نیسان

امیدهای نیسان به سدان آلتیما 2019

نیسان آلتیما ۲۰۱۹ که خودرویی کاملاً ارتقا یافته محسوب می‌شود اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و جای نسل قبلی را که ۶ سال در بازار بود گرفت.


این خودرو در مقایسه با نسل پیشین از طراحی V موشن نیسان سود برده است. شاخصه‌های طراحی این خودرو ما را به یاد کانسپت V موشن ۲.۰ می‌اندازد. قطعاً طراحی این سدان ژاپنی در مقایسه با نسل پیشین چندین پله بالاتر رفته است.


اما متأسفانه کلاس خودروهای سدان در آمریکا خیلی پررونق نبوده زیرا مشتریان زیادی از سدان های چهار درب سنتی خداحافظی کرده و کراس اوورها را انتخاب می‌کنند؛ اما با این وجود نیسان کلاس D را فراموش نکرده است.


مدیرعامل نیسان آمریکای شمالی می‌گوید:

مردم به دنبال تکنولوژی روز هستند. کلاس D شاهد تکنولوژی‌های کمتری بوده است اما ما حالا می‌خواهیم با بهترین تکنولوژی‌های خود به این کلاس بازگردیم.

سدان نیسان آلتیما ۲۰۱۹ در واقع با سیستم چهار چرخ محرک، پیشرانه‌ی مدرن با سیستم احتراق متغیر جدید، سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان کانکت دارای اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم‌های ایمنی به‌روزی همچون دستیار پروپایلوت و سپر ایمنی ۳۶۰ با ترمز خودکار عقب عرضه می‌شود.


اگرچه فروش نیسان آلتیما در سال جاری با افت ۱۶ درصدی روبرو بوده اما مدیر نیسان می‌گوید فروش این خودرو دوباره افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به اینکه سدان ها هم‌اکنون ۳۰ درصد فروش نیسان در آمریکا را تشکیل می‌دهند خاطرنشان می‌سازد این میزان فروش حداقل عملکرد سدان های این برند می‌باشد. مدیر نیسان اضافه می‌کند:

زمان آن را آشکار خواهد کرد. تحلیل بازار به ما می‌گوید که میان‌سال‌ها بیشتر سدان ها را دوست دارند. اوضاع تغییر خواهد کرد.

او همچنین معتقد است به دلیل نرخ بهره‌ی بالا و افزایش هزینه‌های سوخت، بسیاری از خریداران که به مسائل مالی اهمیت زیادی می‌دهند دوباره به سوی سدان ها بازخواهند گشت.


مدیر نیسان معتقد است: “این تنها آغاز کار است. تا سال ۲۰۲۰ با ۷۰ درصد حجم فروش خود را احیا خواهیم کرد. ما واقعاً در فاز احیای جدیدی هستیم.”


اگرچه پیش‌بینی کامبک سدان ها در بازار خودروی آمریکا کار بسیار سختی است اما خریداران نگران بوده و این حقیقت که نیسان برخلاف اکثر کارشناسان فکر می‌کند کاملاً جالب به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. شهاب

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (63 ديدگاه)

    خوشمان آمد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Enzo

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (27 ديدگاه)

    جلوش شبیه تویوتا کراون نیست….؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. net

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    طراحیهای نیسان جالب نیست، خط نقره ای جلو پنجره نیسان خیلی زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. saeed

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    اگه این کلاس D
    پس ماکزیما چه کلاسیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ..::Majidio Lamborghini::..

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    جزو زیباترین ماشین های کلاس خودشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا