديدگاه)

      الف تا ی طراحی این خودرو در” ام جی دیزاین سنتر” بیرمنگام انجام می شود و همه مهندسان آن بخش و گروه ، اروپایی و بریتانیایی هستند و در دنیایی بسیار دور از چین زندگی می کنند . از این رو تحت تاثیر جو خودرویی چین نیستند و فقط شاید با توجه به پیشینه همکاری MG و BMW و نسخه هایی از ام جی که از سال 2005 به آن طرف ، با BMW های سری پنج و سه ، پلت فرم مشترک داشتند ، مهندسان قدیمی تر لانگ بریج ، گرایش به طراحی های BMW دارند که همگی فرمان هایی این چنین دارند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نریمان

      ۱۵ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (138 ديدگاه)

      حمید رضا جان ، پس از عقد قرارداد مهندسی و ساخت با شرکت آئودی توسط شرکت سرمایه گذار ام جی یعنی سایک ، تصمیم بر آن شده که طراحی های بصری شرکت ام جی به آئودی نزدیک شود و این یک انتخاب آگاهانه با همکاری خود آئودی هست .

      http://www.asrekhodro.com/News/98376/%D8%A2%D8%A6%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF
      البته شرکت سایک 25 درصد سهام فولکس واگن که شرکت مادر آئودی هست را دارد . به هر حال دو شرکت مادر توافق کردند که فرزندان ناتنی شون ، با هم کار کنند .
      خخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. E.k

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تو قیمت خودش خییلی خوبه هم قدرت و شتاب خوبی داره هم آپشن های زیاد ولی از همه ی اینها بگذریم تو ایران افت قیمت شدیدی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سیاوش

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    کابینش قشنگ شده ولی طراحی خارجیش به دل نمیشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. sunmartin

    ۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    اون آقا یه طوری راجع به مهندسی 100 درصد چینی امجی حرف زده که اول فکر کردم راجع به پورشه یا بی ام دبلیو و حداقل آئودی حرف میزنه آخه چینی و چه به این حرفها البته میدونم چینی پرستان بدلایل مختلفی چون بازار خرتب دست دوم و نیرزیدن خودرو با قیمت های نجومی سعی در تخریب کره ای های مطرحی مثل کیا هیوندا دارن حتی امثال هیوندا بلحاظ طراحی موتور مقام آورد و در تمامی رنکینگ ها شرکت داده میشه اما ب ند های چینی مثل امجی من در هیچ تست و مقاله معتبری ندیدم ازشون یاد بشه بابا بخدا به شرکت با 25 کارگر و کارمند داشت اونم 5 ماه پیش جمع کرد رفت چین امجی جی اس تماما یک خودروی پلاستیکی پرخرجه که بوی پلاستیکش واقعا ملال آوره کیفیت کابین و طراحی این خودرو بقدری عجیب و چیپ هست که وقتی برچسب قیمت نگاه میکنی بیشتر شبیه یک شوخیه بی مزه است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۳ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      جناب المنتو ایشون هم نمونه دوم.جالبه که این دوستان همزمان با هم کامنت میزارن!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sunmartin

        ۳ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (1918 ديدگاه)

        شما کدوم مدل از امجی دیدی که در لیست برترین انجین های سال 2014 تا 2016 باشه کدوم مدل از امجی دیدی که از دید مجله رد دات چندین جایزه درو کنه کدوم مدل امجی با خودروهای برتر جهان مقایسه میشه و رتبه های اول تا سوم نصیبش میشه یا در تست های ایمنی اروپا و آمریکا گرید A را نصیب خودش میکنه اصلا از امجی حرفی هست ؟اصلا در بررسی ها شرکت داده میشه نه مسلما؟؟؟!!این توهم دایی جان ناپلئونی توطئه علیه برند انگلیسی امجی کنار بذار بسه دیگه امجی نه انگلیسیه نه ادعایی داره شرکت سایک موتور نشستن تو چین هر 5 سال یه خودرو بروی پلت فرم های خوددوهای دیگه و با موتور و گیرباکس سایر خودرو ها بیرون میدن که کلا پلاستیک خالصه نه مهندسی و دانشی در زمینه ساخت انجین و گیرباکس و شاسی مستقل دارند و نه در این سالها پلت فرمی طراحی کردندببینید واقعیت عریان اینه حالا شما عاشق و دلباخته چینی ها هستی اون نظر تعمیم نده به سایرین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amin

          ۳ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          اتفاقا هیچکس به اندازه من از چینیها بدش نمیاد.از کشور چین و سعی نکنید بنده رو طرفدار چین نشون بدید لطفا.من مثل بعضی دوستان ذوب در یک کشور نمیشم و ماشین خوب رو دوست دارم ساخت هر کشوری که میخواد باشه حتی ایران خودمون. جدیدا خوب شده دیگه از لغات لگن و حلب و آشغال در مورد خودروهای چینی استفاده نمیکنید.سپاسگذارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نریمان

          ۱۵ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (138 ديدگاه)

          بررسی موسسه جی دی پاور از خودروهای موجود در چین در سال 2016

          http://www.jdpower.com/press-releases/2016-china-vehicle-dependability-study-vds

          جناب سان مارتین ، کلا خسته نباشی .
          طراحی جی اس در بزرگترین انستیتو مهندسی لندن با شرکت چهار شرکت قدیمی و اصیل پورشه ، جنرال موتورز ، فولکس واگن و موریس گاراجز انجام شده . لطفا حرف های نخ نما شده نزن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. نریمان

          ۱۵ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (138 ديدگاه)

          احتمالا ، اولین ومعتبرترین مجله خودرویی جهان یعنی اتواکسپرس ، دوم یعنی اتو کار ، سوم یعنی جی دی پاور ، چهارم یعنی وات کار و پنجم یعنی کار ریویو ، از دید شما معتبر نیستند که گیر دادی به رد دات که یک مجله طراحی بصری در همه زمینه ها هست و تخصصی خودرو نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نریمان

          ۱۹ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (138 ديدگاه)

          سان مارتین ، تو با حضورت در هر پست مرتبط به ام جی در همه سایتهای خودرویی ایران و تخریب این برند ، ثابت کردی که برند ام جی بسیار مهم هست حداقل برای تو ، وگرنه چه دلیلی داره که برای یک برند معمولی و بقول خودت صد در صد چینی ، هر جا که اسمش بیاد ، تو ظاهر بشی و تخریبش کنی .
          ممنون از اینکه با حضورت در همه جا چه بنام خودت و چه بنام کسای دیگه ، ثابت کردی که این برند اینقدر ارزش داره که براش وقت بذاری ولو با تخریب .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. حامد

      ۳ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (73 ديدگاه)

      اگر کلمه “MG DESIGN CENTRE” را در اینترنت گوگل کنید و فقط عکس ها این مرکز را که در لانگ بریج انگلستان واقع شده را تماشا کنید و یا فیلم ها مربوط به MG را در یوتوپ یا آپارات نگاه کنید ، همه چیز دستگیرتان میشود .
      دفتر ام جی در بیرمنگام ، سرپرست و مرکز طراحی این برند است و به هیچ وجه تعطیل نشده و نخواهد شد و آنچه جمع شد ، خط مونتاژ MG3 بود :
      http://europe.autonews.com/article/20160923/ANE/160929905/mg-will-stop-uk-production

      اگر سواد خواندن انگلیسی داشته باشید می بینید که نوشته :
      SAIC will continue to design and engineer MG cars in Longbridge. Earlier this year the company announced it would invest 1.2 million pounds to install a fifth engine test facility…
      حالا اگه سواد داشتی و حوندی و فهمیدی مقر مهندسی ام جی کجاست و عکس ها و فیلم های دیزاین سنتر ام جی را دیدی و عظمت داستان را درک کردی ، لطفا دیگه از گفتن این ***ها و صدردصد چینی و پلاستیک و بو و این حرف های بچگانه و خنده دار دست بر دار و دست از سر ام جی سوارها هم بردار و برو همون سراتو سایپا رو سوارشو و حالشو ببر..!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. محمد

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (55 ديدگاه)

    این اقای سان مارتین عزیز هرجا اسم m می بینه 3 متر میپر هوا واقعا خسته نشدی به این پشت کارت واقعا حسودیم میشه . در ضمن یادت باشه که هیچ چیزی هیچ وقت ثابت نمیمونه و در این دنیاهمه چیز در حال تغییر اگر تاریخ علمی چین رو 500 پیش تر می خوندی میبینی چینها اصلا عقب مانده نبودن و حا لا دنیا در حال تغییر وباید بهش پیش رفت وگرنه جا میمونیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حمید

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    امیدوارم از این دست برندهای معروف و با کیفیت چینی هر چه زودتر تو کشورمون بومی سازی بشه و با قیمت گذاری عادلانه اونها توان خرید مردم هم بهشون برسه و شاهد خودروهای با کیفیت و به روز تو خیابون های کشورمون باشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Ali

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    2017 با 2016 چه تفاوتی داره.؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا