نیسان

آپشن‌های شخصی‌سازی وسیع نیسان کیکس

نیسان در حال تلاش برای شروع فرایند فروش جانشین جوک بوده و اعلام کرده کراس اوور جدید این شرکت یعنی کیکس با طیف وسیعی از آپشن های شخصی‌سازی در دسترس خواهد بود.


این خودرو جدیدترین محصول نیسان است که از آپشن های استودیوی رنگی سود خواهد بود. طیف وسیعی از آپشن های ظاهری برای این خودرو عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پوشش آینه‌ها، اسپویلر عقب و برخی عناصر ویژه اشاره کرد. این اسباب و وسایل در ۵ رنگ متفاوت مشکی، آبی، نارنجی، قرمز و سفید در دسترس بوده و تضاد رنگی مناسبی با ۷ رنگ بدنه و ۵ ترکیب دو رنگ کیکس ایجاد خواهند کرد.


جدای از عناصر رنگی بدنه، مشتریان خواهند توانست دو مجموعه رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی را سفارش دهند. هر دو رینگ یاد شده از نوع ۱۰ پره بوده اما یکی کلاً رنگ مشکی داشته درحالی‌که دیگری دو رنگ است.


برای شخصی‌سازی کابین هم نیسان برنامه‌هایی داشته و پوشش آینه وسط، رکاب‌های ویژه و ورودی‌های هوای رنگی را ارائه می‌کند. مشتریان همچنین می‌توانند کف‌پوش‌های ویژه را سفارش دهند.


قیمت این قطعات متفاوت است اما مدلی که در تصاویر دیده می‌شود به اندازه ۲۳۴۰ دلار قطعات سفارشی داشته و همچنین قیمت بهبودهای صورت گرفته در کابین آن نیز ۴۲۵ دلار است.


معاون بخش خدمات پس از فروش نیسان آمریکای شمالی می‌گوید:

کیکس برای همخوانی با نیازهای افراد جوان و خانواده‌هایی که به دنبال طراحی شیک، تکنولوژی انفرادی، عملکرد هوشمند و ویژگی‌های ایمنی پیشرفته هستند طراحی شده است. استودیوی رنگی کیکس روشی ارزان‌قیمت برای شخصی‌سازی بیشتر این خودرو بوده و به مشتریان این انتخاب را می‌دهد که پکیج‌های گوناگونی را به خودروی خود اضافه کنند.

قیمت نیسان کیکس ۲۰۱۸ از ۱۷۹۹۰ دلار آغاز شده و همه‌ی نسخه‌های این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتون متری استفاده می‌کنند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. معین م

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (64 ديدگاه)

    چرا جلوش یه جوریه آخه
    اصن حس نیسان رو نداره
    اون حسی که آدم از نسل جدید ماکسیما و فیس لیفت ایکس تریل میگیره رو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فکر کنم قرار بود جای زشت بزرگ جوک رو بگیره و احتمالا با این همه گزینه موفق هم میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا