میتسوبیشی

رونمایی از نسخه پلاگین هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر برای بازار ایران

شرکت آرین موتور پویا، سرانجام پای نسخه هیبریدی اوتلندر را به جاده‌های ایران باز کرد. خودرویی که در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین محصولات میتسوبیشی محسوب می‌شود و لقب پرفروش‌ترین خودروی شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی سال را نیز از آن خود کرده است.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگین هیبریدی
خودروهای پلاگین نسبت به هیبریدی‌های معمولی از مزیت امکان شارژ با برق و شارژر جداگانه سود می‌برند و بعلاوه محدوده حرکتی آنها با نیروی الکتریکی نیز بسیار مناسب است. به‌گونه‌ای که در مصارف روزانه و شهری شاید دیگر نیازی به مصرف سوخت احساس نشود. در عین حال هیچ آلایندگی مستقیمی نیز در این وضعیت تولید نخواهد شد که برای هوای آلوده شهرهای بزرگ ما، یک راه نجات محسوب می‌شود.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یا پلاگین هیبریدی مجهز به یک موتور بنزینی ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۱۷ اسب بخار و گشتاور ۱۸۶ نیوتن‌متر است. در کنار این موتور دو موتور الکتریکی یکی روی محور جلو و با قدرت ۸۰ اسبی و ۱۳۷ نیوتن‌متری و دیگری روی محور عقب با همین میزان قدرت و گشتاور ۱۹۵ نیوتن‌متری هم ایفای وظیفه می‌کنند. در مجموع نیروی تولیدی این پیشرانه در حالت ترکیبی به ۱۹۷ اسب بخار و ۳۳۲ نیوتن‌متر می‌رسد.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگین هیبریدی
باتری‌های لیتیوم یون با ظرفیت ۱۲ کیلووات ساعت، وظیفه ذخیره انرژی الکتریکی را بر عهده دارند. زمان شارژ این باتری‌ها با برق ۲۴۰ ولتی به ۳.۵ ساعت می‌رسد و البته اگر از شارژر سریع مخصوص استفاده شود می‌توان ظرف ۲۵ دقیقه تا ۸۰ درصد از ظرفیت باتری را شارژ نمود. این خودرو در حالت تمام برقی می توان تا شعاع ۶۰ کیلومتر را طی نماید.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگین هیبریدی

مصرف سوخت اوتلندر PHEV با کمک باتری‌ها به ۳.۲ لیتر در حالت ترکیبی رسیده است. هرچند در حالت بنزینی خالص، مصرف آن به ۹.۴ لیتر افزایش می‌یابد.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگین هیبریدی
اوتلندر هیبریدی مجهز به لیست کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی ازجمله ۷ ایربگ، سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، ترمز کمکی، کروز کنترل، چراغ‌های LED، فرمان گرم‌کن دار، چراغ‌های خودکار، سنسور پارک جلو و عقب، تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، ترمز دستی برقی، سانروف، روکش چرم صندلی‌ها، سیستم تشخیص تصادف، کنترل باد تایرها و کابل شارژ سریع می‌باشد.

آرین موتور، قیمت قطعی میتسوبیشی اوتلندر PHEV را ۳۱۷ میلیون تومان برای تحویل در اسفند ماه اعلام نموده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    دوستان نطرتون راجب صحبتای این مدیرعامل ایران خودرو که گفته بنز و هیوندای استاندارهای ما رو نمیتونن عمل کنن چیه؟??

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (87 ديدگاه)

      بهونس واسه این که استاندارد ها رو به جای سال ۹۷ بندازن واس ۹۸ و۹۹ همون طور که استاندارهای مصرف سوخت رو عقب انداختن .هر چند اینا بهونه نیس .بلکه چرندیات ساخته ذهن اون ملعون و دارودستش هستش
      الان فقط باید ببینیم رنو چیکار میکنه بعد این همه کش و قوس سر جای کارخونش

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. بهراد

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (537 ديدگاه)

      “مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، هاشم یکه‌زارع در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران گفت: خودروهای بنز و هیوندای استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند و با آنها که صحبت می‌کنیم می‌گویند این استانداردها را نمی‌توانیم پاس کنیم.”
      استاندارد های ایرانم مث خودشه، با این اداره ی استاندارد و کنترل کیفی که ما داریم و ستاره هایی که به لگنا میدیم و هیوندا i10 رو غیر استاندارد میکنیم، طبیعیه دلش نخواد برندشو تو ایران مسخره کنن، یک کشور نباشه عوضش ١٠٠ تا دیگه هست ، پس حق بده بهشون که نخوان برای این بازی هزینه ای صرف کنن، وگرنه اگر استاندارد واقعی بود ، استاندارد سلامت عقلی مدیران ما اجرا میشد و همه ی اداره ها خالی از مدیر میشد، در آخر ماشینای خود ایرانخررو خیلیم استاندارد اروپا و ncap رو پاس میکنن مگه؟
      حالا ایشون یه * زده شما جدی نگیرید

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. علی

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (1203 ديدگاه)

        یادمه حدودای ۷-۸ سال پیش
        جلوی واردات اس کلاس و سری ۷ رو گرفتن
        بخاطر سیستم نایت ویژن
        میگفتن اینا استاندارد نیس

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. حرف حساب

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دنا پلاس هیبریدی هم اومده مثل اینکه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (10179 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ول نه برای ایران با این وضع خدمات و تعمیرات افتضاح حتی برای خودروهای هیبرید و توربو هم من در آینده اُفت شدید قیمت را پیش بینی میکنم بخاطر هزینه زیاد خدمات و تعمیرات این دست از خودروها .
    همه اینها به کنار ، شما بنزین بیکیفیت را هم حساب کنید که دشمن این نوع از خودروهاست
    میگن ۷ سال گارانی دارن ، وقتی وارد سال ۸ شد میخوان چیکار کنن.
    متآسفانه همه با وضع گارانتی مضخرف شرکتهای وارد کننده در کشور آشنا هستین که خیلی راحت شونه خالی میکنن.
    یه خودرو با تنفس طبیعی بخرید جون خودتونم راحت کنید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. پرسپولیس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    خودرو خوبی امیدوارم به قیمت معقول به دست مشتریان بدون دردسربرسدوخدمات پس ازفروش خوبی داشته باشدتوکشور دروضع فعلی خرید خودرو به این قیمت ها خوب نیست باید به جایی خوبی که باشد هدایتش کنند حتی نه تعرفهای سال گذشته

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. ali a

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    بهترین قابلیتش محدوده 60 کیلیومتری با موتور برقی و شارژ شدنش با برق شهریه..که نمونش فعلا تو کشور نیست…این ماشین تقریبا میتونه خیلی ها رو از رفتن به پمپ بنزین برای ماهی یکبار راحت کنه. خیلی ها روزانه تو شهر خیلی کمتر از این مقدار رفت و امد دارن…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Wrx

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    به نظر من این ماشین تو مسافت های طولانی اصلا مناسب نیست یعنی برای مسافت جابه جایی از تهران تا شمال با اعصاب و روان راننده کشتی میگیره?
    چون تو سفر باید بیشتر مسیر رو اون ۱۱۷ اسب حساب کنید
    ولی برای داخل شهر مناسبه ?زیبا ،جادار،مطمئن

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. محسن

    ۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شرکت میتسوبیشی در فروش اوتلندر برقی نهایت ظلم را در حق خریداران کرد .اولا اون آپشن هایی را که در زمان معرفی خودرو به مشتری وعده داده بودند در زمان تحویل روی خودرو نبود .2- به یکی دونفر از مشتریان خودروی تست درایو و شو روم با برچسبهای تبلیغاتی روی خودرو در تاریخ 1396/12/27 و زمانی که مشتری قدرت انتخاب قبل از تعطیلات نوروز را نداشت تحویل دادند و 302 میلیون نقدا از وی گرفتند. در تبلیغات فروش قرار بود شارژر پرتابل به خریداران بدهند که ان هم ندادند .زمانی که چندین نفر در چند مرحله به شرکت مراجعه کردیم پس از سه ماه وعده دادن الکی و سر دواندن با بی ادبی گفتند بروید شکایت کنید این هم از یه شرکت با این همه سابقه فروش و خدمات … متاسفم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا