اوپل

تست مخفی اپل آدام 2013

هاچ‌بک جدید اپل که تا قبل از این گفته می‌شد نام آتی آن اپل جونیور است، درحالیکه تست جاده‌ای خود را در انگلستان می‌گذراند به دام عکاسان خبری افتاد . . .

Opel Adam 2013

اما نام این خودروی جدید جونیور نیست؛ مجله آلمانی Autobild در تازه‌ترین گزارش خود نام این هاچ‌بک جدید را اپل آدام اعلام کرده است.

اپل آدام اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی راهی بازار اروپا خواهد شد و پلت‌فرم آن نیز کوچک‌تر از مدل‌های حال حاضر کورسا است. اپل آدام همچنین با طول ۳.۷ متری خود در حدود ۱۵ سانتیمتر کوچک‌تر از فولکس‌واگن آپ! خواهد بود.

پیشرانه‌ای که برای این خودرو درنظر گرفته شده به احتمال فراوان نسخه‌های سه یا چهارسیلندر ۱.۰ تا ۱.۴ لیتری است. البته وجود موتورهای ۱.۶ لیتری توربوی بنزینی/دیزلی نیز چندان بعید نیست. پیش‌بینی شده بهره‌گیری از استاندارد یورو۶ نیز در حدود ۱۰% مصرف سوخت را نسبت به سایر پیشرانه‌های مشابه کاهش می‌دهد.

اپل آدام سپتامبر ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. yashar

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (294 ديدگاه)

    چه جالب! ایران خودرو هم می تونه با الگو برداری از اوپل اسمای اینجوری واسه محصولاتش بگذاره مثلا ایکو اسماعیل زیبای ایرانی!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا