مسابقاتموتورسیکلت

دور ششم مسابقات جهانی موتورسواری در انگلیس

رقابتهای موتور سواری انگلیس، ششمین دور از رقایتهای جهانی در سال ۲۰۱۱ در بخش موتو جی پی (MotoGP)  با قهرمانی تیم هوندا به پایان رسید. در دور نهایی رقابتهای موتور سواری انگلیس که در هوایی بارانی و در پیست سیلوراستون برگزار شد در بخش موتو جی پی کیسی استونر از تیم هوندا با کسب زمان چهل و هفت دقیقه و پنجاه و سه ثانیه و چهارصد و پنجاه و نه هزارم ثانیه زودتر از سایر شرکت کنندگان از خط پایان گذشت و به مقام نخست رسید.

پس از استونر، آندریا داویزیوسو دیگر هم تیمی وی با پانزده ثانیه و یکصد و پنجاه و نه هزارم ثانیه اختلاف دوم شد و کالین ادواردز از تیم یاما ها به مقام سوم رسید. در رده بندی کلی رقابتهای موتور سواری موتو جی پی جهان در حال حاضر کیسی استونر از تیم هوندا با یکصد و شانزده امتیاز در رده نخست قرار دارد و خورخه لورنزو از تیم یاماها با نود و هشت امتیاز و آندریا داویزیوسو از تیم هوندا با هشتاد و سه امتیاز در رده های بعدی جای دارند.

پیشتازان بخش Moto2

در رقابتهای بخش موتو تو(Moto2) هم استفان برادل از تیم کاکس با کسب زمان چهل و چهار دقیقه و ده ثانیه و دویست و سی و شش هزارم ثانیه اول شد و پس از وی برادلی اسمیث از تیم تِک و میشل پیرو از تیم موریواکی به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی جهانی این بخش هم استفان برادل از تیم کالِکس با کسب یکصد و بیست و هفت امتیاز در رده نخست قرار دارد و سیمون کورسی از تیم اف تی آر با پنجاه و نه امتیاز و یوکی تاکاهاشی از تیم موریواکی با پنجاه و شش امتیاز در رده های بعدی جای دارند.

نیکلاس ترول برنده بخش ۱۲۵ سی سی

در رقابتهای بخش موتورهای یکصد و بیست و پنج سی سی (۱۲۵cc) هم جوناس فولگر از تیم آپریلیا با کسب زمان چهل و سه دقیقه و چهل ثانیه و هشتصد و شصت و دو هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و جان زارکو از تیم دربی و هکتور فوبل از تیم آپریلیا به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی جهانی این رقابتها هم اکنون نیکولاس ترول از تیم آپریلیا با کسب یکصد و بیست و هشت امتیاز در رده نخست قرار دارد و جوناس فولگر دیگر هم تیمی وی با نود و سه امتیاز در رده دوم جای دارد و جان زارکو از تیم دربی با هشتاد و سه امتیاز سوم است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حصارک کرج

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اینا نمیترسن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      نه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا