نیسان

افزایش قیمت نیسان NV200 مدل سال 2020

ون کارگوی جمع‌وجور نیسان NV200 یک سال دیگر هم در بازار خودروی آمریکا حضور خواهد داشت و البته به‌روزرسانی محدود آن با اندکی افزایش قیمت همراه شده است.


این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۰ خود دارای ویژگی‌های ارتباطی جدید همچون صفحه لمسی ۷ اینچی جدید، اپل کارپلی و اندروید اتو و رادیوی SiriusXM استاندارد می‌باشد. همچنین تریم S این خودرو دارای سپر جلوی همرنگ بدنه بوده و تمامی تریم های آن نیز با لامپ‌های نصب شده در بخش داخلی عرضه می‌شوند.

نیسان NV200 2020 هنوز هم با ۲ تریم عرضه می‌شود که اولی مدل پایه S بوده و دیگری نسخه‌ی مجهزتر SV است. قیمت این دو نسخه به ترتیب از ۲۲۸۳۰ و ۲۳۸۳۰ دلار آغاز می‌شود که نشان دهنده‌ی افزایش قیمت ۵۳۰ دلاری نسبت به سال پیش می‌باشد.

برخلاف اروپا که نیسان مدل الکتریکی NV200 را هم با برد ۲۷۵ کیلومتری عرضه می‌کند، تنها پیشرانه‌ی NV200 بازار آمریکا همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۳۱ اسبی است که با گیربکس ایکس ترونیک CVT همکاری می‌کند. مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی این خودروی تجاری هم به ترتیب برابر با ۹.۸/۹/۹.۴ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.


دیگر موردی که تغییر نکرده فضای داخلی ۳۴۵۴ لیتری است که توانایی حمل پالت‌های گوناگون را با استفاده از درب پشتی یا درب‌های کشویی داراست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. آران

    ۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (92 ديدگاه)

    برا مسافرت خوبه البته مسافرت کوتاه…هر جا خوابت گرفت بری اون پشت بخوابی…تو مسافرت هیچی مثل خواب منو اذیت نمی کنه رو صندلی اصلا نمیشه راحت خوابید

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا