پورشه

ارتقاء جزئی پورشه ۹۱۱، آخرین بهسازی نسل کنونی

هرچند نسل آیندهٔ پورشه ۹۱۱ در راه است و به‌زودی شاید در سال ۲۰۱۸ معرفی گردد اما سازندهٔ آلمانی برای تازه نگه‌داشتن نسخهٔ کنونی این خودروی اسپرت، به‌تازگی آن‌را ارتقائی جزئی داده است. این بهبودهای کوچک باید افراد را به خرید آخرین سری از نسل ۹۹۱ این خودروی آلمانی جذب کنند. این ارتقاء و بهسازی تحت عنوان یک پکیج برای نسخه‌های مختلف ۹۱۱ شامل مدل‌های S، ۴S و تارگا ۴S ارائه شده است.

2015-610587porsche-911-carrera-4-targa-48

شاید مهم‌ترین تغییری که در این به‌روزرسانی انجام شده است، افزایش ۳۰ اسب بخار قدرت پیشرانه باشد که نیروی کلی ۹۱۱ را به ۴۴۴ اسب بخار رسانده است. در این به‌روزرسانی، توربوشارژر بزرگ‌تر شده، سیستم خنک‌کنندهٔ ترمز اصلاح شده و یک اگزوز اسپرت هم به خودرو اضافه شده است؛ اما اگر خریداران چیزی بیش از این می‌خواهند، پورشه یک پکیج سفارشی را هم برای ۹۱۱ جدید ارائه کرده است که Chrono Package نام دارد. این پکیج در نمونهٔ گیربکس دستی ۱۲,۳۵۰ هزینه دارد و در نمونهٔ اتوماتیک PDK قیمتی معادل ۱۲,۸۷۰ دلار دارد.

2015-610577porsche-911-carrera-4-targa-43

اما علاوه بر ارائهٔ عملکرد بهتر، در ۹۱۱ جدید نرم‌افزار اتصال پورشه نیز بروز شده است که تجهیزات تکنولوژیک‌تر بیشتری را ارائه می‌کند. به‌عنوان‌مثال خریداران در حال حاضر می‌توانند از اینترنت وای فای پرسرعت خودرو لذت ببرند و یا می‌توانند به خدمات دستیار پورشه دسترسی داشته باشند که از طریق آن قادر خواهند بود از درون ۹۱۱ خود، اتومبیل اجاره کرده و یا بلیط هواپیما، هتل و رستوران رزرو کنند. این سیستم همچنین اطلاعات مقصد را بر روی نمایشگر خودرو به نمایش درمی‌آورد.

2015-610571porsche-911-carrera-4-targa-41

اما غیر از این‌ها، خریداران پورشه ۹۱۱ جدید می‌توانند چند رنگ جدید و چند تریم مختلف را برای خودروی خود سفارش دهند. همچنین خریداران می‌توانند یک سیستم اگزوز اسپرت با سر اگزوزهای مشکی براق را سفارش دهند درحالی‌که نوار میانی در نمونه‌های تارگا نیز در حال حاضر با رنگ مشکی نیز قابل سفارش است. برای داخل ماشین هم تودوزی اسپرت مشکی‌رنگ به‌صورت سفارشی ارائه شده است.

2015-610575porsche-911-carrera-4-targa-4

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Madjid911 GT2

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11589 ديدگاه)

    .
    مناظر نسل حدید ۹۱۱ هستم تا هایپرکار ها رو به چالش بکشه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. Saied

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    پورشه خیلی ماشین جالبیه. کسی که بخواد پورشه بخره تقریبا دیگه به هیچ ماشین دیگه ای فکر نمیکنه و میشه گفت تقریبا بی رقیبه.
    اخه مثلا ٩١١ رو با چی میشه مقایسه کرد.
    یا رقیب پانامرا کدوم ماشینه؟
    یا کدوم ماشین تر سبک کاین طراحی و ساخته شده؟
    به نظر من کلا تو همه ی کلاس هاش با سایر خودرو های هم کلاس متفاوت هستش.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. dice

      ۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (166 ديدگاه)

      تفاوت صرفا به معنی بهتر بودن نیست……
      من که amg gt رو به این ۹۱۱ که شما می گی ترجیح می دم…
      نسل جدید پانامرا هم رقیب نداره(به معنای واقعی کلمه نه این که بخوام تعریف کنم) باید منتظر نسل جدید cls و amg gt سدان باشیم …….
      در باره سبک طراحی کایین هم سلیقه ایه :)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Saied

        ۵ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1262 ديدگاه)

        دوست عزیز amg gt یه ماشین هشت سیلندر هستش. و وزنش از ٩١١ بیشتره.
        شما یه ماشین ۶ سیلندر پیدا کنی من حرفمو پس میگیرم.
        درضمن من نگفتم که بهترین هست. من گفتم کلاس هاش رقیب مستقیم نداره و قابل مقایسه با هیچ ماشینی نیست.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. اشکان

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (106 ديدگاه)

    اصالت و تمام.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    بیش از اندازه منتظر ۹۶۰ پورشه ام …………
    خدا کنه زود تر یه تصویری اطلاعی چیزی ازش بیا //////////
    شاهین جان اقای دهقان خدایی اگه مطلبی در این باره بود بذارید بی نهایت تشکر ……….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. sina

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2182 ديدگاه)

    نمیدونم چرا خودروسازی با این کیفیت و آوازه اصلا سلیقه من نیست طراحیش :((
    افسرده شدم
    روم نمیشه به هیشکی بگم پورش رو دوست ندارم :(

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

      ۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      ببین سینا جان نمیدونم چند تا از خودرو های پورشه رو میشناسی اما ………..
      این چند تا رو ببین مطمئنم نظرت عوض میشه
      پورشه پانامرا توربو ۲۰۱۷ ( ۲ تن وزن انبوهی از امکانات شتاب ۳.۴ )
      پورشه ۷۱۸ ۲۰۱۷
      پورشه کاین توربو اس ( رکوردار پیست نوربرگ رینگ suv . s
      پورشه ۹۱۱ gt3 rs ( قوی ترین ۶ سیلندر تنفس طبیعی دنیا با ۵۰۲ اسب بخار قدرت )
      پورشه کاررا جی تی ( طراحی ماشین مال سال ۲۰۰۲ ولی هنوزم دلرباست و صدای جاودانه ۱۰ سیلندرش غوغا میکنه )
      پورشه باکستر اسپایدر ( ۶ سیلندر )
      پورشه میژن ایی
      پورشه ۹۱۸ ( king 918 )

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. sina

        ۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2182 ديدگاه)

        مرسی دوست عزیزم که زحمت کشیدی و کامنت گذاشتی
        دیدمشون
        راستش اصن بحث خوب نبودن نیستش. سلیقه ام بیشتر خطوط و حجم های مکعبی رو دوست داره تا منحنی.
        بی ام و و ائودی رو خعلی دوست تر میدارم.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

          ۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          درود بر تو ………..
          راست میگی سلیقه ست دیگه ………
          :-)
          ارادت

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. dice

      ۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (166 ديدگاه)

      منم دقیقا مثل شما هستم :)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. Kamran

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    در جواب Saied عزیز
    ـ
    پورشه خودروساز بی نظیریه اما بی رقیب نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا