پژو

معرفی پژو 208 و 308 سفارشی تِک ادیشن

پژو می‌خواهد با معرفی نسخه‌های سفارشی تِک ادیشن از ۲۰۸ و ۳۰۸ جذابیت این خودروها برای مشتریان را افزایش دهد.


۲۰۸ تِک ادیشن قیمت پایه ۱۹۵۰۰ یورویی در فرانسه دارد که ۵۴۵۰ یورو بیشتر از بهای مدل پایه بوده اما باید گفت این نسخه از نوع پرچم‌دار بوده و بر پایه تریم Allure ساخته شده است. خریداران با پرداخت این مبلغ اضافی از عناصر طراحی متمایز همچون نشان‌های ویژه روی درب‌های جلو، رینگ‌های ۱۶ اینچی تیتانیومی و دستگیره‌های درب مشکی براق سود خواهند برد.


داخل کابین نیز از فرمان تمام چرم به همراه پوشش سه‌بعدی با دوخت‌های خاکستری استفاده شده است. این خودرو علاوه بر ویژگی‌های متمایز یاد شده دارای سیستم‌های کمک‌راننده شامل دوربین دنده‌عقب، دستیار پارک جلو و ترمز شهری فعال است.


نیرو بخش پژو ۲۰۸ تِک ادیشن چندین پیشرانه همچون نسخه‌های بنزینی پیورتک با قدرت‌های ۸۲ و ۱۱۰ اسب بخاری بوده و این پیشرانه‌ها به گیربکس ۵ و ۶ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک متصل هستند. همچنین مدل دیزلی با قدرت ۱۰۰ اسب بخار که به گیربکس ۶ سرعته دستی متصل است در دسترس خریداران می‌باشد.


اما پژو ۳۰۸ تِک ادیشن که جایگزینی برای مدل GT Line می‌باشد قیمت پایه ۲۶۵۵۰ یورویی دارد. این خودرو نیز از نشان‌های ویژه در گلگیرهای جلو، رینگ‌های ۱۷ اینچی، پدال‌های فولادی، فرمان چرمی و پوشش آلکانترا با دوخت‌های آبی و نارنجی سود می‌برد.


مشتریان باید از بین فرم‌های بدنه ۵ درب هاچبک یا استیشن یکی را انتخاب کنند. این نسخه با پیشرانه‌های بنزینی ۱۱۰ و ۱۳۰ اسبی و نسخه دیزلی ۱۳۰ اسب بخاری عرضه می‌شود. این مدل‌ها با گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک قابل انتخاب می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    پژو هرکاری کنه دیگه این نسل 208یه عتیقه محسوب میشه با چند تا زه و وارد و رینگ نمیتونه فروششونو افزایش بده
    باید هرچی سریع تر نسل جدیدشو معرفی کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (522 ديدگاه)

      پژو اعلام کرده تا سال 2019 نسل جدید 208 و تا 2020 نسل جدید 2008 را ارائه میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فرانسوی ها خیلی به تولیدات داخلیشون اهمیت میدن فروش این محصولاتم در فرانسه بسیار بالاست به نظر من هم همیشه پژو محصولات قشنگی رو تولید میکنه حالا طرف ایرانی جنس درجه دو میخاد تقصیر طرف فرانسوی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا