نیسان

از عوارض قرنطینه: نیسان ناوارا پیکاپ با 1000 اسب بخار قدرت!

شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان عوارض شدیدی بر جای گذاشته است و صنعت خودرو یکی از بدترین دوره‌های تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد. در واقع تأثیر کرونا روی این صنعت به حدی بوده که برخی خودروسازان همچون مک لارن تصمیم گرفته‌اند بیش از یک‌چهارم نیروی کار خود را اخراج کنند.

مسابقات خودرویی و موتورسواری نیز تحت تأثیر این بحران قرار گرفته‌اند. البته یکی از شرکت‌های بریتانیایی طی دوران قرنطینه تصمیم گرفته دوباره روی پروژه‌ای قدیمی کار کند. این پروژه ناوارا R نام دارد و متخصصان شرکت SM Motorsport پیشرانه نیسان GT-R را روی این پیکاپ میان سایز سوار کرده‌اند.

مدیر شرکت می‌گوید این پروژه از زمان تولید نسخه دریفت GT-R تاکنون همواره در ذهن متخصصان شرکت بوده است.

او می‌گوید:

از آنجایی که مسابقات موتور اسپورت فعلاً متوقف شده بنابراین زمان لازم برای راه‌اندازی دوباره این پروژه وجود داشته است. ما بهترین همکاران را داریم و با همکاری آن‌ها توانسته‌ایم یک خودروی فوق‌العاده‌ی دیگر که محدودیت‌ها را به چالش می‌کشد بسازیم. این خودرو ترکیبی هیجان‌انگیز از پرفورمنس و کاربری بالا خواهد بود.

ناوارا نسخه‌ی جهانی و جدیدتر از پیکاپ فرونتیر در آمریکا بوده و در بازارهای اروپایی و آسه آن عرضه می‌شود.

هدف این پروژه دستیابی به قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری در ناوارا R بوده و به همین خاطر از سیستم تعلیق GT-R نیز استفاده شده است. البته کابین تغییر چندانی نداشته است.

SB Motorsport فیلم‌های مربوط به این پروژه را در کانال یوتیوب خود بارگذاری خواهد کرد و البته در برخی بخش‌ها مهمان‌های ویژه‌ای نیز حضور خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MASIHA

    ۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    واقعا از اثرات قرنطینه?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا