پورشه

حراج اولین پورشه 911 کابریو پروتوتایپ

آیا می‌خواهید یک پورشه ۹۱۱ بدون سقف داشته باشید؟ پورشه در حال حاضر شش مدل مختلف از نسخهٔ کابریولت ۹۱۱ و چند مدل با سقف تارگا را به بازار عرضه می‌کند اما این شرایط همیشه وجود نداشته است. درواقع نسخهٔ کابریولت ۹۱۱ تا پیش از ساخت این مدلی که در اینجا مشاهده می‌کنید وجود نداشته است. در حال حاضر قرار است یک ۹۱۱ کابریولت پروتوتایپ بسیار کمیاب به حراج گذاشته شود که اولین نمونۀ کابریولت این خودرو محسوب شده و متعلق به سری ۹۰۱ است.

pa17_r133_001

این ۹۱۱ کمیاب در حراجی RM Sotheby در پاریس به حراج گذاشته خواهد شد و یکی از برجسته‌ترین خودروهای این حراجی خواهد بود چراکه یکی از تاریخی‌ترین مدل‌های مهم پورشه است که تاکنون به حراج گذاشته شده و به همین دلیل بسیار ارزشمند است.

در طول توسعهٔ مدل ۹۱۱، پورشه ۱۳ پروتوتایپ از سری اولیهٔ ۹۰۱ این خودرو تولید کرد که تنها دو دستگاه از آن‌ها در حال حاضر باقی‌مانده‌اند که این نمونهٔ به حراج گذاشته شده، یکی از آن‌ها دو است. بعلاوه این مدل تنها نسخهٔ کابریولت پروتوتایپ ۹۱۱ است.

pa17_r133_002

این خودرو راه را برای ساخت اولین سری تارگای ۹۱۱ که چند سال بعد ارائه شد هموار کرد؛ اما نسخهٔ کابریولت کامل ۹۱۱ برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ به بازار آمد؛ بنابراین این ۹۱۱ کابریولت پروتوتایپ، زمینه‌ساز ساخت تمامی انواع کابریولت ۹۱۱ که از سال ۱۹۸۲ تاکنون ساخته شده‌اند، گردیده است.

pa17_r133_004

داشتن چنین نقش مهمی در تاریخ یکی از افسانه‌ای‌ترین خودروهای اسپرت تاریخ، بدون شک بسیار اهمیت داشته و ارزشمند است. به همین دلیل انتظار می‌رود این پورشه ۹۱۱ کابریولت پروتوتایپ مدل ۱۹۶۴ با شماره شاسی ۱۳۳۶۰، در طول هفتهٔ Rétromobile در تاریخ ۸ فوریهٔ ۲۰۱۷، با قیمتی بین ۸۵۰ هزار تا ۱ میلیون یورو فروخته شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. یوسف

    ۲۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (746 ديدگاه)

    پروتوتایپ بودنش کاملا مشخصه چون حتی رادیو هم نداره و هیچ کلید و دکمه ای رو داشبوردش نیست.

  2. امپراتور لامبورگینی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    😋😋😋😋😋
    چقدر من عاشق این 911 هستم، چقدر عاشق سری 901 هستم ، چقدر زیباست، چقدر ناز داره …
    واقعا یکی از خودروهای اسطوره ای در طول تاریخ است.
    همیشه اصالت خودش رو به بهترین وجه حفظ کرده و یکی از زیباترین خودروهای جهان بوده.
    رینگ هاش بعد از نیم قرن، بدون تعارف از همه ی ماشین های تولید داخل زیباتره.
    فرمونش هنوز یکی از خوش استایل ترین و زیباترین فرمون هاست.
    از همه مهم تر ، اون چراغ های قورباغه ای خوشگل و دل ربا.

    .

    پورشه 911 = خودرویی که ثابت کرد، قورباغه هم میتونه سلطان جنگل باشه !

    .

    پورشه ، الکی پورشه نشده. الکی این همه طرفدار نداره.

  3. احمد باقری

    ۲۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این ماشین، واقعا مال دوران ماموت هست، البته قورباغه ای که در اون دوران زندگی می کرد، آخه این چه ماشین سوسولی ای هست، پس ابهت، خشونت، استایل زیباش کجاست؟

    1. امپراتور لامبورگینی

      ۲۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      ‌‌😂😂😂😂😂😂😂

      خوی میخندونی ما رو… دمت گرم.

    2. Archi KHAN

      ۲۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2191 ديدگاه)

      ابهت و خشونت اش زیر کاپوتش نهفته شده احمِد
      بزن بالا ، می بینی …

      1. امپراتور لامبورگینی

        ۲۷ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        البته 911 موتورش عقبشه
        باید میگفتی صندوق عقب.

  4. KING 918

    ۲۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (217 ديدگاه)

    1 میلیون یورو !!!!
    قیمت گذاری بیخودی ///
    والا چه پورشه چه فراری و چه …. این قیمت ها برا یه ماشین کلکسیونی هم زیاده
    این کارا فقط برای بالا بردن ثروت بعضی هاس که بیان اینو 1 میلیون یورو بخرن 2 سال دیگه دوباره حراج 3 میلیون یورو بفروشن
    اتفاقا خوب که دقت کنی کاملا به صرفه ست …..
    حالا اگه این یه شورلت بود میذاشتن 50 هزار دلار ……..
    اصلا از این کار خوشم نمیاد . ( سو استفاده از یه برند بزرگ معتبر )

    1. Ferrari Huayra Sv

      ۲۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (479 ديدگاه)

      بابا این قیمتش که کمه……
      فقط یه برنده 65میلیون دلار ماشیناش فروش میره.
      اگه گفتی کدومه؟

      1. امپراتور لامبورگینی

        ۲۷ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        فراریه … فراریه … 😂😂😂

      2. KING 918

        ۲۷ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (217 ديدگاه)

        فروش نمیره عزیز
        واسه فروش سال بعد خریداری میشه ……

  5. Enzo

    ۲۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (171 ديدگاه)

    کینگ عزیز این حرفارو میزنی چون قیمتش یه ملیونه یوروعه ! اگه مثلا ده ملیون بود مطمعنم یه چیز دیگه میگفتی . دلیلش هم اینکه تو ارزش کلکسیونی نسبت به رقیبش فراری خیلی عقبه! حالا اگه فراری بود سی ملیون پولش بود . اینجاست که ارزش حقیقی یه برند با بقیه برندا مشخص میشه.

    1. KING 918

      ۲۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (217 ديدگاه)

      بنده قبلا هم تو پست های قدیم که مربوط به ماشین های کلکسیونی بود همینو گفتم
      در اون پست فراری و پورشه گرون ترین ها بودن و بنده همین نظر رو داشتم ….
      ارزش یه ماشین قیمتش نیست ……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا