نیسان

قیمت و مشخصات نیسان پث فایندر 2019

نیسان با نصب تجهیزات کمک‌راننده جدید روی مدل‌های پایه‌تر شاسی‌بلند پث فایندر اقدام به معرفی مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو کرده است.


کار را با مدل پایه S شروع می‌کنیم که قیمت آغازین ۳۱۲۳۰ دلاری داشته و بدین ترتیب ۱۹۰ دلار گران‌تر از قبل است. تغییرات این نسخه حداقلی هستند زیرا تنها رنگ بدنه‌ی جدید فندقی موکا، حسگر پارک جدید و دو پورت USB جدید به خودرو اضافه شده‌اند.


از آنجایی که این خودرو تغییرات چندانی نداشته بنابراین همچنان با چراغ‌های جلوی هالوژنی، دیلایت های LED و رینگ‌های ۱۸ اینچی عرضه می‌شود. کابین هفت‌نفره دارای صندلی‌های پارچه‌ای بوده و از دیگر تجهیزات می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار سه ناحیه‌ای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی اشاره کرد. دیگر ویژگی‌ها عبارت‌اند از سیستم صوتی با ۶ بلندگو، کروز کنترل و شیشه‌های برقی و قفل مرکزی.


مدل بعدی پث فایندر SV نام دارد که برای خرید آن حداقل ۳۴۲۷۰ دلار باید پرداخت کرد. این خودرو هم‌اکنون از سیستم‌های کمک‌راننده‌ی جدیدی همچون کروز کنترل هوشمند، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب سود می‌برد. پث فایندر SV همچنین دارای برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت و… اشاره کرد. این خودرو علاوه بر موارد یاد شده دارای کلید هوشمند نیسان با استارت ریموت می‌باشد.


این کراس اوور دارای آینه‌های جانبی گرم شونده و درب عقب برقی است. داخل کابین نیز شاهد پوشش چرم، صندلی‌های جلوی گرم شونده و صندلی برقی سرنشین با تنظیم در ۴ جهت خواهید بود. سیستم ناوبری، تریم متالیک اضافی و پایش محیطی هوشمند از دیگر تجهیزات پث فایندر SV هستند.


نهایتاً به مدل پرچم‌دار پث فایندر پلاتینیم می‌رسیم که قیمت آن ۴۲۵۷۰ دلار بوده و از تجهیزات بیشتری همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی، تریم کروم بیشتر و مونروف پانوراما سود می‌برد. صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، سیستم صوتی Bose با ۱۳ بلندگو و تریم چوب داخلی نیز از سایر موارد قابل‌ذکر می‌باشند.

صرف‌نظر از تریم انتخابی، تمامی مدل‌ها با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری عرضه می‌شوند. این پیشرانه خروجی ۲۸۴ اسبی و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری داشته و به یک گیربکس ایکس ترونیک CVT متصل است. با پرداخت ۱۶۹۰ دلار نیز می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را انتخاب کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Trx (taimaz)

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (316 ديدگاه)

    شنیده ها هاکی از این است که ایرانخودرو به دنبال حذف آپشن های اضافی مثل رینگ از سمند هست ، همچنین پس از عدم حضور محصولاتی نظیر ۲۰۷ در پیش فروش جدیدایران شرکت زمزمه های نظیر خارج شدن این خودرو به مانند سال ۹۰ شنیده میشه.

    به وضوح میشه چشم انداز این شرکت رو برای سال های آینده متصور شد “ بازار تنوع محصول میخواد چیکار؟ همین ۲۰۶ و ۴۰۵ ۲۰ سال پیش سوار شید خداتونم شکر کنید که اگر الان ثبت نام کنید فقط ۲ سال بعد میخوایم بهتون تحویلش بدیم و اون موقعه هم فقط ۲۰ میلیون گرونتر از قیمت الآنش میکنیم “

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Trx (taimaz)

      ۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (316 ديدگاه)

      ببخشید که کامنت مستقیما ربطی به موضوع مقاله نداشت.
      وقتی میبینیم شرکت های تولیدی خودرو در سراسر دنیا برای رقابت سال به سال محصولات ارزشمندتر و رقابتی تری عرضه میکنند و شرکت های ما سال به سال بدتر میشند به شدت کفری میشم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. viper

      ۴ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      207یا 206چه فرقی میکنه گاری گاریه حالا چراغش یه جور دیگه…..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. TRX (تایماز)

        ۴ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (316 ديدگاه)

        حتما یه فرقی میکرد که پژو طراحیش کرد، پس فلسفه ی فیس لیفت چیه؟ ماشین به روز تر میکنند تا خوهانش بیشتر بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا