نیسان

قیمت‌گذاری نیسان GT-R مدل 2016

بعد از افزایش قیمت‌های متعدد در طول سال گذشته میلادی، خودروساز ژاپنی نیسان در مدل ۲۰۱۶ سطح بالاترین خودرو خودش یعنی GT-R هیچ افزایش قیمتی نداشته است. این بدان معنی که مدل ۲۰۱۶ نیسان GT-R تیپ پریمیوم با قیمت ۱۰۳.۳۶۵ دلار به انضمام هزینه تحویل در مقصد در دسترس خریداران خواهد بود و قیمت تیپ Black Edition هم از ۱۱۳,۱۰۵ دلار شروع خواهد شد و قیمت قوی‌ترین نسخه یعنی Nismo در دومین سال عرضه به بازار از ۱۵۱,۵۸۵ دلار شروع خواهد شد.

2015 Nissan GT-R NISMO
۲۰۱۵ Nissan GT-R NISMO
قدرت موتور نسخه‌های پریمیوم و Black Edition مدل ۲۰۱۶ نیسان GT-R با افزایش ۵ اسب بخاری به ۵۵۰ اسب بخار رسیده است و هم‌چنین نسخه پریمیوم به‌صورت استاندارد با رینگ چرخ‌های ۲۰ اینچی عرضه خواهد شد.

2016 Nissan GT-R 45th Anniversary Gold Edition
۲۰۱۶ Nissan GT-R 45th Anniversary Gold Edition

هم‌چنین کمپانی نیسان به مناسبت ۴۵ امین سالگرد حضور مدل GT-R در کلاس جهانی اتومبیل‌های اسپرت یک نسخه تولید محدود را با نام Gold Edition که بر پایه تیپ پریمیوم ساخته شده است را عرضه کرده است این نسخه تولید محدود به رنگ طلائی مزین شده و صفحه پلاک حاوی شماره VIN اتومبیل که بر روی موتور نصب شده از جنس طلاست هم‌چنین بر روی کنسول مرکزی اتومبیل پلاک یادبود ویژه قرار گرفته است. تعداد تولیدی نسخه Gold Edition کمتر از ۳۰ دستگاه می‌باشد و هنوز قیمت‌گذاری نشده است.

تمامی نسخه‌های نیسان GT-R مدل ۲۰۱۶ دارای امکانات مشترکی از قبیل سیستم چهارچرخ متحرک، گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه، سیستم صوتی Bose به همراه ۱۱ بلندگو و دوربین دید عقب هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. ELDORADO

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    خدایی صنعت خودرو سازیرو زیر سوال برده.
    پانصدو اندی اسب بخار ولی شتابی اندازه اونتادور هفتصد اسبی.
    فقط فقط میتونم بگم گودزیلا برازندته داداش

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Zippo

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      رکورد نورنبرگش هم واقعا محشره و غیر قابل باور
      قیمتش هم که واقعا باور نکردنیه
      در کل یک ماشین رویایی هست

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ahmad

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (86 ديدگاه)

        ماشین خوبیه اما یکم دربارش زیاده گویی هم میشه ولی ماشین خیلی دوسداشتنیه و یکم قیمت 150.000 واسه نیسان زیاده بنظرم مثلا چرا نباید با این پول طرف یه audi R8 نخره یا یه corvette z06

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Pourya

          ۱۳ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (26 ديدگاه)

          R8 همه جوره سرتر از gtr

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ahmad

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (86 ديدگاه)

      قیمت خوب! !!!!!!!! قیمت خوب ینی corvette z06 ینی mustang ینی challenger hellcat که سوپر ماشین هارو با قیمت زیر 100.000 به چالش کشیده نه این البته نه که بگم بده اما زیادی راجبش گنده گویی و زیاده گویی ( یه کلاغ چل کلاغ) شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shahryar

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (237 ديدگاه)

        به خاطر این ماشین خلی از خودرو سازا حتی دلشو نرن تو پیست نورنبرگ رکورد بزنن،پس گنده گویی نیس.
        شما اون ماشینایی که گفتیو اصلا با GT_R مقایسه نکن،
        اونا از پس 370z بر بیان ،،،سوپر اسپورت :D پیش کش،البته v6 اینا با نیسان z,

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ahmad

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (86 ديدگاه)

          خوب برادر عزیز تو منو راضی کن که اگه الان پول داشتم چرا بجای این نباید یه corvette z06 بخرم؟ ؟؟ دیگه خودتم میدونی اگه از ماشینای امریکایی اطلاعات لازم رد داشته باشی که نداری تو corvette حرفی نیست مخصوصا این جدیده بعدشم به من بگو کی و کجا یه 370 تونسته از پس corvette بر بیاد ؟ البته امریکایی ادعا ندارن اگه قیمت z06 میزاشتن 200.000 همه میگفتن به به

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ahmad

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (86 ديدگاه)

          تازه در همون پیست نوربرینگ camaro z28 خیلی با دل و جرات وارد شد و رکورد زد پس فک نکن همون امریکایی ها اگه بخوان اینکه هیچ هر نوع فرغون اوروپایی و آسیایی رو میخوابونن نمونش venom GT هنوز زوده تا نیسان بخواد به قدمت و قدرت GM و Chevrolet برسه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ahmad

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (86 ديدگاه)

          بعدشم داداش پیست ولش در واقعیت اگه تو این ماشینو بخری مگه هروز میخوای بری پیست من اگه همین GTR رو داشته باشم بیشتر از 120 باهاش نمیرم مگه ماشین به این خوبی مثل GTR یا هر ماشین دیگه ای برای اینه که همش بهش گاز بدی هی دریفت بزنیو هی 200 KM بری؟ به نظر من این ماشین برای اینه که هر چند وقت مثلا تو یه جاده صاف بتونی تا بالای 250 KM ببری و از سرعت و قدرت و کیفیت رانندگی لذت ببری

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. شروین

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          احمد جان شدیداً با حرفات موافقم :-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شلبى

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          نیسان جى تى ار با توجه به قابلیتاى بالایى که داره ولى نمیدونم چرا اندازه قابلیتاش محبوبیت نداره،من کوروت z06 رو با قیمت کم تر از این ترجیح میدم،

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. shahryar

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (237 ديدگاه)

          همین کروت که میگی چن سال ی کی از بی کیفیت ترین ماشینا بود،جرمیم گفت،
          تو منطقه ازاد که موستانگو کامارو هس، چقد باس تلاش کنن تا ی دریفت بزنن،ولی ی جنسیس میاد جلوش راحت میچرخه.
          ی سری ماشینای پر مصرف که فقط قدرتشدصرف دود کردنه لاستیک حدر میدن
          نه شما اطلاعات نری از رو تعصب داری میگی همینطوری،
          نمیگم ماشینای بدین ،ولی در حد تعریف شما نیسن، و اما اگه قیمت کوروت 200000
          تا بود معلومه کسی بهش دس نمیزد دلیلی نداش کسی بخره خود کارخونه هم میدونه که اینکار نمیکنه،ولا همه از سود بیشتر خوششون میاد.
          امریکا شانس اورده کادیلاکو داره.باز از لحاظ مهندسی روش فکر میشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. shahryar

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (237 ديدگاه)

          من نگفتم اگه GT_R داشم میرفتم پیست!!!
          رکورد خوب تو پیست ،چهره ماشینو نشون میده نشون میده این ماشین چند مرده حلاجه،نه با دیریفت کردنو ،دود کردن لاستیک ،اونم تو بعضی مدلا با زور

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. ahmad

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (86 ديدگاه)

          ببین داداش بحث طولانیه و طاقت فرسا اگنه منم مث خودت بودم تا اینکه قدرت تکنولوژی و قدمت امریکای ها رو درک کردم همینو بدون موقعه ای که GM و Chevrolet و ford و chrysler بودن صاحب نیسان درون قنداق بوده و اینکه در تمام زمینه ها امریکا پیشتازه حتی ایمنی مثلا فورد اولین کمپانی بود که از کمربند ایمنی استفاده کرد یا اینکه فورد اولین ماشین تیون شده رد اراعه کرد به نام shelby gt500 elinor 1967 که توسط کارول شلبی طراحی شده بود یا اینکه در دهه 60 در پیست ford GT40 و AC cobra تا چندین سال اشک همرو دراورده بودن یا مثلا chevrolet جز معدود استفاده کنندگان ایربگ بود که اون موقع فراری نمیدونست ایر بگ چیه یا مثلا تمام chasis و زیر بندی ماشین ژاپنی رو کمپانی dodge براشون میسازه کمپانی های ژاپنی بدون کمک امریکا همشون 10 سال پیس ورشکست میشدن یا مثلا خودتم میدونی یه زمانی حتا تا همین 5 سال پیش تمام کمپانی های اوروپا مال GM و Ford و chrysler بود دیگه نگم داداش میدونی امریکایی ها به شعور مشتری احترام میزارن نه اینکه یه اسم تولید محدود روش بزنن هر ماشینو 1 ملیون بفروشن به هر حال موفق باشی من دیگه تو این زمینه همه چیو دراوردم به حرحال همه ماشینا خوبن چون هر کمپانی قصد داره بهترین رو اراعه بده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. حسین

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (5 ديدگاه)

          داداش گفت کوروت نه سمند.370z به گرد موستانگ نمیرسه چه برسه که بخوای با کوروت مقایسه کنی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Alpha

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        لازم به ذکر هستش که زمان نیسان جی تی آر نیسمو در پیست نوربرگ رینگ 17 ثانیه سریع تر از لمبورگینی اونتادور بوده ! حالا شما بیاید خودتون حساب کنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          تو پیست نوربرگ رینگ زمان خوبی داره اما تو پیستهای دیگه اونقدر موفق نبوده. احتمالا تو اون پیست هم تو هوای خنک رفته چون تو یه پیست که لینکش رو تو پست های قبلیم گذاشته بودم حتی از کوروت استینگری 460 اسبی هم زمانش بدتر شده به خاطر داغ کردن توربوهاش.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. datsun

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (3478 ديدگاه)

          درود آلفا جان اینا با این حرفا قانع نمیشن این ویدیو تست کامل دو خودرو مدل 2015 کوروت و جی تی ار دیگه خودتون قضاوت کنید کدوم بهترین عملکرد رو داره، تو این پیست که از gtr عقب افتاد
          m.youtube.com/watch?v=F5F18o8xayA

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. datsun

          ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (3478 ديدگاه)

          جالبه احمد جان داری جلوی کمپانی از قدمت صحبت میکنی که خودش بیش از صد سال فعالیتش رو شروع کرده نیسان از اون خودرو سازست که کم میشه ازش ایراد گرفت شما اطلاعات چندانی از این کمپانی نداری میای اینجا کامنت رو هوا میذاری، gtr چون بد طوری حال خیلی از سوپر اسپرتها رو گرفته مخالفهای زیادی داری در عوض طرفداری داره که واقعاً عاشقشن
          وسلام

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. شروین

          ۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          در ضمن تو لینک شما کوروت دنده دستیه اما نیسان 2 کلاچه اتومات. اگه نه کوروت اتومات به قدری گیربکسش هوشمنده حتی صفر تا صدش 2.9 درحالی که دستیش 3.3. پس این مقایسه درست نیست عزیز جان.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. RF

        ۴ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        چون اونا بهش نمیرسن برادر من.میتونی اون بزرگترین درگ جان رو نگا کنی دقیقا نمیدونم کدوم قسمتش بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. صادق

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        گنده گویی چیه
        سریعترین موتور سیکلت kawasaki h2r عه که تاپ اسپید 400 کیلومتر داره و با همه ی ماشینای شاخ دنیا درگ زده همه رو برده
        تنها ماشینی که زورش بهش نرسیده همین نیسان جی تی ار هس

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. alireza

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (9 ديدگاه)

      از اوﺍﻭﺍﻧﺘﺎﺩﻭﺭ بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. عارف

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    با اینکه‌جی تی آر رو خیلی دوست دارم ولی به نظرم دیگه باید نیسان هرچه‌زودتر مدل بعدیش رو به طور رسمی رونمایی کنه و به بازار عرضه کنه،چون این مدلش هم از لحاظ عملکرد و هم ظاهر یه‌کم عقب افتاده از رقیباش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahryar

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (237 ديدگاه)

      نه داداش همچین عقب افتاده ام نیس،رقیباشم انقلابی نیسن خدایی،
      اتفاقا صبر کنه بهتره،تا رقیبا مدلای جدیدشونو بدن بیرون،بدش یهههووو مدل جدید GT_R رو بده!!
      همه بمونن تو کفش،بگن خدایااااا از دس GT_R چیکا کنیم،چه موتوری تو سرمون بریزیم :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. عرفان

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      مثل audi R8

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. شاهین

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    سلام دوستان
    نسخه های نیسمو و گلد ادیشن خیلی جالبن مخصوصا نیسمو.ولی دیگه باید زودتر نسل جدیدشو بده بیرون نیسان چون دیگه واقعا یه روح تازه نیاز داره…

    راستی چهارشنبه سوری و همچنین عید همگی مبارک.
    کوچیک همتون،شاهین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. shahryar

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (237 ديدگاه)

    دستت طلا GT_R

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. SAEED

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    هیچی دیگه … بازم که نیسان حرفی برا گفتن نذاشت .
    ولی کار به جایی رسیده که صدای همه ی طرف داراش دراومده کلا
    دیگه همه میدونن نیسان گودزیلا باید دیر یا زود پوست اندازیشو بکنه !!
    مثل اینه که بخوای آب آکواریمو عوض کنی … خخخخ ;)
    ..
    ..
    چهارشنبه سوری وعید نوروز پیشاپیش بر همه هم پدالی های عزیز و کارکنان سایت مبارک .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. morteza2002

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    مثل همیشه عالی.. عاشقشم مخصوصا مدل نیسمو….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. soroosh

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    شلوغ نکنیید توربو شارژ داره تنفس طبیعیی نیسست که چرا ما ایرانیییا عادت دارییم گنده کنییم نیسان جی تی ار عالییییییه اما هر وقت تونست بدون توربو رکورد بزنه من قبولش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahryar

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (237 ديدگاه)

      ای بابا توربو شده بهانه،داداش موتور توربو خلی بیشتر باس روش فکر بشه،از 3800cc داره 600 اسب میگیره.میدونی یعنی چی؟؟؟توربو فشار خیلی زیادی وارد میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1484 ديدگاه)

        مک لارن هم موتوراش 3800 هست،مدل 650S قدرتش 641 اسبه و P1 هم 727 اسب بخار قدرت داره(موتور بنزینیش)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. محمد

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من با طراحی داخلیش حال نمیکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سعید

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    زیاده گویی و اغراق طرفداران این ماشین دربارش،نظر خیلی ها رو نسبت بهش بد کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سعید

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    اون عکس اولی خیلی قشنگه،چه ابهتی داره،ولی به طور کلی ظاهرش داره قدیمی میشه مخصوصا نمای عقبش،نیاز به یه فیس لیفت یا نسل جدید داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. SINA BLAZER

    ۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تکنولوژی اول دنیا همین ماشین هستش ودوستی که در بالا در مورد آودی صحبت کرد باید بدونه که gtr اصلا قابل مقایسه با اون نیست (شتاب . تاپ اسپید. هندلینگ وکیفیت)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. كورش تيپ ٥ مدل ٨٣

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    آلمان ژاپن بعد آمریکا ، این رو دیگه هر کسی تو صنعت خودرو میدونه ، انقدر خودتون رو اذیت نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. chevrolet

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    دود از کنده بلند میشه ….تمام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. pedram

    ۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رو دستش نیومده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مهدی

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کمپانی نیسان هیچ وقت قدرت اسب بخار واقعی رو اعلام نمیکنه یعنی 545اسب بخار قدرت واقعی اون نیست ودر حدود 600اسب بخار هست .از طرفی فقط در درگهای 400متری جلو میوفته که اونم بخاطر چهار چرخ محرک بودن اونه و در درگهای 1000متری میبینید که کوروت505اسب بخاری از اون جلو میوفته.پس گودزیلا بودنش بخاطر اطلاعات غلط هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. martin

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تنهـــــــــــــــــا چیزی که میخوام بگم اینه نیسان دوستـــــــــــــــــــــــــت دارم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مجید

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چقدر واسه ماشین خارجی چونه میزنین در حالیکه مملکت خودمون بهترین سوپر اسپرتها رو داره مثلآ پراید 111 مدل 94 که یادشون رفته ضبطو انتن و ایربگ (البته جاش و گذاشتن) بزارن توی دنده عقب رفتن ما نامبر وان دنیاییم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. hadi1984

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلا” استایل ماشین های امریکایی رو دوس دارم ماشین های با ابهتی هستن ولی ماشین های ژاپنی علی الخصوص کمپانی نیسان رو به خاطر خوابوندن پف بعضی سوپر اسپورت های پر ادعا رو تحسین میکنم.علاقه ی خاصی به GTR دارم متعصبای ماشین های اروپایی و آمریکایی هم بدونن استهلاک ماشین های ژاپنی از ماشین های اروپایی و آمریکایی خیلی کمتره.عاشق سیاست ژاپنی هام….هیچ ادعایی ندارن ولی تو عمل خیلی شاخن.دمشون گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. صادق

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچی فقط بگم نیسان رقیب نداره همون بوگاتیش انگشت به دهن مونده لامبورگینیش که دیگه با ده تا توربو هم حریفش نمیشه نیسان عاشقتم عاشقتم گودزیلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. رضا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلا حیفه ک ماشین سوپر اسپرت وارد ایران بشه با این وضعیت جادها این محدودیت ها خدایش حیفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ramy

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    هیچ وقت Porsche 911 از یاد نبرید ماشین باز ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محمد

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    نیسان معرکه سسست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مهدی

    ۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین امتحان پس داده یعنی عملا خودش رو ثابت کرده بنابراین زیاده گویی نیست اثبات شده است??????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Ali

    ۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا بعضیا اطلاعاتشون در حد پایینى هست و بیشتر به ظاهر ماشین میرن اساتید نیسان جى تى آر رو با فرارى ۴۵٨ و سوپر ماشینها مقایسه میکنن نه اون اتومبیلهایى که شما اسم میبرید مشخصات شونو کنار هم بزارید متوجه میشید چى میگم از نظر شتاب و حداکثر سرعت و اینکه با دست ساخته میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Ali

    ۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با چندتا اتومبیل ارزون قیمت آمریکایى که دیدید فکر میکنید دیگه بعد اینا وجود نداره ولى اشتب میکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Omid

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    پایین بودن قیمت نیسان جی تی آر مبنی بر این است که بازاره جهانی رو بدست بگیره.اگه ماشینای ژاپنی کیفیت نداشتن تاکسیای آمریکا تویوتا و هیوندای کره ای نبودن…دیگه جی تی آر که جای خودشو داره.واقعا جی تی آر تحسین برانگیزه .گودزیلا.عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مسعود

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    قابل توجه دوستانی که میگن راجب GT_R زیاده گویی میشه.
    اگه یکم اون تعصب بیخودتون رو کنار بذارید و واقع بین باشید نیازی به تعریف از این ماشین نیست.
    ماشینی که رکورد 400 متر تو دستشه و اون غول های آمریکایی پر مصرف و با استهلاک بالا به گردش نمیرسن.
    تو سه دور از معتبر ترین مسابقات درگ جهانی که موتور ترند با حضور برترین های جهان برگذار میکنه اول شده و پر ادعاهای دنیا رو له کرده.
    ماشینی که به هر تیونی جواب میده و با یکم ارتقا و تیونینگ اون بوگاتی معروف 8 لیتری با اون همه ادعا که فابریک تا خرخره تقویت شده رو سوسک میکنه.
    کسایی که یکم اطلاعات داشته باشن میدونن تمام حرفام با مدرکه و سر تعصب الکی چیزی نمیگم.
    کسی تو خوب بودن کروت و پورشه 911 شکی نداره.
    اما نه در حد و اندازه ی گودزیلای قرن 21
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. مجتبی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    رودستش نیست نسبت به قیمتش و شیش سیلندر بودنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. aliiiiiii.r

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاش رفاقت هم ژاپنی بود…?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. آرمان

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بچه ها جدا ایران پلاکش چقد آب می خوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا