نیسان

افزایش قیمت نیسان تایتان مدل 2021

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری نیسان تایتان ۲۰۲۱ در بازار آمریکا اعلام شد.

مدل پایه این خودرو با نام تایتان  S King Cab 4×۲  شناخته می‌شود و قیمت ۳۶۵۵۰ دلاری دارد. یک پله بالاتر مدل SV با قیمت ۳۷۳۹۰ دلاری است. همچنین قیمت مدل‌های S King Cab 4×۴، SV King Cab 4×۴ و تایتان Pro-4X King Cab 4×۴ به ترتیب از ۳۹۷۸۰، ۴۳۶۲۰ و ۴۸۰۷۰ دلار شروع می‌شود.

اما قیمت مدل‌های کرو کب تایتان ۲۰۲۱ کمی بیشتر بوده و برای نسخه S Crew Cab 4×۲ از ۳۹۲۸۰ دلار شروع می‌شود. گران‌ترین نسخه از این کابین نیز Platinum Reserve Crew Cab 4×۴ است که ۵۹۲۸۰ دلار قیمت خورده است.

گل سرسبد خانواده نیسان تایتان نسخه‌های  XD Crew Cab 4×۴  هستند که با قیمت ۴۵۰۳۰ دلاری برای مدل XD S Crew Cab 4×۴ شروع شده و به XD Platinum Reserve Crew Cab 4×۴ با قیمت ۶۲۳۱۰ دلار می‌رسد. به تمامی این قیمت‌ها باید ۱۵۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد.

وقتی به قیمت این پیکاپ در مدل‌های ۲۰۲۰ نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که تایتان ۲۰۲۱ کمی گران‌تر شده و قیمت اکثر مدل‌ها حدود ۵۰۰ دلار افزایش یافته است. نیروبخش تمامی نسخه‌های تایتان ۲۰۲۱ پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۵۹ نیوتون متر است. همکار این پیشرانه نیز گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک است.

تمامی مدل‌های این پیکاپ به‌صورت استاندارد با سپر ایمنی ۳۶۰ نیسان عرضه می‌شوند که شامل سیستم‌های کمک‌راننده ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا و ترمز عقب خودکار می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Orion

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با ابهته

    موافقم 28
    مخالفم 2
  2. محمد

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    عجب غولی

    موافقم 21
    مخالفم 1
  3. nikzad

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    کابین بسیار زیبایی داره.در قدیم همونطور که قبلا اشاره شد پیکاب ها فقط برای حمل و نقل بودن اما امروزه براساس نیاز پیکاب ها تبدیل به ماشین هایی با تکنولوژی بالا شدند و میشه این ماشین هارو به عنوان خودرو روزانه استفاده کرد.

    موافقم 20
    مخالفم 1
  4. Sina

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    یه نسخه همین با موتور تقویت شده ساختن که فوق العاده بود ، نیسان با یه نسخه پرفورمنس از این ماشین با این ظاهر فوق العادش میتونه رقیب سرسختی برای TRX و رپتور باشه

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. M.A.S

      ۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (815 ديدگاه)

      نه خیلی
      چون قیمتش نسبت به اونا کمی بیشتره

      موافقم 1
      مخالفم 3
  5. حميدرضا

    ۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    واقعا دوست داشتنیه

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا