نیسان

نیسان لیف 2020، مجهزتر و گران‌تر!

پس از معرفی مدل پلاس با باتری بزرگ‌تر در مدل سال ۲۰۱۹، نیسان لیف هم‌اکنون با آپگریدهای بیشتر وارد مدل سال ۲۰۲۰ خود شده است؛ و البته که تجهیزات بیشتر به معنی قیمت بالاتر است!

یکی از بهبودهای این خودرو سپر ایمنی ۳۶۰ نیسان است که به‌صورت استاندارد در لیف ۲۰۲۰ بکار رفته است. این بسته ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، هشدار ترافیک پشتی، پایش نقاط کور، نوربالای خودکار و ترمز خودکار عقب می‌باشد. پکیج تکنولوژی SV نیز وجود دارد که شامل پایش محیطی هوشمند و هوشیاری راننده می‌باشد.

دیگر به‌روزرسانی مرتبط با ایمنی این خودروی الکتریکی صدای تولیدی برای آگاهی عابران پیاده است. این صدا تا سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت و یا به عنوان هشداری در زمان دنده‌عقب رفتن پخش می‌شود.

نسخه‌های مجهز به باتری ۴۰ کیلووات ساعتی هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از صفحه‌نمایش ۸ اینچی استفاده می‌کنند. این صفحه‌نمایش قبلاً در لیف‌های مجهز به باتری ۶۲ کیلووات ساعتی قابل‌دستیابی بود. سیستم اطلاعات سرگرمی یاد شده همچنین از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند.

کابین لیف ۲۰۲۰ هم‌اکنون کیسه‌های هوای بیشتری دارد. راننده و سرنشین جلو هم‌اکنون شاهد کیسه هوای زانو خواهند بود. در بخش عقب نیز کیسه‌های هوای پرده‌ای وجود دارند.

در جدول زیر می‌توان جزئیات تریم های مختلف لیف ۲۰۲۰ و قیمت آن‌ها را مشاهده کرد. به این قیمت‌ها باید ۹۲۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد.

نام مدل

ظرفیت باتری قیمت مدل سال ۲۰۲۰ قیمت مدل سال ۲۰۱۹

تفاوت قیمت

لیف S

۴۰ kWh $۳۱,۶۰۰ $۲۹,۹۹۰ $۱,۶۱۰
لیف SV ۴۰ kWh $۳۴,۱۹۰ $۳۲,۶۰۰

$۱,۵۹۰

لیف SL

۴۰ kWh اعلام نشده $۳۶,۳۰۰ اعلام نشده
لیف S پلاس ۶۲ kWh $۳۸,۲۰۰ $۳۶,۵۵۰

$۱,۶۵۰

لیف SV پلاس

۶۲ kWh $۳۹,۷۵۰ $۳۸,۵۱۰ $۱,۲۴۰
لیف SL پلاس ۶۲  kWh $۴۳,۹۰۰ $۴۲,۵۵۰

$۱,۳۵۰

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. پویان

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (748 ديدگاه)

    حیف دیر انجام دادی. اگر پارسال قیل شروع 2019 این کار رو میکردی تسلا انقدر نمی فروخت.
    تسلا به خوابش هم این فروش رو در اروپا نمی دید که کم کاری نیسان باعث این کار شد .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا