میتسوبیشی

قیمت و مشخصات میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022

میتسوبیشی اکلیپس ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۲۳۳۹۵ دلار وارد بازار شد. به این مبلغ باید ۱۱۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز افزود. شایان ذکر است این خودرو در مدل سال ۲۰۲۰ خود (مدل سال ۲۰۲۱ وجود نداشته است) قیمت ۲۲۹۹۵ دلاری داشته و بنابراین به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در آن فقط ۴۰۰ دلار اضافه قیمت به همراه داشته‌اند.

اکلیپس کراس به‌روز شده از دماغه جدیدتری سود می‌برد. جلوپنجره این خودرو هم‌اکنون هماهنگی بیشتری با دیگر بخش‌ها به ویژه دیلایت های LED دارد. چراغ‌های اصلی و مه شکن‌ها نیز در بخش پایینی قرار گرفته‌اند.

در بخش عقب نیز چراغ‌ها دوباره طراحی شده‌اند اما برخی تغییرات بزرگ در کابین رخ داده‌اند جایی که یک نمایشگر جدید ۸ اینچی در تریم های LE، SE و SEL وجود دارد. بخش مرکزی داشبورد نیز به‌روز شده و نمایشگر به سمت راننده تمایل بیشتری پیدا کرده است. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو هم‌اکنون از اپل کارپلی ۳ و اندروید اتو ۴ پشتیبانی می‌کند. مدل‌های SE و SEL همچنین دارای ناوبری هستند.

مدل‌های LE، SE و SEL به‌صورت استاندارد دارای صندلی‌های گرم شونده هستند درحالی‌که مدل SEL از غربیلک فرمان گرم شونده و پوشش چرم خاکستری سفارشی نیز سود می‌برد. اکلیپس کراس SEL مجهز به پکیج تورینگ از صندلی‌های گرم شونده عقب هم برخوردار شده است.

تمامی مدل‌ها دارای بسته ایمنی شامل پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده و هشدار خروج از مسیر می‌باشند. در مدل‌های LE، SE و SEL نوربالای خودکار هم اضافه شده و در دو تریم SE و SEL هشدار نقاط کور با دستیار تغییر لاین و هشدار ترافیک پشتی نیز دیده می‌شوند.

تریم

قیمت مدل تک دیفرانسیل

قیمت مدل چهار چرخ محرک

ES

$۲۳,۳۹۵ $۲۴,۹۹۵
LE $۲۴,۷۴۵

$۲۶,۳۴۵

SE

$۲۶,۱۴۵ $۲۷,۷۴۵
SE with Panorama Package $۲۷,۱۴۵

$۲۸,۷۴۵

SEL

$۲۷,۳۹۵ $۲۸,۹۹۵
SEL with Touring Package $۲۹,۴۹۵

$۳۱,۰۹۵

میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ از نظر فنی هم دارای سیستم تعلیق بازنگری شده می‌باشد. در بخش عقب شوک‌های بزرگ‌تر بکار رفته و تنظیمات سیستم تعلیق نیز تفاوت کرده است. این خودروساز ژاپنی همچنین استحکام سیستم تعلیق را بالاتر برده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    خوشگل شده
    خوشم اومد

    موافقم 39
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      چه عجب از میتسو یه طراحی جالب دیدیم
      طراحی کابینش هم جذاب شده.
      ببینیم اوتلندر چی از اب در میاد

      موافقم 12
      مخالفم 4
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        با این از طرفداران ژاپنی‌ها هستم ، ولی از اولش هم از این خودرو خوشم نیومد و نسبت به میتسوبیشی نااُمیدتر شدم !!!

        البته به قول شما ، تا ببینیم چه آشی برای اوتلندر میپزند و احتمالاً تا چند ماه آینده رونمایی شوند .

        موافقم 7
        مخالفم 11
        1. زیزیگولو

          ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4901 ديدگاه)

          تا اونجایی که میدونم میتسوبیشی اکلیپس قابلیت افزایش آپشنای متعددی رو واسه مشتریاش ایجاد کرده که خریدن این لوازم جانبی به قیمت خودرو اضافه می کنه ولی اکثر خریدارا بیشتر این آپشنا رو نمیخان …….. پس اینکه میتسوبیشی امکان انتخاب آپشنا رو به مشتریاس داده یک لطف هستش که باعث میشه مشتریا طبق نیازاشون ماشین بخرن

          موافقم 7
          مخالفم 1
  2. محمد

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    قیمته مناسبی داره

    موافقم 17
    مخالفم 1
  3. MR.JD

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (326 ديدگاه)

    یاد بخیر زمانی میتسوبیشی پاجیرو تولید میکرد …
    گالانت تولید میکرد …
    لنسر تولید میکرد …
    الان ماشین هایی تولید میکنه که من به عنوان یک ماشین باز حرفه ای حتی اسمشان را نشنیده ام و نمیدانم
    هااااان الان به ذهنم میراژ و اوتلندر رسید !!!
    ولی جدا به غیر از این دو محصول دیگری از میتسوبیشی نمیشناسم که در حال حاضر تولید شود
    هااان یدونه هم اون پیکاپ میتسوبیشی بود l200 بود اشتباه نکنم

    موافقم 15
    مخالفم 20
  4. Ali

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (267 ديدگاه)

    فک کنم بهترین طراحی رو بین خودرو های میتسو داشته باشه کیفیتم که تضمینه
    با این قیمت یه گزینه خیلی خوب میتونه باشه

    موافقم 15
    مخالفم 1
  5. امیرحسین

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (444 ديدگاه)

    تنها میتسوبیشی هایی که خوشم میاد یکی پاجرو یکی لنسر و تمااااااام

    موافقم 9
    مخالفم 1
  6. mahan

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    من به دلیل شغلم این چند سال زیاد استان گیلان مخصوصا رشت و انزلی رفت و امد کردم و دوستان خوبی ام پیدا کردم یکی از دوستان بنده اکلیپس کراس داره و من تجربه روندن این ماشین رو دارم.در کل ماشین خوبیه ولی اگر اشتباه نکنم رقیب ماشین های جوک و سی اچ ار هستش.باتوجه به تجربه ای که ازین 3 مدل داشتم سی اچ ار رو کنار بگذاریم به دلیل برتریش و همچنین قیمتش .این ماشین همه جوره از جوک بهتره ولی ایکاش کمی موتورش قویتر میبود و از لحاظ قیمت در منطقه ازاد قیمت این ماشین با یک رده از خودش بزرگتر برابری میکنه و از جوک گرونتره و اکثرا قیمتش نزدیک به توسان و اسپورتیج منطقه میرسه.ولی از لحاظ هندلینگ که من تو جاده پیچ و خم دار کوهستانی رانندگی کردم خیلی خوش دست بود تناه ضعفش موتورش بود که شاید موتور قدرتمند تری ام داشت که اون نسخه ای که نشستم نبود

    موافقم 19
    مخالفم 2
    1. Alireza

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (754 ديدگاه)

      بله در تست موس هم بسیار موفق بوده

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        نسبت به asx رانندگی باهاش حس خیلی بهتری داشت و صندلی و کابین جلوش یه حسی القا میکرد که روی جاده سواری برعکس asx که حس انچنانی بهت نمیده

        موافقم 1
        مخالفم 0
  7. Aryan kia

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (574 ديدگاه)

    میتسوبیشی داره به خودش میاد طراحیش خوب شده داخلشم خوبه قیمتشم خیلی خوبه
    فقط زمانی به خودش میاد که لنسر و پاجرو و … برگردونه

    موافقم 11
    مخالفم 0
  8. Benz

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    میتسوبیشی لیاقتش از این هم خیلی بالاتره

    موافقم 13
    مخالفم 0
  9. بنیامین

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    نوشته قیمت و مشخصات، کو مشخصات ؟

    موافقم 6
    مخالفم 1
  10. Mf1

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    افتضاح اسم ایکلیپس خراب کردن با دیدن این ماشین یاد خودروهای فرانسوی امروزی میفتم

    موافقم 1
    مخالفم 5
  11. ADAK

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    فکر کنم میتسوبیشی یکی از طراحهای کمپانی شکست خورده ی سانگ یانگ را به خدمت گرفته
    کنسول وسط هم که کپی برابر با اصله لکسس nx

    یعنی واقعا برا میتسو متاسفم

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا