پژو

پژو ۲۰۷ آی

پژو ۲۰۷ آی به بازار ایران می آید
ایران خودرو با همکاری پژو فرانسه محصول جدید ی به نام خودروی ۲۰۶ پلاس را که بر روی پلاتفرم ۲۰۶ و با ظاهری شبیه خودروی ۲۰۷ در فرانسه طراحی شده در ایران تولید و به بازار عرضه می کند .
207i
مهندس میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرودرمحصول و کیفیت  با بیان این مطلب گفت : ایران خودرو با شرکت پژو برای تولید این محصول در ایران به توافق نهایی دست یافته است

وی افرود: محصول  T31از طریق بروز آوری استایل خودروی ۲۰۶  هاچ بک و با اعمال تغییراتی در چراغ های جلو و عقب ، سپرهای جلو و عقب و جلو ، داشبورد و تریم داخلی تعریف شده است.
207i
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در محصول و کیفیت ادامه داد : این محصول  با نامی جدید نظیر ۲۰۷i برای پاسخگویی به بخشی از تقاضای بازار خودرو کشور عرضه  خواهد شد ..

سلیمانی تاکید کرد: جهت دست یابی به زودترین زمان ممکن برای عرضه خودرو به بازار و کمترین حجم سرمایه گذاری، شروع تولید این محصول به صورت  سی کی دی برای قطعات جدید و تغییر یافته خواهد بود.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو اضافه کرد: میزان خودکفایی این محصول تقریبا معادل میزان  خودکفایی ۲۰۶ بوده و حدود ۳۰۰یورو افزایش قطعات جدید سی کی دی در این محصول خواهد داشت که در صورت ورود به بازار، بیش از ده هزار دستگاه از آن به سرعت قابلیت ساخت داخل را پیدا خواهند کرد.

وی گفت :  تولید این محصول درانتهای سال جاری درشرکت ایران خودرو پیش بینی شده و  می توان از بهمن ماه برای پیش فروش آن  برنامه ریزی کرد.

سلیمانی  حجم سرمایه گذاری جهت صنعتی سازی  این محصول حدود ده  میلیارد ریال بر آورد کرد و به این موضوع اشاره کرد که پژو فرانسه توافق کرده است به شرط اقتصادی بودن خودکفایی قطعات جدید ، هر زمان که ایران خودرو اعلام کند،  حاضر به تامین ۵۰درصد سرمایه گذاری مورد نیاز قالبهای این قطعات می باشد.
206+ plus
وی اظهار داشت :  این خودرو در دو مدل فول دستی و فول اتوماتیک با تیراژ ۱۰ هزار دستگاه در سال تولیدمی شود .

سلیمانی همچنین تصریح کرد: پژو فرانسه موافقت کرده است که در صورت صرفه اقتصادی ، این امکان برای ایران خودرووجود خواهد داشت که خودرو مذکور را صادر کند .

وی درپایان تاکیدکرد : پژو ۲۰۷ آی در دونوع  هاچ بک و صندوقدار است و ایران خودرو برای تولیدنوع هاچ بک آن  برنامه ریزی خواهد کرد.

منبع: ایران خودرو

طراحی خودرو جدید تنها نوعی facelift می باشد که در قسمت جلوی اتوموبیل اتفاق افتاده و با چراغهای تهاجمی تر و ورودی هوای رادیاتور بزرگتر، چهره ای اسپرت و مدرن را القا می کند. اما این تغییرات با نمای کناری ملایم ۲۰۶ چندان تناسبی نیافته اند و ارتفاع زیاد خودرو نیز مزید بر علت گردیده و جذابیت را از آن دور کرده است. به هر حال این یک خودرو ۲۰۷ واقعی نیست زیرا اتوموبیل ۲۰۷ خودرویی کاملا جدید می باشد که اکنون در اروپا عرضه می گردد. با این حال در صورتی که این خودرو با افزایش بهای ۳۰۰ یورویی عرضه شود می تواند تنوع اندک و موقتی را به بازار نسبتاً کهنه ۲۰۶ ایران بدهد.

* این مطلب به طور اختصاصی برای سایت پدال نوشته شده و نقل و کپی از آن تنها با ذکر نام و آدرس سایت “پدال” مجاز می باشد.

جواد عقیلی

مهندسی پتروشیمی خوندم اما عاشق دنیای خودرو هستم. موسس و سردبیر پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۲۹ آذر ۱۳۸۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    خسته نباشید واقعا مطالبتون عالیه
    لطفا چند تا عکس از سیتروئن سی ۵ مدل جدیدش هم بزارین ممنون میشم
    در ضمن تعداد عکس هایی که میزارین خیلی کمه….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. لیلا زارعیان جهرمی

    ۲۶ تیر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفاً رنگ های متنوع و موجود در بازار خودرو ۲۰۷ همراه با شکل در وب سایت خود بیاورید. با تشکر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. mohammad reza

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    خواهشا به ایران خودرو گوشزد کنید که ۲۰۶+ رو به اسم ۲۰۷i به خورد مردم ایران نکنند………
    یه سری به سایت پژو بزنید و فرق هاشو ببنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سید علیرضا

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (256 ديدگاه)

      شما انگلیسی بلد هستید بروید سایت پژو تا فرق ۲۰۶با۲۰۷را بفهمی وبعد این ۲۰۷ که ایران خودرو می فروشد و من برای کلکسیونم از ایران خودرو خرداری کردن مو نمی زد با انکه در فرانسه دیدم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. مهسا

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام
    ببخشید آقایون ممکن من رو راهنمایی کنید من می خوام ماشین بخرم اما واقعا هنگ کردم مرددم بلن ۲۰۶ و ۲۰۷ بعدم صندوق دار یا هاج بک ضمنا نمی خوام قیمتش ۲۰ تومن هم بیشتر باشه اونم آخرش..
    لطفا امینانه راهنمایی بفرمایید..
    سپاسگذارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. مهسا

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام
    ببخشید آقایون ممکن من رو راهنمایی کنید من می خوام ماشین بخرم اما واقعا هنگ کردم مرددم بین ۲۰۶ و ۲۰۷ بعدم صندوق دار یا هاج بک ضمنا نمی خوام قیمتش ۲۰ تومن هم بیشتر باشه اونم آخرش..
    لطفا امینانه راهنمایی بفرمایید..
    سپاسگذارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. مجید

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    مهسا خانم اولا که این ۲ ماشین استانداردش هاچبک هست و صندوقدارش جالب نیست و چهره ماشین رو خراب میکنه

    من خودمم بین ۲۰۶ تیپ ۵ و ۲۰۷ ای موندم
    اطلاعاتی که دارمو میدم شاید براتون مفید باشه

    اولا ۲۰۶ ایمنی ۴ستاره و استاندارد یورو۴ هست
    اما ۲۰۷ ای ایمنی ۲ستاره و یورو۳ هست
    داشبورد ۲۰۷ خیلی زیباتره
    تناسب ۲۰۶ بهتر از ۲۰۷ هست (نمای بیرونی)
    اگر تصادف کنی قیمت قطعات ۲۰۷ چندین برابر هست

    شما اگه تصمیم گرفتی بما هم اطلاع بده البته من تا اخر خرداد باید بگیرم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. مهسا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام آقای مجــید
    ممنون از راهنماییتون جناب من هم با۲۰۶ بیشتر موافقم در هر صورت قراره فردا برم نمایندگی ایران خودرو واسه یه حواله ۲۰۶ انشالله اگه به توافق رسیدیم قابل شما رو نداره..

    باز هــم از محبتتون ممنون.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. رامی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    فقط هاچ بک
    به نظرمن ۲۰۷ خیلی قشنگتره البته سلیقهاپیش همه یکی نیست یکی بودهمه یه مدل انتخاب میکردن سه هفته اس ماشینوگرفتم قبلا۲۰۶تیپ۲ هاچ بک داشتم۲۰۷ ازنظرموتوری با۲۰۶تیپ ۵فرقی نداره ازنظرمن داشبورد ونمای جلوش خیلی قشنگتراز۲۰۶
    اگه ۲۰۶ با۲۰۷ای کنارهم بذارید۲۰۷ای بروزترخودشونشون میده………..نظرشخصی
    ۲۰۷ ۲۱۵۰۰۰۰۰گرفتم
    شرکت که نداره اگه هم داشته باشه قیمت ازادومیده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. alish

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (40 ديدگاه)

    کپی برابر اصل قورباغه است!!!!!!!!!!!

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  10. محمد

    ۱۴ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    به نظر من هم ۲۰۷ از۲۰۶ قشنگ تره اما این خودرو ۲۰۶+نام دارد و ۲۰۷ اصلی هم از نظر کیفیت وهم از نظر ظاهر خیلی بهتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. مجید

    ۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    ۲۰۷ از نظر عایق بندی مونتاژ کیفیت خیلی بهتری نسبت به ۲۰۶ داره. من تیپ۶ دارم ولی قاب ستونها و مقدار خیلی کمی داشبورد در دست اندازها صدا میده. اما ۲۰۷ دستی سوار شدم بی صدایی موتور و سواری عالی به لطف لاستیک مشیلن و رینگ تورنادو فرانسه و مونتاژ خوب رو متوجه شدم. از دوستانی که ۲۰۷ اتومات دارن هر چه سریعتر نسبت به آپدیت ای سی یو گیربکس اقدام کنند تا از ماشینشون لذت بیشتری ببرند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. مجید

    ۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    نکته ای که باید بگم اینه که پژو۲۰۷ به نظر من چهره زیباتری داره. مورد بعدی قطعات داخلی و سپرها و چراغ ها ساخت پژو برزیل هست و کیفیت خیلی خوبی رو داره. فقط نباید به علت وارداتی و کمیاب بودن قطعات از قیمیت بالای سپرها و چراغهای جلو غافل بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. محمدجواد

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    عجب چیز قشنگی الهی زودتر با قیمت مناسب و امکانات زیاد و کیفیت خوب تی ایران بیاد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. arash1354

    ۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    سال ۹۲ شد ولی نیامد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. شرافتي

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه..
    من از سال ٨٢ ،، ٢٠۶ اونم تیپ های مختلف داشتم.. الان ٣ ماهه که ٢٠٧ دستی خریدم خیلی راضی هستم به جرات میگم سواریش از زانتیا که مدتی داشتم با اطمینان تره.. چون شغلم فنی هست و خیلی ریزبینانه به همه جزییات نگاه میکنم راستی ٢٠٧ دنده ٢ ١٠٠ کیلومتر شتاب میگیره..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. PEUGEOT

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    چرا دروغ میگین ایران خودرویی های …….
    همه می دونن این ماشینو از برزیل وارد کردید و در فرانسه دیگه تولید نمیشه یعنی هر ماشینی که در فرانسه از رده خارج بشه شما اونو وارد می کنید تازه اسمشم ۲۰۶+ نه ۲۰۷
    خیلی خیلی کلاه بردارین آشغال سازا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. سعید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    صندوقدارش که نیومد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا