نیسان

قیمت و مشخصات نیسان کیکس مدل 2019

کراس اوور نیسان کیکس ۲۰۱۹ هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های فروش این شرکت شده و قیمت مدل پایه‌ی S آن از ۱۸۵۴۰ دلار آغاز می‌شود.


خریداران می‌توانند از بین سه نسخه‌ی دیفرانسیل جلوی S، SV و SR یکی را انتخاب کنند. هر سه مدل از پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی با قدرت ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۴ نیوتون متر استفاده می‌کنند. بنا به گفته‌ی نیسان، مصرف سوخت ترکیبی این مدل در هر صد کیلومتر برابر با ۷.۱ لیتر است.


کیکس ۲۰۱۹ با هفت‌ رنگ بدنه و پنج ترکیب دو رنگی عرضه می‌شود که سه نمونه از آن‌ها دارای رنگ سقف مشکی و رنگ بدنه‌ی سفید، نارنجی یا قرمز هستند. همچنین نسخه‌های سقف نارنجی بدنه خاکستری و سقف سفید و بدنه آبی هم در دسترس هستند.


داخل کابین این خودرو شاهد پشت آمپرهای مدرن و ساده و همچنین صفحه‌نمایش ۷ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی خواهید بود. این سیستم همانند اکثر کراس اوورهای جدید از سیستم‌های ارتباطی اپل کارپلی و اندروید اتو سود می‌برد.

اما پکیج پریمیوم SR شامل سیستم صوتی Bose متشکل از بلندگوهای ۲.۵ اینچی ویژه‌ای است که داخل پشت‌سری صندلی راننده جای گرفته‌اند. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به پایش محیط هوشمند، ترمز اضطراری خودکار، ۷ کیسه هوا و دوربین دنده‌عقب اشاره کرد.


مدل‌های SV و SR پرچم‌دار نیسان کیکس ۲۰۱۹ نیز به ترتیب ۲۰۲۵۰ و ۲۰۸۷۰ دلار قیمت دارند و در آن‌ها هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب نیز به چشم می‌خورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    بنظرم مصرفش کمی بالاست با توجه به مشحصات فنی. تازه رقم ادعایی کارخانه اینه در واقعیت ممکنه بالاتر بره. موتور 1.6 قدرت 122 مگه چیه 7.1 میخوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نکیسا

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مزخرفه. باز شبیه بقیه. جوک در آینده به عنوان مدلای تک بازار با ارزش ترم میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا