پژوچشم اندازهفته نامه

پژو 3008 خودروی سال 2017 اروپا شد

شاسی‌بلند پژو ۳۰۰۸ عنوان معتبر خودروی سال ۲۰۱۷ اروپا را به دست آورد. این خودرو ۶ رقیب دیگر را شکست داد که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به آلفارومئو جیولیا و مرسدس بنز E کلاس اشاره کرد.

3008

این شاسی‌بلند فرانسوی ۳۱۹ امتیاز به دست آورده و بدین ترتیب در رتبه‌ی اول قرار گرفته است. آلفارومئو جیولیا با ۲۹۶ امتیاز در رده‌ی دوم و مرسدس E کلاس با امتیاز ۱۹۷ امتیاز در رتبه‌ی سوم جای گرفته است.

coty-1

coty-7
رتبه‌های چهارم تا هفتم این رده‌بندی نیز به ترتیب به خودروهای ولوو S90/V90 با امتیاز ۱۷۲، سیتروئن C3 با امتیاز ۱۶۶، تویوتا C-HR با امتیاز ۱۶۵ و در نهایت نیسان میکرا با امتیاز ۱۳۵ اختصاص یافته‌اند.

coty-2

coty-4

coty-3

coty-5
پژو ۳۰۰۸ جدید از زمان اعطای این جایزه در سال ۱۹۶۴ تاکنون اولین شاسی‌بلندی بوده که موفق به دریافت این جایزه شده است. این خودرو همچنین نشان‌دهنده‌ی عصر جدید پژو هم در زمینه‌ی طراحی و هم در زمینه‌ی تکنولوژی است. پیش از این حدود یک‌صد هزار مصرف‌کننده سفارش‌های خود برای دریافت این خودرو را ارائه کرده‌اند.

peugeot-3008
پژو ۳۰۰۸ پنجمین محصول این شرکت فرانسوی است که برنده‌ی عنوان خودروی سال اروپا شده است. مدل ۳۰۸ در سال ۲۰۱۴، مدل ۳۰۷ در سال ۲۰۰۲، مدل ۴۰۵ در سال ۱۹۸۸ و نهایتاً پژو ۵۰۴ در سال ۱۹۶۹ برنده‌ی این عنوان شده‌اند.

هیئت‌داوران این رویداد را ۵۸ خبرنگار حرفه‌ای از ۲۲ کشور تشکیل داده و از برای کسب این عنوان ۳۰ خودروی مختلف از اوایل سال ۲۰۱۶ با یکدیگر رقابت کرده‌اند.

2017-european-car-of-the-year
اسامی برندگان جایزه خودروی سال اروپا در سال ۲۰۱۷

  • رتبه اول: پژو ۳۰۰۸ – امتیاز ۳۱۹
  • رتبه دوم: آلفارومئو جیولیا – امتیاز ۲۹۶
  • رتبه سوم: مرسدس بنز E کلاس – امتیاز ۱۹۷
  • رتبه چهارم: ولوو S90/V90 – امتیاز ۱۷۲
  • رتبه پنجم: سیتروئن C3 – امتیاز ۱۶۶
  • رتبه ششم: تویوتا C-HR – امتیاز ۱۶۵
  • رتبه هفتم: نیسان میکرا – امتیاز ۱۳۵

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. DODGE

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (279 ديدگاه)

    شیر بر میخیزد…
    فوق العاده بود دیگه هیچی نمیتونم بگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (242 ديدگاه)

      البته این ماشین در اروپا خودرو سال شده اگر بیاد ایران اینقدر ازش *** که لگن سال ایران هم نمی شه. همچین موجوداتی هستیم ما…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohammadreza

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (870 ديدگاه)

        حقت بود پدال پست تو فیلتر کنه?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (242 ديدگاه)

          نکنه رئیس ایران خودرویی که بهت بر خورده، واقعیت عزیز این که نیاز به گفتن نداره. جالبه که سایت پدال به جای کلمه ای که هر روز مردم برای خودروسازان به کار می برند نقطه چین گذاشته . قضاوت با خودتون هر کلمه ای که دوست دارید جای نقطه چین بگذارید. محمدرضا شما هم خیلی جوش نزن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mohammadreza

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (870 ديدگاه)

          اقا رضا من با حرفت مخالفت نکردم فقط دارم میگم با خود تحقیری به هیچی نمیرسیم چیزی که متاسفانه تو این روزا مد شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. رضا

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (242 ديدگاه)

          محمد رضای عزیز تا زمانی که یک ایراد یا نقص رو قبول نداشته باشیم نمیتونیم درستش کنیم. این خود کم بینی نیست بلکه قبول واقعیته. متاسفانه خودرو سازان در پشت این حصار امنی که سیستم برای اونها فراهم کرده از هیچ خیانتی در حق مشتری ایرانی کوتاهی نمیکنند

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      سال 2014 هم پژو 308 برنده ی این جایزه شده بود.
      .
      .
      .
      یک حسی بهم میگه پژو 3008 هم مثل 405 قراره با اشکال و چهره های مختلف چندین سال در بازار ایران موندگار بشه .
      چون دقیقا همون سناریوی 405 داره براش اتفاق میافته.
      اون زمان مردم یک سدان خوب میخواستن ، الان عطش کراس اوور سواری خیلی شدید شده .
      .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (302 ديدگاه)

        عزیزم اون ۲۰۰۸ و ۲۰۸ که قرار مونتاژ بشه.نه ۳۰۰۸ فرق شون ۱۰۰۰تا است.!!!!!
        فرض کن پژو خودرویی هم کلاس پرادو تولید که میشه:۳۰۰۰۸
        و اگه هم کلاس لندکروز باشه میشه ۳۰۰۰۰۰۰۸
        و خدا نکه هم کلاس کشنده VOLVO FH16 تولید که که احتمالا میشه:۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸
        ???????

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ali

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    ای کاش بجای 2008 این رو وارد می کردن
    وقتی 2008 رو تو نمایشگاه دیدم خورد تو ذوقم . خیلی کوچیکه
    در حد ساندروه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      فکر میکنم این مدل هم قراره توسط ایران خودروتولید بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ستار

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      پژو 2008 هم ماشین با افتخاریه و استاندارد انگلیس پژو 2008 رو کم نقص ترین کراس اوور شهری معرفی کرده و فروش بالایی هم داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. amin

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    قابل توجه دوستانی که ساخته های پژو و فرانسه رو آشغال میدونن و با هیوندا و کیا مقایسه میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      من قبلا هم گفتم پژو این توانایی رو داره که بزرگترین خودروساز جهان بشه،محصولات اخیر پژو بسیار باکیفیت و مدرن هستن ،پژو پاکترین موتورهای دنیارو داره تولید میکنه طراحی محصولاتش هم عالیه و از نظر تکنولوژی چیزی کم نداره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Mehran

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      ولشون کن بابا، خودشونم خوب میدونن چی میگن.اصن قابل بحث نیسن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. حامد

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (73 ديدگاه)

      ارزش خرید نداره!!! با پول گزاف این میشه دوتا سراتو سایپا خرید!!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
    4. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .
      یادمه بعضی دوستان به مرسدس بنز میگفتن برند ضعیفیه ، بعد وقتی ازش دلیل میپرسیدی ، میگفت چون تو بازار امریکا از لکسس کمتر میفروشه . حالا بماند که تفاوت فروش بنز و لکسس ناچیز بود .
      عاشقان سینه چاک پژو به با دلیل و مدرک و سند ، به من نشون بدن چرا پژو و سیتروئن در بازار امریکا حضور ندارن؟؟؟
      چرا پژو و سیتروئن یک موتور 8 سیلندر با تکنولوژی خودشون ندارن ؟؟هیوندای و کیایی که موتور 8 سیلندر از خودشون دارن، قطعا از نظر تکنولوژی به اعتقاد برخی دوستان ، زیر پژو هستن .
      موتور های مورد استفاده در برند لوکس DS 90درصدش ساخت ب ام و است . با سند میگم اینو .
      چرا پژو و سیتروئن در ساخت خودروی لوکس تا قبل از برند DS عاجز بودن ؟؟ کدام برند لوکس هنوز یک سدان فول سایز نداره؟؟؟
      محصولات لوکس هیوندای و کیا رو با DS مقایسه کنید . تفاوت ها زیاده . فقط کافیه واقع بین باشن . یک کامنت هم در پست (((((پرسش‌هایی درباره پژو 2008 ایران‌خودرو))))
      گذاشتم که در پایین دوباره میزام . طرف صحبت کس دیگری است . ولی یکسری نکات داخلش هست که شاید برای بعضی دوستان به درد بخوره :اگر حرفهای من اشتباهه با سند بگو اشتباس ! الان من در مورد پژو صحبت میکنم و نه شما نه هیچ کس دیگه در مسند قضاوت شخص من نیست !! من برای تمام حرفام سند میذارم !! دوما : اشتراک پلت فرم و همکاری برای تمام خودروساز های دنیا اتفاق میفته ! کاملا صحیحه ! اما 1 خودروساز 120 ساله به من نشون بدید که بیش از نصف تولیداتش در اشتراک با با بفیه کمپانی ها باشه !!!! یک خودروساز به من نشون بدین که از تویوتا و میتسوبیشی تا بی ام و و فورد اشتراک پلت و موتور داشته باشه ! یک خودروساز به من نشون بدید که برند لوکسش 90 درصد از پیشرانه ساخت بی ام و باشه ! (با سند اثبات میکنم کل نقش پژو در ساخت اون پیشرانه استفاده از ابعاد tu5 و دادن ابعاد به بی ام و بوده که به نظر میرسه تنها هدف راحت کردن تولید اون موتور برای پژو بوده ! مبادا هزینه تولید زیاد بشه !!!!! ) ! 1 خودروساز به من نشون بدید که با 120 سال سابقه تنها awd برای مشتریش 4008 باشه که از awd میتسوبیشی asx استفاده میکنه !!!!!! در حالی که روی موتور 80 اسبی تیوولی هندی-کره ای ! میشه awd سفارش داد !!!!!! کار پژو از همکاری گذشته ! به نظر میرسه تعریف شما از همکاری با تعریف سایرین فرق داره !!!!
      سوما : شما که اخبار 5008 رو دنبال میکنی ، لطف کن از سایت رسمی پژو سیتروئن ، 5008 و لینک خرید و قیمتش رو برای من بذار ! بنده دوست دارم این ماشین رو بخرم !!!!!! روی سایت رسمی پژو 5008 mpv قبلی هنوز با قیمت داره عرضه میشه !!! و 5008 جدید صرفا در حد 1 تبلیغ بدون قیمت بدون امکان سفارش باقی مونده !!! مثل اینکه شما خیلی خوب پژو رو دنبال میکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تشریف ببرید اخبار رو مطالعه بفرمایید ! به گفته پژو ، عرضه 5008 تا تابستان عقب افتاده !!!!!!! خیلی ممنون که شما پیگیر اخبار پژو هستید !
      چهارم: شما مطمئنی نشریات معتبر رو مطالعه میکنی ؟ شمایی که اسم اتو اکسپرس رو میاری ، واقعا اتو اکسپرس رو خوندی و از پلت فرم 206 دفاع میکنی ؟ به گفته اتو اکسپرس !!! 208 فراخوان نقص ساب فریم داشته !!!! پلتش مشکلی نداره ؟ شما اتواکسپرس میخونی ؟ کار اونجایی خراب میشه که شمایی که ادعا داری از پژو آگاه هستی حتی نمیدونی تا سال آینده کراس اوور اوپل روی پلت 206 معرفی خواهد شد ! و این یعنی ادامه تولید پلت 206 حداقل تا سال 2022 !!!!!!
      پنجم : و اما 408 !! مدلی که پژو صرفا برای بازار چین عرضه کرده ! شمایی که انقدر دانا هستی ، امار فروش psa رو بذارید در چین !!! کمپانی psa ، رتبه اول لیست نا امید کننده های سال گذشته بازار چین شده!!!!! بفرمایید مدلی که مخصوص بازار چین طراحی شده ، چطور انقدر ماموریتش رو به نحو احسن انجام داده ؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!
      و در آخر ! نوشتی که : من سهامدار پژو نیستم ! خب !!!! شما که سهام دار پژو نیستی ! بقیه دوستانی که توی این سایت هستن هم که طبیعتا کاره ای در پژو سیتروئن نیستن !!! مدیران پژو معتقدند : ما هرگز در سطح امروز نبودیم !!!! این گفته مدیران پژو هست !!! در حالی که بعضیا میان مینویسن : 205 و 405 افسانه ای بوده !!! پزو در سری 7 خودش یعنی 407 و 207 و … افت کرده و امروز داره به اوج برمیگرده !!!!!!! گویا از مدیران پژو بیشتر آگاه هستند ! توهم خود عقل کل پنداری نداشته باشیم !!! وقتی میخوایم طرفداری کنیم 1 چیزی ننویسیم که حتی مدیران کمپانی هم بهش اعتقاد نداشته باشن ! اینطوری خیلی مسخره است !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حامد

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (73 ديدگاه)

        توهم خود عقل کل پنداری؟؟!!!
        هیوندای و کیا موتور از خودشون دارن ؟؟؟؟؟
        از شما که طرفدار آلمانی بعیده!!!
        روسلهایم میدونی کجاست!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Machine

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1199 ديدگاه)

        شما فقط قصد داری هر جور که شده اثبات کنی پژو تو صنعت خودروسازی هیچ برتری نداره و حتی از هیوندای و کیا هم پایینتره اما باید بدونی که حقیقت اینه که هرگز اینطور نیست.
        اولاً به نظر من حضور در بازار آمریکا نمیتونه مرجعی باشه برای خوب یا بد بودن یه شرکت. ساخته های PSA با فرهنگ آمرکایی همخوانی ندارن و برای همین ترجیح داده از این بازار خارج بشه که البته بزودی با برند DS به آمریکا بر میگرده.
        دوماً افتخاراتی که پژو-سیتروئن تو رالی WRC و داکار کسب کردن بسیار بیشتر از مثلاً کیا-هیوندایه و حتی پژو با همین سیستم تک دیفرانسیلش تو داکار با حضور رقبای سر سخت چهارچرخ محرک قهرمان شد.
        سوماً عجیبه که نداشتن موتور شش سیلندر یا هشت سیلندر رو نقطه ضعف PSA میدونی. در جواب این باید گفت هر شرکتی سبک خاص خودشو تو موتور دنبال میکنه و همه قرار نیست موتورهای حجیم و 8 سیلندر استفاده کنن. مثال بارزش برند لوکس ولوو هست که حتی تو بزرگترین ماشینش یعنی XC90 هم از موتور چهار سیلندر استفاده میکنه و یا خود محصولات فولکس واگن که اکثراً با موتورهای چهار سیلندر تولید میشن.
        ضمناً انتخاب شدن پژو 3008 بعنوان خودروی سال اروپا با حضور رقبای بسیار سرسختی کاملاً نشان از برتری این شرکت داره و عجیب اینکه حتی سعی داری این برتری رو هم با بیان موارددیگه کمرنگ جلوه بدی.
        درسته یه دورانی خصوصاً از سال 2005 به بعد پژو و سیتروئن خیلی افت کردن ولی این گروه الان پرقدرت برگشته و با خرید اوپل حتی اوضاعش از این هم بهتر میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (20 ديدگاه)

          یک نکته رو در نظر داشته باش دوست عزیز. خودرو سال شدن معیارهای مختلفی داره که بعضیهاش به چشم من و شما نمیاد البته بعضی معیارهاش هم واقعا” جالب نیست مثل قیمت و اینطوری میشه که محصولات با کیفیت و البته گرانتری مثل بنز و BMW خودروی سال اروپا نمیشن.
          من خودم به شخصه لاشه ماشین آلمانی یا کیفیت رو با خودرویی مثل پژو عوض نمیکنم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. احسان

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (314 ديدگاه)

        اقا میلاد جو الکی نده داداش میخوای چیو ثابت کنی شما چطور فهمیدین 90درصد موتور پژو رو بی ام و زده؟
        همون بنز که حیلی سنگشو به سینه میزنی برای سی کلاس از موتور رنو استفاده میکرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ناظر

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (899 ديدگاه)

          machine جان،این میلاد همان کسی هست که یه موقعی توی همین سایت پدال هی کامنت می گذاشت و بر علیه تویوتا تا اونجایی که می تونست جوسازی می کرد و ماشین هاش رو بی کیفیت و بی اصالت می دونست و وقتی بهش می گفتن که طبق گزارشات جی دی پاور و یا سایت کانسیومر ریپورتز ماشین های تویوتا مقام های بالایی در زمینه کیفیت دارن،می گفت من این آمارها رو اصلا رو قبول ندارم،چون این موسسات آمریکایی هستند و این داده ها هم کلا چرندند!من فقط داده های موسسات آلمانی و اروپایی رو قبول دارم!حالا هم ظاهرا تغییر موضع داده و میگه چون پژو وارد بازار آمریکا نمی شه پس ماشین خوبی نیست!مثل اینکه بگی چون تویوتا کمری توی بازار اروپا عرضه نمشه پس ماشین بدیه.این آقا استاد سفطسه و جوسازی و تخریب است و زیر بار هیچ منطقی هم نمی ره و فعلا نیز مأموریتش تخریب برند پژو در جامعه است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . سند بیار برا حرفت . سند بیار از موتور رنو استفاده کرده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. محمد

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (302 ديدگاه)

        تازه کار جایی از این خراب تر میشه که گیرباکس تمام محصولات DS ساخت کمپانی آیسین ژاپن زیر مجموعه گروه تویوتا است.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. فقط تویوتا و هوندا

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (571 ديدگاه)

        هیوندای و کیا موتور از خودشووووووون دارن؟؟؟!!!!!! جوک میگی؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mohammadreza

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (870 ديدگاه)

          بابا این همه بحث چیه؟بیاید همه با هم طرفدار تویوتا بشیم ?❤

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Delport

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (73 ديدگاه)

          هه هه.کلی خندیدم.دمش گرم جوکا با حالی گفت.میلاد جان لطف کن اسمه ایدیتو بزار فقط هیوندا اونم النتراااش.شک کردم نکنه کیا هیوندا امسال موتور فرمولا وان هم بسازن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      6. شایان

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (4 ديدگاه)

        عزیز من چرا فکر می کنی فقط خودت می دونی و بلدی؟ این روزا مردم اینترنت دارن و خیلی هاشونم انگلیسی بلدن بخونن. چرا با تعصب بی جای خودتون اطلاعات غلط به مردم میدین !؟*** به کجا می خواین برسین؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Machine

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1199 ديدگاه)

          سند لازم نداره؛ شما مرسدس بنز سیتان رو نمیبینی که کاملاً بر اساس رنو کانگو ساخته شده؟ یا اسمارت فورفور که با همکاری با رنو و بصورت مشترک با توئینگو ساخته شده؟ نکنه اینا رو هم انکار میکنی؟
          اگه خودروسازی فرانسه به زعم شما اینقدر ضعیفه پس هرگز شرکتی مثل مرسدس بنز که بازهم به عقیدۀ شما بهترین خودروساز تاریخه نباید هرگز به سمتش میرفت و باهاش همکاری میکرد.
          دست از این تعصبات بی جا بردارین. خودروسازی فقط و فقط تو آلمان خلاصه نمیشه هرچند که هرگز منکر برتری آلمانها تو این صنعت نیستم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      7. حسین

        ۱۱ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        پژو قدیمی ترین خودرو ساز جهان رو با کیا و هیوندای که از ایران خودرو هم جدیدتر تاسیس شدن مقایسه نکن لطفا
        ماشین های فرانسوی سلطان هندلینگن برین توی یوتیوب ویدئو های مقایسه ها رو تو پیچش های ناگهانی ببینید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (195 ديدگاه)

    درود
    این ماشین یه عیب داره که به نظرم عیب بزرگیه و اینکه فضای سر سرنشینان ردیف دوم خیلی کمه .
    از نظر من تو بحث طراحی و باقی موارد خیلی خوبه و قابل ستایش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ستار

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      چه جالب شما این ماشینو داری؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amin

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1126 ديدگاه)

        از رو عکس متوجه شدند!!!!!!!همونطور که برخی دوستان از روی عکس بوی مشمئز کننده کابین رو که از مواد بازیافتی ساخته شده رو متوجه میشوند!!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حامد

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (73 ديدگاه)

          فقط توکسان..!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. amin

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          کپتئور چطور؟؟؟؟!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Mehrbod

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (240 ديدگاه)

      دوست من ، اندازه G ( فاصله کف صندلی پشتی تا سقف ) این خودرو ، 912 میلی متر است ، این اندازه از بیشترین ها در این گونه خودروهاست و حتی برای فردی با قد 190 هم چالشی درست نمی کند..!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ایران و فرانسه

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (49 ديدگاه)

    شیر رمانتیک اروپا بیدار شده خوشبختانه واردات این ماشین در دستور کار ایران خودرو قرار داره مهمتر از همه اینکه اپل را هم خرید حالا تکنولوژی آلمان و آمریکا با طراحی‌های دیدنی و متفاوت فرانسوی عالیه البته هیچ کدام به پای سراتو ۱۶۰۰ دنده ای سایپا نمره کرمانشاه نمی رسه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. یاسین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    کامنتی گذاشتم که پژو از سال 2010 به اینطرف استارتی زده برای برگشتن به دوران خوبش تا از اونموقع تا الان دوبار جایزه ماشین سال(2014 پژو 308)و الانم پژو 3008 دوبار قهرمانی داکار سالهای 2016 و 2017 با سیستم تک دفرنسیال معرکش، دومین برند قابل اعتماد در بین خریداران المانی همش فقط دست گرمی هایی که تو کامنت قبلی مدنظرم بود همینا فقط برای شروع کافی بود که جنرال موتورز اوپل رو بفروشه به پژو چون اون دستهایی که بالاها دارن تصمیم میگیرن میدونن اضافه شدن اوپل به PSA نتایج خوبی رو خواهد داشت و بعد هم حضور PSA تو بازار امریکا مگه یه گروهی نمیگفتن ماشینی که بازار امریکا رو نداره بی کیفیته (کما اینکه علت اصلی نبود PSA تو بازار امریکا موضوع مارکتینگه) خب بیا PSA قراره به بهترین شکل وارد بازار امریکا بشه با سیستم اشتراک گذاری سیستمی که ماشین هایی برای اون انتخاب میشن که بتونن این سطح عملکردی رو پس بدن از منظر قابلیت اعتماد،ایمنی،راحتی و …… این یعنی پژو از این سدها رد شده
    بدون شک 3008 به محض ورود به ایران دردسر بزرگی برای رقباش بخصوص کره ای ها میشه چون با وجود قیمت کاذب کره ای ها قیمت منطقی تر ظاهر بسیار با اصالت تر و مدرن تر و خدمات پس از فروش بهتر داره و مهمترین موضوع اینکه وارداتی قراره عرضه بشه نه خراب شده توسط ویران خودرو کسایی که تو نمایشگاه بودن فقط کیفیت رنگ 508 و 2008 رو اگر مقایسه میکردن متوجه تفاوت سطح کیفیتیشون میشدن یعنی یه محصول با کیفیت نهایتا دست مشتری میرسه
    و اینو تو دور نمای پژو میشه دید که در صورت اضافه شدن اوپل و واکسهال پژو تبدیل به دومین خودرو ساز اروپا بعد از فولکس میشه و بعد از ورود به امریکا در کمتر پنج سال خیلی راحت PSA در رقابت با کره ای ها بازار خودرو های اقتصادی رو ازشون میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      بسیار عالی گفتین دوست عزیز
      اگه PSA گارانتی محصولاتشون رو حدودا تا 5سال افزایش بدن کره ای ها که هیچ حتی برای ژاپنی ها هم دردسر درست میکنن. البته دلیل گارانتی کم PSA کیفیت ساخت بسیار بالاست ولی گارانتی بالاتر هم میتونه PSA رو سریعتر به چیزی که میخواد برسونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. امیر

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (16 ديدگاه)

    واقعا نمی دونم چرا بعضی ها سعی می کنند پژو رو تخریب کنند. پژو خودرو ساز خوبیه و سال قبل مدل 508 با دوام ترین خودرو شد و الانم به عنوان یک خودروی کاملا مطمئن شناخته می شه. توی رالی نفس گیر داکار پژو 2008 با اختلاف زیادی بعد از 9000 کیلومتر مسیر سخت و دشوار تونست اول بشه و حتی تویوتا هایلوکس پر ادعا هم نتونست بهش نزدیک بشه. توی انگلیس پژو 2008 کم نقص ترین کراس اوور شهری از نظر استاندارد انگلیس شناخته شده . موتور 1.6و 1.2 و 1.0 لیتری پژو چند ساله که داره اول می شه. موتور های پژو کم ترین آلایندگی رو دارن طوری که حتی در حالت واقعی کمتر از مقدار اعلامی مصرف می کنه و آلایندگی داره. اینایی که گفتم تعدادی از افتخارات پژو بود که فقط در یک سال گذشته بدست آورده بود. جالبه که بدونید پژو تنها خودرو سازی توی دنیا هست که از فناوری های فای استفاده می کنه.
    این روزا هم که پژو اوپل و واکسهال رو خریده و قراره هولدن استرالیا رو هم بخره.
    به نظر من پژو پتانسیل اینو داره که خودرو ساز برتر دنیا بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حقیقت

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (899 ديدگاه)

      امیر جان،مسئله اینها اصلا پژو و رنو و امثالهم نیست.اینها و بزرگترهاشون اصلا نمی خوان هیچ ماشین جدیدی بیاد توی ایران مونتاژ بشه.مطمئن باش اگه تویوتا و مزدا هم روزی قصد تولید با تیراژ بالا و ورود جدی به بازار ایران داشته باشد اینها بر علیه اون فحاشی و جوسازی می کنند.اینو مطمئنم که دارم بهت می گم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سیاوش

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (221 ديدگاه)

      کاملا باهاتون موافقم پژو از میان این همه خودرو ساز گردن کلفت فولکس تویوتا بنز هوندا نیسان جنرال موتورز فورد لکسس اینفینیتی هیوندا کیا اکورا و……….. سربلند بیرون امده حالاا این که پژو های تولیدی ایرانخودرو چینی اند چه دخلی به پژو فرانسوی داره مثل اینه که بگیم کیا اشغال نمونه اش پراید یانیسان لگن سازه مثل وانت نیسان آبی پژو برند محببوبی است اصلا فرانسوی ها استاد زیبایی شناختی هستن بیجهت به پاریس نمی گن پایتخت مد دنیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. محمد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (295 ديدگاه)

    واقعا من پژو ۳۰۰۸ رو به رقبای کره ایش مثل توسان و اسپورتیج ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (571 ديدگاه)

      خوب مگه قرار بود غیر از این باشه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Mehrbod

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (240 ديدگاه)

    زیباترین طراحی داخلی در بین تمامی رده های خودروهای خیابانی..
    طراحی این خودرو را در سایت های خارجی ، صاحب سبک و انقلابی ارزیابی می کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      دو سال دیگه آسیایی ها از همین سبک تقلید می کنند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. riofarina

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    خطوط نمای بغل مخصوصا گلگیر جلو منو یاد تیبا میندازه!!!! (شوخی ولی حقیقت)
    http://www.cargeek.ir/images/tiba.png

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Mehrbod

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (240 ديدگاه)

    زایده روی پلاستیک محافظ گل گیر پشتی که برای تمیز نگه داشتن نمای جانبی از گل و لای است ، بسیار هوشمندانه است..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. رامتین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    بابا وقتی 3008 خودروی سال شده باز دارید با توسان و اسپورتیج مقایسه میکنید. چقد اخه بدبین هستید. یکم بزرگ بشید…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. John

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (214 ديدگاه)

    به نظرم ولوو باید خودروی سال میشد، هم طراحی داخل هم طراحی خارجش واقعاااا سر تر از باقی ماشیناست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمدرضا

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    البته نسخه فرانسوی نه نسخه ایرانیزه شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. amin Lion Steel

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اینم از جهان سوم .. هر جور سعی دارن بدون هیچ اطلاعی برندی رو بکوبن . . فعلا که خودروی سال اروپا شد . . . الکی جوش نزنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سهيل

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    چه زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمد

    ۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درپاسخ به میلادبنز : اول بروتواینترنت پژوONXروسرچ کن موتورش 8سیلندره 3.7لیتری که 600اسب بخار قدرت داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا