نیسان

طراحی نسل جدید نیسان فرونتیر در ویدئوی معرفی فیس‌لیفت ناوارا لو رفت!

نیسان به‌تازگی فیس‌لیفت پیکاپ ناوارا را برای بازارهای اروپا و آمریکای لاتین معرفی کرده است اما هم‌زمان با این اتفاق، طراحی نسل جدید پیکاپ میان سایز نیسان برای آمریکای شمالی یعنی فرونتیر هم لو رفته است. داستان ازاین‌قرار است که نیسان برای معرفی ناوارا اقدام به انتشار یک ویدئو کرده است که در دقیقهٔ ۱۱:۵۰ این ویدئو پوستری جالب از پیکاپ‌های این شرکت شامل ناوارا، فرونتیر و تایتان به چشم می‌خورد. بالای پوستر مذکور هم عبارت Next Trucks نوشته شده که این یعنی پیکاپ وسطی که در پوستر دیده می‌شود نسل آیندهٔ فرونتیر است.

همچنین این تصویر با آنچه که قبلاً در تصاویر جاسوسی از نسل جدید فرونتیر دیده‌ایم مطابقت دارد و دی‌لایت‌های آن با دو خط موازی در بالا و پایین هم مشابه چیزی است که در تیزر محصولات آینده نیسان دیده‌ایم؛ بنابراین می‌توان باور کرد که این تصویر روی پوستر واقعاً فرونتیر مدل ۲۰۲۱ است. با توجه به این تصویر، نسل آیندهٔ پیکاپ میان سایز آمریکایی نیسان با جلوپنجرهٔ بزرگ و تقریباً مستطیلی و همین‌طور چراغ‌های مدرن، از ظاهری تهاجمی‌تر برخوردار است. فرونتیر جدید قرار است مدلی کاملاً مجزا و بزرگ‌تر از ناوارا باشد که این موضوع به‌خوبی در تصویر پوستر مشخص است.

نسل کنونی فرونتیر یکی از قدیمی‌ترین خودروهای در حال تولید در بازار آمریکای شمالی است زیرا حدود ۱۶ سال از زمان معرفی آن می‌گذرد. البته به‌تازگی در همین فرونتیر سالخورده برای مدل ۲۰۲۰، نیسان قوای محرکهٔ کاملاً جدیدی متشکل از یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور به همراه یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک را معرفی کرده که گفته می‌شود نسل آیندهٔ فرونتیر هم به همین قوای محرکه مجهز خواهد بود.

عکاسان جاسوس قبلاً تصاویری از داخل نسل جدید فرونتیر را هم شکار کرده‌اند که کابینی کاملاً جدید و مدرن‌تر را با یک نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نشان می‌دهد. زیر این نمایشگر هم کنترل‌های جدید سیستم تهویه و پایین‌تر از آن پورت‌های USB به چشم می‌خورد. با توجه به اینکه نیسان اعلام کرده نسل جدید فرونتیر با مدل ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود تا پایان امسال یا اوایل سال آینده رسماً رونمایی شود. این پیکاپ جدید در کارخانهٔ نیسان در می‌سی‌سی‌پی تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??

    ۱۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (238 ديدگاه)

    وای چه جالب

    موافقم 19
    مخالفم 2
  2. مهدی

    ۱۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    نیسان داره طراحیای ماشیناشو شبیه هم میکنه منظورم اونایی که شاسی بلندن یا آفرودن ولی طراحیه باحالیه

    موافقم 20
    مخالفم 2
  3. \\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///

    ۱۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    خوبه واقعا خوبه

    موافقم 18
    مخالفم 2
  4. Hadi

    ۱۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    چه خوبه ?…

    موافقم 17
    مخالفم 3
  5. Ho3in

    ۱۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    داره طراحی هاشو پخته تر میکنه اگ توجه کرده باشین

    موافقم 19
    مخالفم 3
  6. سامورایی از قله فوجی

    ۱۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    همشون قشنگن

    موافقم 13
    مخالفم 2
  7. محمد

    ۱۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    عالی

    موافقم 6
    مخالفم 3
  8. میثم

    ۱۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    ببینیم تویوتا تو نسل جدید شاسیهاش چکار میکنه
    فعلا که نیسان خیلی خوب کار کرده

    موافقم 9
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا