نیسان

تقاضای غیرمنتظره برای شخصی‌سازی نیسان میکرای جدید

تقاضای زیاد برای گزینه‌های شخصی‌سازی نسل جدید میکرا باعث سورپرایز شدن نیسان شده است. یک نفر از هر چهار مشتری گزینه ارتقای طراحی این محصول کامپکت از طریق لیست آپشن ها را داشته است.


در حال حاضر نیسان بیش از ۱۰۰ ترکیب را هم برای ظاهر و هم برای کابین میکرای جدید را ارائه می‌کند.


ویژگی‌هایی چون فینیش سپرها، جزئیات روی پروفایل جانبی بدنه، پوشش‌های باکیفیت روی قاب آینه‌های جانبی و… تنها بخشی از گزینه‌هایی هستند که ۱۸ درصد مالکان میکرای جدید برای شخصی‌سازی این خودرو سفارش داده‌اند.


رنگ نارنجی انرژی محبوب‌ترین گزینه شخصی‌سازی برای ظاهر خودرو بوده و پس از آن رنگ‌های مشکی، کروم و آبی قرار گرفته‌اند. رنگ خاکستری تیره با جزئیات نارنجی انرژی نیز محبوب‌ترین ترکیب بازار اروپا بوده است.

هلن پری مدیر خودروهای کوچک نیسان در اروپا می‌گوید:

برنامه شخصی‌سازی نسل جدید نیسان میکرا به منظور اجازه دادن به مشتریان برای بیان شخصیت و سلایق فردی در زمان خرید خودرو ایجاد شده است. بازخوردهای به دست آمده از ترکیب بالای گزینه‌ها و قابل‌ابتیاع بودن آن‌ها به این معنی است که این گزینه‌ها بیش از آنچه انتظار داشته‌ایم محبوب بوده‌اند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MehdiTurbo

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1958 ديدگاه)

    چقدم بهش میاد مخصوصن تو قرمزش ی ماشین عالی برای تو شهر خوشابه حالشون ❤

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا