موتورسیکلت

فراخوان موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون

معمولاً اخبار چندانی از فراخوان موتورسیکلت‌ها منتشر نمی‌شود زیرا تمرکز بیشتر ما روی دنیای خودرو است؛ اما این فراخوان جدید را نمی‌توان نادیده گرفت زیرا وسعت زیادی دارد.


کمپانی موتورسیکلت‌سازی هارلی دیویدسون تعداد ۴۵۵۸۹ دستگاه از جدیدترین کروزرهای خود در ایالات‌متحده را فراخوان کرده که بزرگ‌ترین فراخوان تنهای بازار موتورسیکلت‌سازان به شمار می‌رود.

۲۰۱۵ DYNA Switchback
از میان این موتورسیکلت‌ها می‌توان به مدل الکتریک اولترا کلاسیک، رود کینگ، رود کینگ اسپشیال، استریت گلاید، رود گلاید و… اشاره کرد. تمامی این موتورسیکلت‌ها مدل سال ۲۰۱۷ هستند.

۲۰۱۵ Electra Glide Ultra Classic
طبق اطلاعیه‌ی سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها، مشکل به لوله‌ی روغن پیشرانه مربوط می‌شود که احتمالاً به‌صورت نادرست نصب شده و همین امر می‌تواند باعث نشت آن روی لاستیک عقب شود. همین امر موجب ایجاد شرایط خطرناکی می‌شود و بدین ترتیب فراخوان مذکور اعلام شده است.

۲۰۱۵ Road Glide
هارلی دیویدسون در سه ماه اول سال جاری تعداد ۴۵۷۸۴ دستگاه از موتورسیکلت‌های خود را در آمریکا به فروش رسانده که موتورهای سری تورینگ با سهم ۴۱ درصدی (حدود ۱۸ هزار دستگاهی) بیشترین میزان فروش را داشته‌اند و همین اعداد و ارقام گستردگی فراخوان کمپانی را نشان می‌دهد.

۲۰۱۵ Touring Street Glide
هارلی دیویدسون در سال ۲۰۱۶ فروش جهانی ۲۶۰۲۸۹ دستگاهی داشت که ۱۶۱۶۵۸ دستگاه از آن موتورسیکلت‌ها در بازار آمریکا به فروش رسیده است؛ به‌عبارت‌دیگر، فراخوان یاد شده بیش از نیمی از بایک‌های تورینگ موجود در بازار را تحت تأثیر قرار داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا