نیسان

تأیید تولید نیسان آلتیما چهار چرخ محرک

بیست و هشتم مارس را روی تقویم علامت‌گذاری کنید. در این روز شاهد رونمایی رسمی نسل جدید نیسان آلتیما در نمایشگاه خودروی نیویورک خواهیم بود. این خودرو یکی از مرموزترین محصولات کنونی نیسان بوده اما اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهند که آلتیمای جدید از سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد.


این موضوع هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده اما کریستوفر رد معاون بخش مهندسی نیسان آمریکای شمالی این اطلاعات را به خبرنگاران داده است.


از رد درباره احتمال نصب سیستم چهار چرخ محرک در نیسان لیف پرسیده شده و او گفته است: “ما می‌دانیم که مردم به خصوص در آمریکا خودروهای دو دیفرانسیل را دوست دارند و ما هم آلتیمای جدید را با همین سیستم عرضه خواهیم کرد بنابراین وضعیت مشابهی برای لیف در آینده وجود خواهد داشت.”


البته اطلاعات منتشر شده غیررسمی هستند زیرا یکی از سخنگویان نیسان این سخنان را تأیید نکرده است. او گفته است:

نیسان جزئیات کامل نسل جدید آلتیمای ۲۰۱۹ را در نمایشگاه خودروی نیویورک منتشر خواهد کرد و تا آن زمان ما نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

انتظار داریم نسل جدید این خودروی دوست‌داشتنی علاوه بر سیستم چهار چرخ محرک دارای گیربکس CVT کاملاً متحول شده‌ای باشد که جایگزین گیربکس نه چندان مناسب نسل فعلی می‌شود.


از نظر تکنولوژی هم باید گفت محصول جدید نیسان دارای سیستم نیمه خودران پروپایلوت خواهد بود که احتمالاً به عنوان آپشن جانبی ارائه خواهد شد. همچنین سیستم هشدار درب عقب پیشرفته را نیز باید به این لیست اضافه کرد.


متأسفانه هیچ اطلاعاتی درباره قوای محرکه نسل جدید آلتیما منتشر نشده است. نیسان هم چیزی را تأیید نکرده اما حدس می‌زنیم این خودرو دارای پیشرانه‌های تنفس طبیعی باشد که برخلاف روند کنونی رقبا یعنی فورد فیوژن و دیگران می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Wrx

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    بسیااار عاالی ?
    کلا از سدان های چهارچرخ متحرک خوشم میاد?مخصوصا سدان های اسپورت ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amir

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (173 ديدگاه)

    عاالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sunmartin

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    چقدر طراحیش زیباست واقعا لذت بردم این طراحان اروپایی چه ایده های متنوعی دارن نیساتگن آلتیما اگه با این ظاهر و 4 چرخ متحرک که اولین بار توسط بی ام دبلیو پتنت شد بنام 4x یا ایکس درابو ساخته بشه عالیه حریفش کادیلاک معروف st هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا