ام جی

ام جی 3 به‌روز شده با هفت سال گارانتی و قیمت ارزان

ام جی اقدام به فیس‌لیفت ام جی ۳ برای مدل سال ۲۰۱۸ کرده است. این خودرو دارای تغییرات ظاهری بوده و گارانتی ۷ سال یا ۱۲۸ هزار کیلومتر را ارائه می‌کند.


نمای جلوی این خودرو واضح‌ترین تغییرات را داشته است. جلوپنجره این خودرو از کراس اوور ZS الهام گرفته و یک جفت چراغ بازطراحی شده و سپر جلو با ورودی‌های هوای گیراتر و لبه‌های تیزتر نیز دیده می‌شود.


ام جی همچنین سپر عقب را دوباره طراحی کرده و از رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، پوشش آینه‌های جانبی با رنگی متفاوت، گرافیک متفاوت سقف و بدنه و ۶ رنگ بدنه برای این خودرو بهره برده است.


به‌روزرسانی‌های ام جی ۳ در کابین هم ادامه یافته و در این بخش می‌توانیم صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی را به‌صورت استاندارد در نسخه‌های Excite و Exclusive ببینیم. این سیستم اطلاعات سرگرمی در مدل ZS هم بکار رفته اما به دلایلی فاقد سیستم ناوبری می‌باشد. خوشبختانه سیستم اپل کارپلی به‌صورت استاندارد موجود بوده اما خبری از اندروید اتو نیست. تکمیل کننده تغییرات ام جی ۳ نیز همان فرمان چندکاره دیده شده در کراس اوور ZS می‌باشد.

از نظر فنی این خودرو تغییرات زیادی نداشته است؛ بنابراین پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری ام جی ۳ فیس لیفت قدرت ۱۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۳۷ نیوتون متری دارد. جفت این قلب آهنین گیربکس ۵ سرعته دستی است که نیرو را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. ام جی ۳ به‌صورت رسمی در ۱۰.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۱۷۳ کیلومتر در ساعتی دارد.


قیمت این خودرو در نسخه Explore از ۹۴۹۵ پوند آغاز می‌شود. مشتریان با پرداخت ۱۱۳۹۵ پوند مالک مدل Excite می‌شوند که دارای مواردی همچون رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی متفاوت، سیستم اطلاعات سرگرمی یاد شده و برخی تجهیزات دیگر است. پرچم‌دار این خانواده هم ام جی Exclusive با قیمت پایه ۱۲۷۹۵ پوند می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    هنوز هم با همین قیمت دلار و پوند قیمتش با گمرک صفر یا پایین خودرو نسبتا قابل دسترسی میشد واسه هموطنان
    حیف که انگیزه ای واسه عرضه به قیمتش نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      تازه قیمت خودرو تو انگلستان حدود 30 درصد از بازار آزاد گرونتره. خیلی مدل ها که هم تو آمریکا و انگلیس هستن ، تقریبا یه برچسب قیمتی دارن و فرقش اینه که همون عدد تو انگلیس به پوند هست بجای دلار

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سام

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    ام جی 3 با این رنگ زرد داخل مقاله فوق العاده جذاب میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Genius

    ۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    شاید دوباره یه عده بحث تکراری و کسل کننده چینی یا بریتانیایی بودن ام.جی رو بکشن وسط اما من به این حرفهای بی منطق اهمیتی نمیدم و تنها چیزی که برای من جذابه رابطه فوق العاده بین قیمت و امکانات و توانایی های این ماشینه!در نظر داشته باشید برپایه مطالعات آماری متوسط درآمد یک تحصیل کرده بریتانیایی سالانه 40/000 پوند است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسام

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (11 ديدگاه)

    سلام ، تغیرات فنی ام جی سه برای سال 2018 : تغیر گیربکس اتوماتیک از ای ام تی به چهار دنده اتوماتیک معمولی و همچنین افزایش قدرت موتور از صدو پنج اسب به صدو ده اسب بخار

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا