نیسان

قیمت و مشخصات نیسان سنترا مدل 2019

نیسان برای مدل سال ۲۰۱۹ اقدام به عرضه نسل جدید آلتیما کرده اما برادر کوچک‌تر آن تنها با به‌روزرسانی‌های جدید عرضه می‌شود.


سنترا ۲۰۱۹ که اخیراً وارد نمایندگی‌های نیسان شده قیمت پایه ۱۷۷۹۰ دلاری دارد که ۱۱۰۰ دلار افزایش نسبت به مدل سال قبل را نشان می‌دهد. علیرغم افزایش قابل‌توجه قیمت، سنترا ۲۰۱۹ دارای رینگ‌های ۱۶ اینچی فولادی، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، ارتباط بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌ها و قفل مرکزی برقی و کروز کنترل می‌باشد.


اما تغییرات بزرگ‌تر در مدل سنترا SV با قیمت ۱۹۰۹۰ دلار رخ داده‌اند. این خودرو هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان کانکت و صفحه‌نمایش ۷ اینچی عرضه شده و دارای ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشد.


همچنین نسخه سفارشی جدیدی با نام SV Special Edition معرفی شده که دارای مونروف، ترمزهای دیسکی در عقب و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی می‌باشد. این پکیج همچنین شامل چراغ‌های LED و برخی سیستم‌های کمک‌راننده همچون کروز کنترل تطبیقی، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی است.


قیمت پایه سنترا SR برابر با ۲۰۵۹۰ دلار بوده و این خودرو از کیت بدنه اسپورت سود می‌برد. کیت یاد شده شامل رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب ویژه است. از دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، خروجی کرومی اگزوز و رینگ‌های ۱۷ اینچی متفاوت اشاره داشت.


تمامی مدل‌های یاد شده از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۱۲۴ اسب بخار و گشتاور ۱۶۹ نیوتون متر استفاده می‌کنند. افرادی که به دنبال نسخه‌ای قوی‌تر هستند می‌توانند مدل ۲۲۵۷۰ دلاری سنترا SR توربو را انتخاب کنند که دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۸۸ اسب بخاری می‌باشد.


خریدارانی هم خواهان خودرویی لوکس بوده و نیازی به قدرت بیشتر ندارند مدل سنترا SL را می‌توانند بخرند. قیمت این خودرو از ۲۳۰۲۰ دلار آغاز شده و از تجهیزات مناسبی همچون پوشش چرمی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و صندلی برقی راننده با تنظیم در ۶ جهت سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، مونروف، هوم لینک و سیستم صوتی Bose با ۸ بلندگو اشاره کرد.

نیسان سنترا نیسمو دوباره به این خانواده بازگشته و قیمت ۲۵۸۴۰ دلاری دارد. این خودرو دارای بدنه‌ای خاص‌تر و پیشرانه توربوی یاد شده است. اگرچه اکثر تغییرات یاد شده به‌صورت ظاهری هستند اما نسخه نیسمو دارای سیستم تعلیق با تنظیمات اسپورت، سیستم فرمان اصلاح شده و لاستیک‌های چسبنده‌تر با رینگ‌های ۱۸ اینچی می‌باشد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. سید

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    نیسان خوشگل میسازه خودروهاشو…از ماکسیمایی که توایران گرفته تا نیسان روگ…خوش ساخت و باکیفیت

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (8 ديدگاه)

      نیسان جوک چی؟! (nissan juke)

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. سام

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (709 ديدگاه)

        به نظر من،نیسان جوک خودرویی فوق العاده جذابی است و حتی تا یک دهه آینده هم می توان پیش بینی کرد که در ایران خودرویی جوان پسند باقی بماند.

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. سید

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (132 ديدگاه)

        جوک زشت نیس…یکم خاصه قیافش…اگه زشت بود این همه نمیفروخت…این دلیل که پراید هم زیاد میفروشه پس ماشینه خوبیه آیا دلیله خوبی نیس چون بازار خودروی ایران با بقیه دنیا فرق داره…تودنیا هرماشینی رشت باشه نمیفروشه مطمئن باشین

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. ashly

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        خییلی زیباس
        تو اروپا پرفروشترین مدل نیستانه
        انتخاب صد درصد خودم بین تویوتا  ch-r و نیسان جوک قطعا نیسان جوکه هم زیباس هم فنی عالیه یه مدل تمام کمال

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. سام

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    واقعا خودرویی جذاب و همچنین به صرفه ای است.(البته در بازارهای جهانی)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. saeed

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    ماشین زیبایی شده . فقط هیچ وقت فلسفه نیسان (با اون تبحر تو ساخت موتور) رو تو ساخت این ماشین با موتور پایه ضعیف نفهمیدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا