موتورسیکلت

تأیید تولید موتورسیکلت‌های الکتریکی توسط هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون در نظر دارد تا دهه‌ی میلادی آینده ۱۰۰ موتورسیکلت جدید را روانه بازار کند. البته ما معمولاً اهمیت زیادی به این موضوع نمی‌دهیم اما جدیدترین خبرها نشان می‌دهند که موتورسیکلت‌های الکتریکی شده بخشی از برنامه‌ی هارلی دیویدسون خواهند بود. خب حالا موضوع جالب شد! اما متأسفانه جزئیات کمی درباره‌ی این مدل‌ها وجود دارد.


البته از پروژه‌ی LiveWire استقبال بسیار خوبی به عمل آمد و این پروژه‌ی بایک الکتریکی هم‌اکنون به مرحله تحقیقات و توسعه وارد شده و در نهایت وارد خط تولید خواهد شد. البته هنوز زمان این موضوع مشخص نیست.


یک موضوع مهم درباره‌ی این پروژه ظاهراً ایجاد صدایی زیبا برای موتورسیکلت‌های الکتریکی است.


بیل دیویدسون معاون موزه هارلی دیودسون در میلواکی در خلال صحبت با رسانه‌ی درایو این موضوع را تأیید کرد که پروژه‌ی موتورسیکلت الکتریکی بخشی از برنامه‌های این برند است.
او گفت:

ما درباره آینده‌ی خودمان هیجان‌زده هستیم. در واقع پروتوتایپی از Livewire الکتریکی را در چند سال پیش نشان داده‌ایم و آن پروژه زنده است. هنوز نمی‌دانیم این پروژه چه زمانی معرفی خواهد شد اما مرحله پیشرفت خوبی داشته و نهایتاً معرفی خواهد شد.

موضوع دیگر اینکه هارلی دیویدسون علاقه‌ای به رانندگی خودکار موتورسیکلت‌ها ندارد زیرا این عمل در تقابل همان چیزی است که مصرف‌کننده‌ها انتظار دارند.

معاون موزه هارلی دیویدسون در نهایت گفت:

جامعه با فاکتورهای زیادی به پیش می‌رود و ما می‌دانیم که با تکنولوژی‌های بی‌شماری احاطه شده‌ایم. من فکر می‌کنم راندن یک موتورسیکلت به شما اجازه می‌دهد تا نفس راحتی بکشید و از طبیعت لذت برده و هیجان داشته باشید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پرسپولیس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    جالب بودچندکیلومتربرد دارد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سامان اذری

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    اصلا از برقی شدن بعضی چیزها خوشم نمیاد یکیشم همین هارلی دیویدسونه
    هارلی باس از صدای اگزوزش لذت ببری
    اینجوری که پیش همه چیز به سود چینی ها میشه چون چینی ها تو ساخت لوازم برقی پیشرفته هستند
    نمونشم همین هایپرکارهای برقی ساخت چین هست ِ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا