نیسان

توسعه و تولید نسل بعدی نیسان میکرا توسط رنو

به عنوان بخشی از برنامه‌های مستحکم‌تر کردن رابطه بین رنو-نیسان، فرانسوی‌ها مسئول توسعه و تولید نسل بعدی نیسان میکرا خواهند بود.

نسل فعلی میکرا قبلاً توسط رنو در کارخانه فلینز فرانسه تولید شده اما انتظار می‌رود این خودرو از خط تولید کنار گذاشته شده و از سال ۲۰۲۴ به بعد روی فعالیت‌های بازیافتی تمرکز کند.

اخبار مربوط به نسل بعدی میکرا را مدیر عملیات ارشد نیسان در زمان مصاحبه با روزنامه لموند فرانسه منتشر ساخته است.

آشوانی گوپتا گفته که برنامه رقابت نیسان با فورد فیستا و فولکس‌واگن پولو بخشی از استراتژی “رهبر-دنبال کننده” جدیدی است که داخل این اتحاد وجود داشته و طبق آن یک خودروساز مسئول توسعه و ساخت محصولی خاص را بر عهده می‌گیرد.

او گفته است:

ما برای نسل بعدی میکرا دنباله‌روی رنو خواهیم بود و از این شرکت خواهیم خواست نسل جدید میکرا را برای ما بسازد.

استراتژی رهبر-دنبال کننده همچنین باعث شده رنو مسئول توسعه شاسی بلندهای کوچک و گروه B این اتحاد باشد که از جمله این خودروها می‌توان به رنو کپچر و نیسان جوک برای بازار اروپا اشاره کرد. نیسان نیز مسئول تولید نسل بعدی شاسی بلندهای کلاس C همچون قشقایی و رنو کجار خواهد بود.

نسل کنونی میکرا از اواخر سال ۲۰۱۶ در بازار حضور داشته و با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی عرضه شده است. نسخه پرچم‌دار این خودرو که با نام میکرا N-Line شناخته می‌شود به پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربوی ۱۱۵ اسبی و گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پارسا عشق ماشین

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    حرف نداره این ماشین کامنت نباید بزاریم

    موافقم 15
    مخالفم 3
  2. میثم

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    تخم مرغ خوشگلی شده

    موافقم 11
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا