میتسوبیشی

دوئل میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروزر پرادو

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور دوم، قسمت بیستم، دومین دوئل از گروه اس‌یووی‌های متوسط

نتایج دوئل قبلی بین میتسوبیشی پاجرو اسپرت و تویوتا فورچونر

مجموع آراء: ۱۲۲۲

آراء میتسوبیشی پاجرو اسپرت: ۴۸۴

آراء تویوتا فورچونر: ۷۳۸

پیروز دوئل: تویوتا فورچونر با کسب ۶۰ درصد از کل آراء

 

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تویوتا فورچونر

تویوتا فورچونر

تویوتا لندکروزر پرادو

میتسوبیشی پاجرو

؟

شورلت تریل‌بلیزر

جیپ رانگلر

؟

 

تویوتا لندکروزر پرادو

تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۰۹

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: –

فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۵,۲۳۷ دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۳,۷۱۸ دستگاه

 

میتسوبیشی پاجرو

تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۰۶

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: –

فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۴,۴۱۷ دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۲,۱۸۸ دستگاه

 

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

تویوتا لندکروزر پرادو

میتسوبیشی پاجرو

پیشرانه ۲.۸ لیتری I4 ۳.۲ لیتری I4
تنفس توربودیزل توربودیزل
قدرت ۱۷۵ اسب بخار ۲۰۰ اسب بخار
گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر ۴۴۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۵ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۱۱.۹ ثانیه ۱۰.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر/ساعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۸.۰ لیتر (ترکیبی) ۹.۰ لیتر (ترکیبی)
ظرفیت باک ۹۵ لیتر ۸۸ لیتر
وزن ۲۲۳۰ کیلوگرم ۲۳۳۵ کیلوگرم
طول ۴.۹۳ متر ۴.۹۰ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۷۹ متر ۲.۷۸ متر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۷ نفر
ظرفیت بکسل ۲.۵ تن ۳ تن
قیمت پایه استرالیا ۵۳,۴۹۰ دلار ۵۳,۹۹۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=10122555]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. مرصاد

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (96 ديدگاه)

    چرا باید به پاجرو رای بدیم ؟

    موافقم 2
    مخالفم 15
    1. كامي

      ۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (686 ديدگاه)

      بخاطر ظاهر خاصش
      فنیش هم چیزی کم نداره
      اما خب میدونم سخته در برابر پرادو بخای انتخابش کنی

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. Arman

        ۸ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (297 ديدگاه)

        هر خاصی که خوب نیست!!! اتفاقا یکی از نکته های منفیش ظاهرش هست

        موافقم 0
        مخالفم 11
    2. حسین

      ۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2810 ديدگاه)

      بختطر اینکه اینجا مقایسه بین پرادو و پاجرو دیزل هست! نه بنزینی!
      من ظاهر درونی و بیرونی پرادو رو دوست دارم و در ایران ( و با موتور ۶ سیلندر بنزینی ) پرادو را انتخاب میکنم اما در این مقایسه به پرادو ۱۷۵ اسبی با شتاب بالا ۱۱ ثانیه رای نمیدم!
      میدونم تو افرود و دیزل ها مهم گشتاور اونم تو دور موتور پایین است اما همیشه که افرود نمیرویم!

      موافقم 2
      مخالفم 0
    3. ford

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      خوب معلومه چون افرود بهتری داره سر تویوتا همون لند کروز که داشتم در جا تو برف گل گیر میکر مثل خر دست پا میزد ولی پاترول تو ژاپنی افرود عالی عمل میکرد در کل بعد امریکایی تو ژاپنی نیسان بعد میتسوبیشی بعد تویوتا تویوتا افرود خوبی نداره مخصوصا جدیداش من fj80 داشتم از افرودش واقعا نا راضی بودم موتور 4500 ولی اندازه موتور 2400 پاترول توانایی نداشت

      موافقم 7
      مخالفم 0
  2. E 36

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هر دو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایمان

      ۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من علاقه ام به پاجرو هست ولی اصلا لندکروز چیزی کم مداره، پاجرو قدرت و گشتاور بیشتری داره، راحتتر سربالایی تند رو آفرود رد می‌کنه با فرض سرویس به موقع و رانندگی صحیح دو اتومبیل لندکروز مدت زمان حفظ کیفیت اولیه اش بیشتره لندکروز بین دویست و پنجاه هزار تا سیصد هزار مشکل خاصی از خودش نشون نمی ده اما پاجرو بین دویست هزار تا دویست و بیست هزار کیلومتر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. کاوه

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    فقط بایدراننده پاجرو باشی تا فرق روندنش با پرادو دستت بیاد. زنده باد پاجرو. البته ته دلم نسل دهه نود رو کاملا ترجیح می دم. در اعداد وارقام هم که پرادو رو نابود کرده. بهترین اس یو وی آفرودر تاریخ برای خاص پسندها.. حالا یه کم قیافش دمده است البته .

    موافقم 16
    مخالفم 0
    1. علی

      ۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2 ديدگاه)

      کاملا موافقم، من تا وقتی پاجرو نسل چهار نداشتم، فرقشو حس نکردم، باید داشته باشی تا بفهمی یک سروگردن از پرادو بهتره (مدتی هم پرادو مدل ۲۰۰۸ روندم ک می‌توانم مقایسه کنم), اما قطعا این پرادو در این مقایسه جدیدتره و بهتر…

      موافقم 7
      مخالفم 0
  4. 206

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پاجیرو بعد از بیش 10 سالی که از معرفی اش می گذره، هیچ شانسی در مقابل پرادویی که 3 نسل ازش تو این مدت گذشته، نداره! اینجا برنده واقعی پرادو است اما اگر بخوای بین مدل 120 پرادو و پاجیرو نسل چهار، یکی رو انتخاب کنی، قطعا پاجیرو هم از نظر فنی و هم از نظر طراحی بالاتر هست … بماند که تا قبل از گرونی ها میشد با قیمت پرادو جی ایکس (6 سیلندر) یک پاجیرو فول تر و تمیز یک مدل خرید.

    موافقم 4
    مخالفم 2
  5. F22RAPTOR

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    پرادو ظاهرش بروز تره
    ولی پاجرو فنی قویتر

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. حمیدرضا

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من هیچ وقت هیچ کدوم رو دوست نداشتم اصلا چرا وقتی لندکروز هست باید سراغ این ماشین ها اومد بعدشم میتسوبیشی خیلی وقته ماشین هاش رو بروز نکرده اصلا دلیلی نداره انتخابش کنم

    موافقم 0
    مخالفم 6
    1. datsun

      ۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      پرادو خودش یه نوع لندکروزه
      لندکروز اتاق ۲۰۰ قیمتش از اینها خیلی بالاتره

      موافقم 2
      مخالفم 0
  7. NAVID۰۰۹۸

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    اول پرادو
    دوم پرادو
    سوم پرادو
    ……

    موافقم 0
    مخالفم 8
  8. Arman

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (297 ديدگاه)

    قطعا پرادو

    موافقم 0
    مخالفم 5
  9. Ali

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این تصویر پاجرو جدید نیست در مقابل شاهد تصویر پرادو نسبتا جدید هستیم،لطفا اصلاح کنید که توی مقایسه به اشتباه نندازید و جواب نظرسنجیتونو تحت تاثیر قرار ندید و در نهایت برای دیدن پاجروی جدید:
    https://www.mitsubishi-motors.com/en/showroom/pajero_sport/

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. datsun

      ۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      عزیزم این تصویری که گذاشتی پاجیرو اسپورته ،
      پاجیرو اسپورت و پاجیرو باهم فرق دارن

      موافقم 3
      مخالفم 0
  10. آرین

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (94 ديدگاه)

    من که هیچکدومو سوار نشدم ولی از پاجیرو خوشم میاد
    فنیش هم بهتره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  11. mohammad FM480

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    درود خدمت همه دوستان بعد حدود 2 یا 3 ماه فک کنم،
    از نظر فنی قطعا پاجرو باید انتخاب مناسب تری باشه ولی خب بنا به دلایلی از جمله برند و طراحی من به پرادو رای میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Genius

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    ایرانیها اثبات کردن تو هر دوئلی که یه طرفش تویوتا باشه نظرشون به اون جلب میشه برای همین یقینا برنده این نظرسنجی پرادو خواهد بود ولی از حق نگذریم پاجرو هم بحق لوگوی الماس نشان میتسوبیشی موتورز رو یدک میکشه و چیزی کم نداره

    موافقم 4
    مخالفم 0
  13. sina7

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (435 ديدگاه)

    چرا اپدیت نمیشن اینا؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. کیوان

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (166 ديدگاه)

    تعصب ایرانی تویوتا بی ام و در مقابل همه در این دوئل پاجرو بهتره اعداد برای پاجرو است هندلینگ پاجرو‌ عالی پرادو کنده در یک درگ ۴ خودرو پرادو و رکستون و اپتیما ۲۰۱۰ و ام جی ۶ شرکت داشتند رکستون اول و پرادو اخر شد

    موافقم 2
    مخالفم 0
  15. پوریا

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پاجرو از پرادو خیلی نرم تره و هندلینگش هم بهتره . باید سوار شی تا بفهمی

    موافقم 4
    مخالفم 1
  16. ford

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    میتسوبیشی خودش برا کلی شرکت موتور میده بهترین موتور میسازه و قدرت بالای داره پاجرو در کل پاجرو بین افرود اصلا خوبی نداره تویوتا افرود تو ژاپنی فقط نیسان واقعا از کلی ماشین امریکایی سره تجربس که میگم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا