نیسان

معرفی نیسان ناوارا N-Guard مجهز به کیت AT32

پیرو معرفی آنلاین در ماه گذشته، نیسان ناوارا N-Guard جدید برای اولین بار در نمایشگاه هانوفر ۲۰۱۸ در معرض دید عموم قرار گرفت.


برخلاف مدل مفهومی دارک اسکای که آن هم خدمت شما عزیزان معرفی شد، ناوارا N-Guard خودرویی در حال فروش بوده و از عناصر شیک و خشن بدنه و برخی بهبودهای طراحی ظاهری و داخلی در مقایسه با نسخه‌های استاندارد سود می‌برد. این خودرو در بریتانیا قیمت ۲۸۰۷۵ پوندی دارد.


ناوارا N-Guard در واقع از مدل مفهومی EnGuard رونمایی شده در سال ۲۰۱۶ الهام گرفته است. این خودرویی که در نمایشگاه هانوفر حضور دارد به کیت AT32 آرکتیک تراکس مجهز بوده و از جمله شاخصه‌های آن می‌توان به ارتفاع بیشتر از سطح زمین، حفاظ‌های زیر بدنه و اسنورکل سفارشی اشاره کرد. نیسان این خودرو را تواناترین نسخه‌ی ناوارایی می‌نامد که در دسترس مشتریان اروپایی می‌باشد.


معاون ارشد بخش خودروهای تجاری سبک نیسان می‌گوید: “پیکاپ های خشن و سرسخت به خوبی نشان دهنده توانایی‌های نیسان هستند. انعطاف‌پذیری باورنکردنی هر خودرو به ما اجازه می‌دهد تا فراتر از محدودیت‌ها حرکت کرده و تمامی نیازهای تجاری و شخصی مشتریان را پوشش دهیم.”


مدلی که در غرفه نیسان در هانوفر حاضر است دارای رنگ بدنه‌ی سفید ویژه می‌باشد. البته مشتریان می‌توانند رنگ‌های بدنه‌ی خاکستری و مشکی را نیز انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ برجسته می‌توان به رکاب‌های جانبی، ریل‌های سقف، چراغ‌های جلوی تیره و سانروف اشاره کرد. در کابین نیز کف‌پوش‌های سفارشی و صندلی‌های چرمی با دوخت‌های زردرنگ به چشم می‌خورند.

از جمله تجهیزات استاندارد نیسان ناوارا N-Guard هم می‌توان به شوینده‌ی چراغ‌های جلو، دستیار شروع به حرکت در سربالایی، دستیار فرود از تپه، ترمز اضطراری هوشمند، دید محیطی هوشمند و… اشاره کرد. این پیکاپ حاضر در هانوفر همچنین دارای قفل دیفرانسیل عقب سفارشی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. سامان

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (27 ديدگاه)

    خیلی خوبه واقعا اما پیکاپهای آمریکا یک چیز دیگست …..عشق است فورد رپتور F-150

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احسان

    ۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    والله هر روز پیشرفت میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا