پژوسیتروئن

ون‌های پژو-سیتروئن را برق می‌گیرد!

پژو-سیتروئن در حال نمایش نسخه‌های الکتریکی از ون‌های پژو باکسر و سیتروئن جامپر در نمایشگاه خودروی تجاری بیرمنگام است.


این ون‌های بزرگ الکتریکی بسته به نسخه‌ی انتخابی با دو سطح محدوده حرکتی عرضه خواهند شد که شامل مدل‌های L1 و L2 با برد ۲۲۷ کیلومتری و مدل‌های L3 و L4 با شعاع حرکتی ۲۷۲ کیلومتری هستند.

این خودروساز فرانسوی ون‌های باکسر و جامپر را به همراه نسخه‌های درون‌سوز آن‌ها در تأسیسات سول ایتالیا خواهد ساخت. خودروهای موردبحث با همکاری شرکت BD Auto توسعه خواهند یافت ولی تاکنون جزئیات دیگری از مجموعه باتری‌ها و پیشرانه‌های الکتریکی آن‌ها منتشر نشده است.


البته شرکت گفته این حرکت در راستای پیشبرد برنامه‌ی استراتژیک Push to Pass است که طبق آن خودروهای سواری و تجاری پژو-سیتروئن باید الکتریکی سازی شوند.


معاون رئیس خودروهای تجاری سبک این برند فرانسوی می‌گوید:

این محصولات جدید مزیت‌های رقابتی عمده‌ای در کلاس بسیار رقابتی LCV ایجاد می‌کنند. این یک فرصت مناسب برای گسترش پیشروی ما در اروپا بوده چراکه می‌توانیم نیازهای عرضه‌ی خودروهای بدون آلایندگی را برطرف کنیم.

پژو-سیتروئن همچنین نسخه‌های الکتریکی شده‌ی ون‌های میان سایز خود یعنی پژو اکسپرت و تراولر و سیتروئن دیسپچ و اسپیس تورر را عرضه خواهد کرد. به این مجموعه باید اوپل ویوارو و ویوارو لایف را هم اضافه کرد. همچنین پژو پارتنر، سیتروئن برلینگو و اوپل کومبو که ون‌هایی جمع‌وجور محسوب می‌شوند هم در سال ۲۰۲۱ به‌صورت الکتریکی شده روانه بازار خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. (Saeed(peugeot

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    کم کم بازار این کلاس ماشین ها داره به دست گروه PSA می افته.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا