نیسان

قیمت و مشخصات نیسان مورانو مدل 2020

نیسان تنها برخی تغییرات کوچک را برای مورانو ۲۰۲۰ تدارک دیده ولی قیمت این خودرو را در تمامی تریم ها افزایش داده است.


مدل پایه و دیفرانسیل جلوی این خودرو که با نام مورانو S شناخته می‌شود هم‌اکنون قیمت ۳۱۵۳۰ دلاری دارد که ۲۶۰ دلار بیشتر از قبل است. همچنین قیمت مدل‌های SV و SL به ترتیب ۷۲۰ و ۴۰۰ دلار افزایش یافته و به ۳۵۱۶۰ و ۳۹۶۳۰ دلار رسیده است. با بهای ۴۳۷۳۰ دلار نیز می‌توان مدل فول پلاتینیم را خریداری کرد. قیمت این نسخه نیز نسبت به سال قبل ۲۰۰ دلار افزایش داشته است.

اما مدل‌های S، SV و SL مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارشی به ترتیب برابر با ۳۳۱۳۰، ۳۶۷۶۰ و ۴۱۲۳۰ دلار بوده که افزایش ۲۶۰، ۷۲۰ و ۴۰۰ دلاری را نشان می‌دهند؛ اما قیمت مدل چهار چرخ محرک پلاتینیم نیز ۲۰۰ دلار بیشتر شده است. البته به تمامی این قیمت‌ها باید ۱۰۴۵ دلار هزینه‌های تحویل و مالیات را نیز اضافه کرد.

هم‌اکنون سپر ایمنی ۳۶۰ نیسان به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود داشته و البته لیست تجهیزات مدل‌های SV، SL و پلاتینیم افزایش یافته است. همچنین یک رنگ بدنه‌ی جدید با نام سوپر بلک در دسترس خریداران است.


همچون گذشته مورانو S 2020 با صفحه‌نمایش ۸ اینچی عرضه می‌شود درحالی‌که مدل SL از ناوبری و گرافیک بهتر صفحه‌نمایش هم برخوردار شده است. از جمله آپشن های این شاسی‌بلند ژاپنی می‌توان به پکیج پریمیوم SV با دوربین ۳۶۰ درجه، مونروف پانورامیک و سیستم صوتی Bose اشاره کرد. پکیج تکنولوژی SL، سپر ایمنی ۳۶۰، تشخیص علائم ترافیکی و مورنوف برقی نیز جزو ویژگی‌های این خودرو می‌باشند. مشتریان همچنین می‌توانند رنگ‌های بدنه، طرح‌های مختلف رینگ و تریم های گوناگون کابین را انتخاب کنند.

اما صرف‌نظر از مدل انتخابی باید گفت این خودرو تنها با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری که قدرت ۲۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۵ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. همراه این پیشرانه یک گیربکس ایکس ترونیک است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. mehran (fox)

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (214 ديدگاه)

    مورانو هیچ نسلیش بد نبوده و همشون معرکه بودن اینم تنها ایرادی که بهش وارده البته اگه ایراد بشه اسمشو گذاشت تا حدودی غربیلک فرمون قدیمیشه…

    موافقم 3
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا