نیسان

پشت فرمان نیسان GT-R نیسمو 2020، هیولای پیر!

نیسان GT-R به حدی قدیمی است که وقتی در سال ۲۰۰۸ معرفی شد مک لارن با آن چیزی که الان هست فرسنگ‌ها فاصله داشت! این روزها مک لارن دو جایگزین عالی برای سوپرکار نیسان یعنی ۵۷۰S و ۷۲۰S را به همراه طیف وسیعی از هایپرکارها و گرندتوررها عرضه می‌کند؛ اما GT-R طی این سال‌ها به ندرت بهبود یافته است.

اما نیسان GT-R هنوز هم فاکتورهای دوست‌داشتنی زیادی داشته و این موضوع درباره نسخه پیست محور نیسمو که آن را تست کرده‌ایم بسیار صدق می‌کند. این خودرو بیش از ۶ سال پیش معرفی شده و از قدرت بیشتر، آئرودینامیک بهتر و کابینی مدرن‌تر سود می‌برد. علیرغم سن بالایی که نیسمو دارد پرفورمنس این خودرو قابل‌توجه می‌باشد.

ما مشکل چندانی در توانایی‌های نیسمو ندیده‌ایم اما قیمت آن بسیار جای بحث دارد. این خودرو قیمت ۱۴۹ هزار دلاری داشته و پس از گذشت ۶ سال و اندکی به‌روزرسانی قیمتش به ۲۱۰ هزار دلار رسیده است! با این پول شما می‌توانید خودروهای زیادی بخرید و تنها زمانی GT-R نیسمو را انتخاب خواهید کرد که واقعاً دوستدار چیزهای نوستالژیک باشید!

نیسان GT-R نیسمو

نیسمو برای سال ۲۰۲۰ تغییرات بصری چندانی نداشته است. از جمله به‌روزرسانی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به کاپوت فیبر کربنی جدید، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و… همین! ورودی‌های هوای بزرگ‌تر باعث می‌شوند ترمزهای برمبوی کربن سرامیکی بهتر خنک شوند و کاپوت نیز از مدل سال پیش به این خودرو راه یافته و چند کیلویی از وزن خودرو کاسته است. GT-R نیسمو با وزن ۱۷۵۳ کیلوگرمی سبک‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود.

نیسان GT-R نیسمو

اگرچه وجود ورودی‌های هوا، قطعات فیبر کربنی و ترمزهای گیراتر باعث شده‌اند نیسمو خودرویی برای پیست باشد اما از طرف دیگر اصلاً مناسب جاده‌های عمومی نیست. بال فیبر کربنی بزرگ باعث شده پنجره عقب تقریباً بی‌فایده باشد هرچند یک دوربین خوب برای دیدن عقب وجود دارد. دیفیوزرها و رکاب‌های جانبی نیز باعث می‌شوند عبور از دست‌اندازها و سرعت‌گیرها به یک کابوس تبدیل شود. با اینکه ارتفاع GT-R به اندازه برخی سوپرکارها به زمین نزدیک نیست اما به‌هرحال کف خودرو به پارکینگ‌ها گیر خواهد کرد. حداقل خوبی نیسمو این است که با توجه به ویژگی‌های خود قابل‌شناسایی بوده و نمی‌توان آن را در جاده نادیده گرفت.

نیسان GT-R نیسمو

سوپرکار نیسان از نظر کابین هم خیلی مدرن نیست. در سال ۲۰۱۶ به‌روزرسانی این خودرو باعث بهبود ارگونومی و اضافه شدن صفحه لمسی ۸ اینچی و اپل کارپلی به کابین شد اما برخی ویژگی‌ها بر عمر بالای ۱۰ سال این خودرو تأکید دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به پشت آمپرهای آنالوگ با زمینه نارنجی اشاره کرد. دکمه‌ها نیز ارزان و از مد افتاده به نظر می‌رسند و خبری از ویژگی‌های ایمنی فعال نیست. تنها چیزی که به‌صورت استاندارد وجود داشته و الزام قانونی دارد دوربین دنده‌عقب است.

نیسان GT-R نیسمو

اما وقتی خودرو به راه بیفتد تمامی این موارد را فراموش خواهید کرد. حتی پس از گذشت یک دهه نیز GT-R شما را در صندلی‌های ریکارو می‌فشارد. این خودرو به اندازه ۷۲۰S وحشی نیست اما فوق‌العاده سریع است. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی نیسمو به توربوهای بزرگ‌تر مدل مسابقه‌ای GT3 مجهز شده و حالا قدرت ۶۰۰ اسبی و گشتاور ۶۵۲ نیوتون متری تولید می‌کند. به این ترتیب قدرت این خودرو نسبت به مدل استاندارد ۳۵ اسب بخار بیشتر شده است.

نیسان GT-R نیسمو

اگر از سیستم لانچ کنترل استفاده کنید شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای را ثبت خواهید کرد. البته ما روش سنتی‌تر پدال گاز را انتخاب کرده و اگرچه توربوهای جدید از مدل مسابقه‌ای گرفته شده‌اند اما تا دور زیر ۳ هزار تقریباً خبری از پاسخ نیست. اینجاست که بخش اعظم سن بالای GT-R به چشم می‌آید.

نیسان GT-R نیسمو

اما زمانی که خودرو به راه افتاد پاسخ قابل‌توجهی را خواهید دید. پس از دور ۳ هزار همان چیزی می‌شود که انتظارش را داریم. دقیقاً ۶۰۰ اسب بخار پیشرانه از طریق لاستیک‌های SP اسپورت مکس دانلوپ به کف جاده منتقل می‌شود. اگرچه صدای تولیدی پیشرانه ترکیبی از صدای برگ روب و سوت می‌باشد اما فشاری که به‌صورت و شانه‌های شما وارد می‌شود باعث خواهد شد این صداها را از یاد ببرید.

نیسان GT-R نیسمو

گیربکس خودرو همان نسخه ۶ سرعته دوکلاچه پیشین بوده و تنها برخی بازنگری‌ها برای تعویض‌های سریع‌تر را داشته است؛ و بله گیربکس هم سریع است. حتی بدون استفاده از پدال‌ها نیز تعویض‌های عالی‌ای را شاهد خواهید بود. در حالت R همه‌چیز خشن‌تر می‌شود.

نیسان GT-R نیسمو

GT-R نیسمو در پیچ‌ها سرعت استثنایی داشته و فرمان سبک آن باعث می‌شود گودزیلا در برابر برخی هم‌کلاسی‌های مدرن‌تر قد علم کند. نیسان سیستم تعلیق این سوپرکار را کمی سفت تر کرده است. دامپرها ۲۰ درصد سفت تر شده ولی تأثیر منفی روی چابکی خودرو دیده نمی‌شود. در واقع حتی پس از گذشت ۱۰ سال GT-R نیسمو یک هیولای قاطع است.

نیسان GT-R نیسمو

اینجا نمی‌توان شوخی کرد! نیسان GT-R نیسمو ۲۱۰۷۴۰ دلار قیمت می‌خورد. این قیمتی گزاف برای خودرویی است که تنها چند کیلوگرم سبک‌تر و چند اسب بخار قوی‌تر از نسخه استاندارد می‌باشد. GT-R پریمیوم استاندارد بهای ۱۱۳۵۴۰ دلاری داشته و در مقابل این نیسموست که خودرویی گران‌تر و از مد افتاده به ویژه در برابر سیلی از گزینه‌های مدرن و مناسب‌تر به نظر می‌رسد؛ اما نیسمو چیزهای دوست‌داشتنی زیادی دارد که باعث می‌شود این خودرو را از لیست خرید حذف نکنیم.

نیسان GT-R نیسمو

GT-R نیسمو عصیان گر به نظر می‌رسد. زیبا نه، عصیان گر! این خودرو وقتی سرعت گرفت به شدت جذاب می‌شود و راحتی بالایی هم داشته و می‌تواند پیچ‌ها را به ‌راحتی طی کند. کابین خودرو مدرن نیست و صدای تولیدی اگزوز هم چندان جالب به نظر نمی‌رسد اما حس رانندگی‌ای که در GT-R نیسمو تجربه خواهید کرد بسیار خاص است. حالا تصمیم با شماست که آیا این “حس” ارزش قیمت بالا را دارد یا خیر…

مشخصات نیسان GT-R نیسمو ۲۰۲۰

  • پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو
  • قدرت/گشتاور: ۶۰۰ اسب بخار/۶۵۲ نیوتون متر
  • گیربکس: ۶ سرعته دوکلاچه، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت: ۲.۹ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۳۳۰ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۱۴.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
  • قیمت پایه: ۲۱۰۷۴۰ دلار
  • قیمت مدل تست شده: ۲۱۲۹۶۰ دلار
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
motor1

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. مهراد

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (755 ديدگاه)

    در خوب بودن GTR شکی نیست ولی اصلا 200000 دلار نمیارزه

    انگار نیسان هر چی ضرر داده میخواد با فروش جی تی آر جبران کنه

    با وضعیت فعلی دنیا و اقتصاد پسا کرونا از این ماشین مافوق تکراری با این قیمت 10 تا دونه هم نمیفروشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سورنا

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      ربطی به اقتصاد پساکرونا نداره کلا با این قیمت خیلی باید بی عقل باشه کسی که مثلا پورش ٩١١ و لامبو و فراری و … حتی نسخه های ضعیفشون یا حتی کارکردشون با این قیمتارو ول کنه اینو بگیره

      موافقم 1
      مخالفم 1
    2. Me

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (314 ديدگاه)

      اومدم کامنت بزارم دیدم هر ۳ تا جمله که تو ذهنم بود رو نوشتی??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهراد

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (755 ديدگاه)

        مخلصیم ?⁦✌️⁩

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. zeg

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (158 ديدگاه)

      نمی ارزه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رزیتا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    این مدلم به نسلای قدیمی ترش شباهتای زیادی داره ولی من این خبرو که خوندم اینجوری استدلال کردم که طبق گفته سایت پدال تو این خبر ، نیسان GT-R مدل 2021 در قبال افزایش قیمت تو این مدل از نیسان تواناییای این ماشینو هم افزایش داده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GERMANY

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      ماشین تو دل برو ای هستش.?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ایمان

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    مثل همیشه دوست داشتنی و قابل احترام
    البته مدل نیسمو شتاب ۲.۷ با لانچ کنترل رو ثبت کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایمان

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3880 ديدگاه)

      اگه قرار به تیونینگ کردن این ماشین باشه
      بهترین گزینه AMS پرفورمنس هست
      یکی از بهترین تیونرهای دنیا
      کارش حرف نداره ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. MOHAMAD.n.r

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    راستش اگه من باشم مدل معمولی رو میخرم و با باقی پول تقویتش میکنم و یدونه گودزیلای واقعی از توش میکشم بیرون.
    فیلی از GTR تقویت شده در یوتیوب دیدم که ۳۳۰۰ اسب بخار قدرت داشت و پرواز میکرد. البته برای من ۱۰۰۰ اسب هم کافیه و راضیم?????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Malt hill

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (514 ديدگاه)

      منم به این فکر می کردم ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Alireza

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (629 ديدگاه)

    با اینکه خیلی میخوامش، ولی خیلی از gt3 Rs و amg gtr گرون تره، اگه بحث علاقه رو در نظر نگیریم، کدومش انتخاب بهتریه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سینا BMW

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    نمی دونم چرا یه زمانی قیمت GT-R صد و چهل هزار دلار بود الان شده ۲۰۰ هزار دلار !
    با اینکه این نسخه ی نیسمو هست ولی قیمت مدل های معمولی هم فوق العاده بالاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      قیمت مدل پایه ۱۰۰ هزار دلاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MOHAMAD.n.r

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      شاید قیمت به پوند بوده.
      چون قیمت نیسمو به پوند تقریبا برابر ۱۴۰ هزار هست(فکر کنم ۱۴۴ هزار پوند).

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Hadi

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    گودزیلای پیر ولی قدرتمند…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Khosrow

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    غیر از رینگاش همه چیش مشکی باشه میشه رو غیر از موتورش هم حساب کرد ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. شاهین

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    دیگه نمیرزه با 200 تا میشه خیلی بهتر خرید مثل پورشه های جدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Saeed13r8

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با این قیمت من ائودی R8 رو بهش ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. OMID

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    میارزه
    نسخه پایه رو تیون کنی و ازش قاتل سوپر اسپورت بسازی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (10061 ديدگاه)

    عملکردش بینظیره ولی به چه قیمتی ، به قیمت حدود ۱۲ سال ساخت .
    امیدوارم نیسان یه مدریتی در پیش بگیره تا وضعی نشه که نتوانند کنترلش کنید .
    قیمتش بالاست اما مطمئناً اگر نسل جدید بیاد بخاطر ۱۲ سال نیاز به تغییرات اساسی داره و مطمئناً قیمتش بسیار بالاتر میره که شاید وضعیتی تو مایه‌های آکورا nsx براش پیش بیاد و قیمت بالا جلوی فروشش را بگیره .
    برای همینه که میگم تویوتا سوپرا با این قیمت بسیار ارزنده شده ، و اگر کمک bmw نبود ، الان سوپرایی بالای ۱۵۰هزار دلار داشتیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      نوید قیمت مدل پایه ۱۰۰ هزار دلار از نظر شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت با مدل نیسمو تقریبا یکیه ولی نیسمو اصلاح شده واسه پیست به خاطر همین گرونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (10061 ديدگاه)

        datsun عزیز
        نسخه پایه فکر کنم از ۱۱۹ هزارتا شروع میشه .
        این خودرو ۱۲ سال پیش ساخته شده که مطمئناً نسل جدیدش گرانتر در میاد بخاطر تکنولوژیهای ساخت جدید ، شک نکنید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. datsun

          ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3431 ديدگاه)

          بله نیسمو از گذشته محصولاتش گرون تر بوده مثلا اسکای لاین gtr r34 z tuen قیمت ۱۲۷ هزار دلار هم رسید ولی عملکرد سوپر ماشینهای فعلی رو داشت کلا از زمان خودش جلو تر بود.

          موافقم 1
          مخالفم 0
  13. Farzad

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    نیسان gtr خیلی دوست داشتنیه اما وقتی به رقیب هاش نگاه میکنی … !
    میگی خداحافظ گودزیلا ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. رامتین

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    اصلا متوجه نمیشم چرا تغییر نسل نمیده این GTR?! خیلی آش دهن سوزی هم نیست در مقایسه با قیمتش. با این پول میشه 3 تا شورلت کوروت خرید. البته من خودم با این پول مکلارن 570GT میخریدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. میلاد

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    حیفم میاد میبینم گرد پیری رو چهرش نشسته
    رو نمایی شده بود خدای هندلینگ بود
    هنوزم هست
    فقط نمیدونم چرا نیسان اپشن اندر استیر عمدی رو واسش نمیذاره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Infinite

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (452 ديدگاه)

    یه فانتزی که با این ماشین دارم (با این که هیچوقت تو بالای لیست مورد علاقه‌هام نبوده) این هست که با این گودزیلای پیر سفید توی یک شب بارونی توی پیست فرمول یک سنگاپور(Marina Bay Street Circuit)، با کلی رقیب یه مسابقه هیجان انگیز بدم! ???
    روزی که نسل جدید این گودزیلای ژاپنی رونمایی بشه روز مهمی خواهد بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. samurai

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (535 ديدگاه)

    و با تشکر از ایزومی شیویا :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      handbuilt by Takumi
      (دست‌ساز ساخته شده توسط ایزومی شیویا)??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. علیرضا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    درسته یه زمانی شاخ همه رو شکوند ولی دیگه. ارزش خرید نداره . ۲۰۰ هزارتا خیلیه براش .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محمد

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    بهترین کار اینه نسخه پایه رو بخری بدی به یه کاربلد تیونر یه هیولا بسازه ازش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. joojoo

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (271 ديدگاه)

    با دویست هزار دلار…..طرف میگه خب میخوام یه ماشین دویست هزارتایی بخرم….چرا پورشه911 توربوs نخرم؟چرا مکلارن600lt نخرم….طبیعیه ک خیلیا سمتش نرن….توی پورشه و مکلارن همه چی در بهینه ترین حالت خودش تنظیم شده……جفتشون هم فوق العاده رام و سر به راهن…..ولی سوال اینجاست….چرا یکی باید پورشه رو به مکلارن ترجیح بده؟؟جفتشون از نظر پرفورمنس و عملکرد توی خط صاف و پیست توی یه رده ان. و فرق خاصی ندارن…تجربه ی رانندگی با جفتشون کاملا راهوار….چه چیزی جز برند باعث میشه ک پورشه دست برتر رو داشته باشه؟؟؟هیچ چیز….

    ولی در مورد نیسان اینطور نیست…نیسان همه ی پارامتراش بهینه شده در بالاترین سطح ممکن نیست….یه جاهایی نقص داره..یه جاهایی قویتر از رقباست….و در مجموع یه حس رانندگی جدا به رانندش میده….شاید بهترین حس ممکن نباشه….ولی یونیک و خاصه….و برای همینم هنوز فروش میره…هرچند کم…..خودروهایی مثل نیسان GTR….. فوردGT و خودروهای دو در لامبورگینی(اونتادور و اوراکان) هیچ وقت بالاترین سطح دینامیک رانندگی رو ارائه ندادن…..در عوض احساسی رو به راننده انتقال میدن…ک راننده فورا میفهمه پشت چه ماشینی نشسته….راه این شرکتا….با شرکتایی مثل فراری و پورشه و مکلارن (و توی یه لول پایین تر ب ام و)متفاوته……توی این شرکتا بالاتر لزوما بهتر نیست…..

    این شرکتا…به مشتری میگن تو یه لامبورگینی میخوای؟؟بیا اینم یه لامبورگینی….وحشی و خشن…اسفالتو واست گاز میزنه…راست کار خودته…..تو یه نیسان جی تی آر میخوای؟؟؟بیا اینم یه گودزیلا…تو فورد جی تی میخوای؟؟بیا اینم تجربه ی لمانز داخل شهر…..در حالی ک توی شرکتایی مثل فراری…..پورشه و مکلارن…میگن تو ماشین خوب میخوای؟؟؟بیا واست 488 داریم…بیا واست 720S داریم…بیا واست 911GT2RS داریم….ببین….فراری از مکلارن و پورشه بهتره..چون توی پیست سریعتر از مکلارنه…تمام جوایز رو هم برده…توربوش هم برخلاف پورشه ذره ای لگ نداره…..ببین مکلارن بهتر از فراری و پورشست…..چون سریعترین تایم درگ رو داره….ببین پورشه بهتر از فراریه…چون توی نوربرگرینگ سریع تر از همه بوده(البته به استثنای اونتادور کبیر)…..

    دوتا فلسفه ی متفاوت…..که هرکدوم خواهان خودشو داره…..من از سبک فکر دوم خوشم میاد….و برای همین لامبورگینی رو از فراری بهتر میدونم…فورد GT رو هم از مکلارن 720s…..و نیسان GTR نیسمو رو هم یه سرو گردن بالاتر از مکلارن 600lt

    یکیم براش برفورمنس بهینه مهمتره….میره سراغ فراری و پورشه و مکلارن(طبق علاقش به برند)

    ولی….مشکلی ک هست….اینه ک داره القا میشه سبک فکر دومی غلطه…..
    اینجا میان به صورت عکس نقیض به مخاطب القا میکنن ک این “حس” 200 هزار دلار نمیارزه
    توی یه مقاله ی دیگه میان میگن اوراکان اندازه ی 488 رام و توی دست نیست پس فراری بهتره….
    یه جای دیگه میگن فوردGT خوبه ولی اعدادش به اندازه ی قیمتش خوب نیستن

    چرا سعی میکنید سلیقه ها مهندسی بشه؟؟؟اگه قرار بود فورد GT همین رویه رو پیش بگیره….اونوقت چه فرقی با یه فراری داشت؟؟هیچی…فقط فراری به خاطر سابقه ی ذهنی توی خریدارا…دست فورد جی تی رو از پشت میبست….
    یا لامبورگینی همینطور….یا نیسان جی تی آر همینطور…

    موافقم 0
    مخالفم 1
  21. car fan

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    قطعا ماشین فوق العاده ای هستش که که هرکسی رو جذب خودش میکنه … ولی یکم گرونه که البته برای ماشین خاصی مثل این عادیه… همونطور که پورشه 911 همین قیمته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. علی آرین

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    زمانی ک تازه اومده بود توی درگ تونست شاخ ماشینای گرون تر و بزرگ تر از خودشو بشکنه ولی امروز هیچ چیزی واسه عرضه کردن نداره !
    توی خط مستقیم ، پیست ، راحتی ، هندلینگ و …. کلی ماشین بهتر از جی تی آر با قیمت کمتر وجود داره . مثلا کوروت زد آر 1 اینو توی تک تک ایتم ها شکست میده ، هشتاد هزار دلار ارزون تر هم هست .
    نیسان بهتره به فکر یک تغییر اساسی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا