ام جی

کاهش قیمت ام‌جی 6 همراه با ارتقاء

ام‌جی به طور رسمی از فیس لیفت MG6 برای سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد. در این خودرو، ام‌جی موارد ارتقا و بهبود یافته را با هزینه کمتری ارائه می‌نماید.

MG6 Facelift 2016
MG6 Facelift 2015
ام‌جی اصرار دارد که نسخه ۲۰۱۵، یک مدل جدید است. اما تغییرات ظاهری این خودرو تنها به چراغ‌های LED روزتاب جدید و تغییرات مختصر در سپرها محدود می‌شود.

MG6 Facelift Interior
MG6 Facelift Interior
ام‌جی اعلام کرده که تقریباً تمام قسمت‌های کابین دستخوش تغییر و به‌روزرسانی شده‌اند. از جمله این تغییرات، نمایشگرهای جدید داشبورد، نمایشگر ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و همچنین استفاده از یک ترمز دستی الکترونیکی به‌جای ترمز مکانیکی می‌باشد.

MG6 Facelift Interior
MG6 Facelift Interior
بهبود اصلی در زیر کاپوت صورت گرفته که در آن موتور ۱.۹ لیتری دیزلی به طور قابل‌توجهی بهینه شده است. با اینکه میزان نیروی تولیدی این پیشرانه هنوز ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور آن ۳۵۰ نیوتن متر است، تولید گازهای آلاینده به ۱۱۹ گرم در هر کیلومتر کاهش یافته و مصرف سوخت آن نیز به ۴.۶ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.

MG6 Facelift
MG6 Facelift
MG6 جدید نسبت به قبل، یک رژیم ۷۵ کیلوگرمی گرفته و ۰.۵ ثانیه شتاب صفر تا ۹۶ بهتری دارد. به‌گونه‌ای که از سکون تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۴ ثانیه می‌پیماید.

MG6 Facelift
MG6 Facelift
سه تریم مختلف برای MG6 جدید درنظر گرفته شده است که ارزان‌ترین آنها یعنی مدل S با قیمت ۱۳۹۹۵ پاوند در انگلستان به فروش می‌رسد. این رقم ۳۰۰۰ پاوند از مدل پایه سال ۲۰۱۴ ارزان‌تر شده است. این قیمت‌گذاری باعث می‌شود تا این خودرو بتواند در رقابتی مستقیم با خودروهای کوچک‌تری چون فورد فوکوس و اوپل آسترا قرار گیرد.

حتی تریم پایه نیز از امکاناتی نظیر صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، رینگ‌های چرخ ۱۶ اینچی آلیاژی، ترمز پارکینگ (دستی) الکترونیکی و مواردی مشابه سود می‌برد. در مدل TS مواردی چون روکش چرم صندلی‌ها، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن اتوماتیک و کروز کنترل اضافه شده‌اند. در مدل TL هم روکش کامل کابین با چرم و دوربین عقب و موارد بیشتر را می‌توان یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. فرهاد

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام،ام جی 6 توربو سیستم توربوش چگونه میاد تو سرویس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امير علي

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام .دوستان این ماشین از هر نظر : قدرت ، شتاب ، مصرف سوخت ، هندلینگ ، امکانات ، نرم بودن از ماشین های هم سطح خودش نسبت به قیمتش بهتر می باشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mamo

    ۱۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ٣ ماهه ام جی خریدم ازش بسیار بسیار راضین از النترا و خیلی چیزای دیگه بهتره من النترا هم داشتم جز ظاهر زیبا هیچی نداره ، فقط mg6

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا