پورشه

تجربه رانندگی با پورشه کاین کوپه 2020، دوراهی قلب و عقل!

پورشه نیز به مانند دیگر خودروسازان رقیب سرانجام اقدام به عرضه نسخه کوپه از شاسی‌بلند محبوب خود یعنی کاین کرد. فرصتی دست داد تا پشت فرمان این خودرو نشسته و توانایی‌های آن را بسنجیم. با ما همراه باشید تا ببینیم این قدبلند آلمانی چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

  • طراحی (امتیاز ۸ از ۱۰)

شاید بتوان گفت بهترین نقطه قوت کاین کوپه طراحی آن است. از نظر ما این شاسی‌بلند فست بک ظاهر بهتری نسبت به رقبایی همچون ب ام و X6 و مرسدس بنز GLE کوپه داشته و یک قدم پیشرفت نسبت به طراحی کاین استاندارد محسوب می‌شود. خط سقف خودرو چند میلی‌متری کاهش داشته و شکل آن ما را به یاد ۹۱۱ افسانه‌ای می‌اندازد. در کل این طراحی باعث شده کاین طویل‌تر به نظر برسد و تناسبات بهتری را ارائه نماید. کاپوت کوتاه و اورهنگ طویل جلو باعث شده‌اند این کوپه ظاهر خوش‌تراشی داشته باشد.

از ستون A به سمت جلو تفاوتی بین دو مدل کاین وجود ندارد. طراحان البته تمامی پانل‌های دیگر بدنه را بهبود بخشیده و کاین کوپه اسپورت تر حس می‌شود. مدل حاضر در تست که از نوع کاین توربو بود از رینگ‌های ۲۱ اینچی سود می‌برد و فاصله بین چرخ های عقب آن نیز چند میلی‌متری بیشتر شده بود تا سواری اسپورت و پایدارتری ایجاد شود. همچنین جا پلاک نیز بجای درب پشتی روی سپر جا خوش کرده و اسپویلر ثابت عقب نیز با یک بال تطبیقی همراه شده است.

خط سقف پایین‌تر تأثیر منفی روی میدان دید بیرونی داشته اما در کل کابین حسی بسیار آشنا دارد و از متریال خوب و طراحی مدرن در آن استفاده شده است. مدل تست شده به صندلی‌های برقی با تنظیم در ۸ جهت، چرم خاکستری نرم و… مجهز بوده است. البته تریم پیانو بلک بکار رفته در خودرو خیلی باب میل ما نبود.

  • راحتی (امتیاز ۸ از ۱۰)

محصولات اخیر پورشه کار فوق‌العاده‌ای در مدیریت کیفیت سواری خودرو در مسیرهای ناهموار انجام داده‌اند و کاین کوپه هم از این قضیه مستثنا نیست. حتی با وجود لاستیک‌های تابستانی دیواره کوتاه هم این کراس اوور به خوبی دست‌اندازها را جذب می‌کند. آنچه قابل‌تحسین است سیستم تعلیق بادی تطبیقی است که با قیمت ۲۱۷۰ دلار در دسترس بوده و با مدیریت سیستم تعلیق فعال استاندارد همکاری تنگاتنگی دارد. هر از گاهی لرزش‌های جاده به کابین فرستاده می‌شد اما در کل سواری خودرو بسیار خوب بود.

حتی صندلی‌های جلوی سطلی و اسپورت نیز راحت بوده و از بدن حمایت می‌کنند. راحتی صندلی عقب به نوعی ضدونقیض است. پورشه ارتفاع صندلی عقب را کمی پایین‌تر آورده تا فضای سر مناسبی ایجاد شود. همچنین این خودرو به‌صورت استاندارد با صندلی‌های سطلی یا نیمکتی در عقب قابل انتخاب است. مدل تست شده از صندلی نیمکتی استفاده کرده و خب فضای خوبی را ارائه می‌کند. البته به خاطر شیشه‌های عقب نازک‌تر و خط کمر بالا، افرادی که از فضاهای تنگ می‌ترسند حس خوبی نخواهند داشت. خب این هم هزینه‌ای است که برای طراحی زیبا باید پرداخت کرد. سقف شیشه‌ای استاندارد نیز دید خوبی به آسمان ایجاد می‌کند.

  • تکنولوژی و ارتباطات (امتیاز ۶ از ۱۰)

جدیدترین سیستم مدیریت ارتباطات پورشه کاربری راحتی داشته و ترکیب خوبی از نمایشگر لمسی و کنترل‌های فیزیکی را ارائه می‌کند. ارتباط بی‌سیم گوشی هوشمند نیز به‌صورت استاندارد وجود داشته هرچند گاهی اوقات این ارتباط مختل می‌شد. ما اپل کارپلی با سیم را به همین خاطر ترجیح می‌دهیم.

کاین کوپه به‌صورت استاندارد با کاکپیت پیشرفته پورشه ارائه شده و دارای دو نمایشگر باکیفیت ۷ اینچی است. یک صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی مرکزی هم اطلاعات زیادی را در دسترس راننده قرار می‌دهد.

البته سیستم صوتی استاندارد خودرو می‌توانست بهتر از این‌ها باشد. شاید یک شنونده عادی نتواند تفاوت کیفیتی این سیستم صوتی را تشخیص دهد اما اهل‌فن قطعاً به دنبال سیستم صوتی Bose با قیمت ۱۲۰۰ دلار یا سیستم صوتی برمستر با قیمت ۷ هزار دلار خواهند بود.

  • پرفورمنس و هندلینگ (امتیاز ۷ از ۱۰)

پورشه کاین از نظر پرفورمنس و هندلینگ یک شاسی‌بلند تواناست. مدل کوپه هم تفاوتی نداشته و فرمانی دقیق و تکان های محدودی در بدنه دارد. این خودرو در واقع سنگین‌تر از نسخه استاندارد بوده که احتمالاً به خاطر سقف شیشه‌ای استاندارد است. سقف کربنی به‌صورت سفارشی در دسترس بوده اما حتی بدون آن نیز این وزن اضافی قابل‌تشخیص نیست.

اگرچه قدرت ۳۳۵ اسبی و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری کاین کوپه برای درگ های کوتاه شهری و سبقت گرفتن‌ها کفایت می‌کند اما پورشه می‌گوید این قدبلند لوکس شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۷ ثانیه‌ای داشته و خب این عملکرد یک‌دهم ثانیه کندتر از کاین استاندارد مجهز به پکیج اسپورت کرونو است. دورشمار موتور تا دور ۶۵۰۰ بالا رفته و کاین صدای گیرایی تولید می‌کند. همچون همیشه با انتخاب اگزوز اسپورت ۳۲۲۰ دلاری را سفارش می‌کنیم که بر هیجان رانندگی می‌افزاید.

جدای از صدای کشاورزی برخاسته از کاپوت (پورشه زمانی تراکتور می‌ساخت بنابراین ما این صدا را یک میراث می‌نامیم)، کاین آرامش زیادی دارد. گیربکس علاقه زیادی به نگه داشتن دنده‌ها در دورهای پایین داشته تا توازن هندلینگی حفظ شود. پورشه یکی از بهترین‌ها در استفاده از فرمان‌های برقی با احساس بالا بوده و در صورت انتخاب حالت‌های اسپورت یا اسپورت پلاس، سیستم تعلیق به خوبی سفت می‌شود. عملکرد خودرو در پیچ‌ها عالی بوده و وزن پشت فرمان نیز تقریباً نزدیک به عالی است.

  • ایمنی (امتیاز ۷ از ۱۰)

کاین کوپه تست شده از نظر آپشن ها خیلی پر و پیمان نبوده و خبری از دستیار کمک‌راننده سفارشی نیست. تمامی کاین های مدل ۲۰۲۰ با ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابران پیاده و حسگرهای پارک جلو و عقب عرضه می‌شوند. همچنین پایش نقاط کور، سیستم حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی به‌صورت آپشن در دسترس هستند. در دنیایی که خودروهای اقتصادی و مینی ون‌ها این ویژگی‌ها را به‌صورت استاندارد عرضه می‌کنند، جای شگفتی است که پورشه چنین تصمیمی نگرفته است. چرا اکثر لوکس سازان روی گرفتن مبلغ اضافه برای چنین تکنولوژی‌هایی پافشاری می‌کنند؟!

  • مصرف سوخت (امتیاز ۳ از ۱۰)

پورشه کاین کوپه مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی به ترتیب ۱۲.۳/۱۰.۲/۱۱.۷ لیتر در هر صد کیلومتر دارد. به این ترتیب این خودرو از نظر مصرف سوخت تقریباً مشابه با مرسدس-ای ام جی GLE 53 کوپه با قدرت ۴۲۹ اسب بخار قرار می‌گیرد. آئودی Q8 مصرف سوخت بیشتری داشته ولی ب ام و X6 xDrive40i از این نظر بهتر از رقبا عمل کرده است.

  • قیمت‌گذاری (امتیاز ۵ از ۱۰)

قیمت این خودرو از ۷۵۳۰۰ دلار شروع می‌شود و مدل تست شده به رنگ بدنه سفید کررا ۸۰۰ دلاری، کابین تمام چرمی ۳۷۵۰ دلاری، سیستم تعلیق بادی ۲۱۷۰ دلاری، فرمان گرم شونده ۲۸۰ دلاری و رینگ‌های ۲۱ اینچی توربوی ۳۳۵۰ دلاری مجهز بوده که جمعاً باعث شده‌اند قیمت خودرو به ۸۷ هزار دلار برسد. به نظر می‌رسد این مبلغ گزافی است زیرا مدل تست شده فاقد تجهیزاتی همچون صندلی‌های گرم شونده، سیستم صوتی مرغوب و برخی سیستم‌های دستیار راننده بوده است.

و اگرچه کاین قدرتی در حد و اندازه نسخه‌های پایه X6 داشته اما از نظر قیمتی به X6 M50i نزدیک است که چیز بیشتری را ارائه می‌کند.

پورشه از کیفیت و متریال درجه‌یکی از کابین استفاده کرده و طراحی بالغ‌تر و دینامیک شاسی فوق‌العاده‌ای دارد؛ اما پرداخت ۸۷ هزار دلار برای کاین کوپه کمی سخت است مخصوصاً اینکه خریداران محصولات پایه پورشه نگرانی زیادی درباره دینامیک سواری نداشته و بیشتر به دنبال تجهیزات رفاهی و راحتی هستند. طرفداران شاسی بلندهای پرفورمنس بهتر است مدل‌های کاین S یا GTS را انتخاب کنند و افرادی که خواهان مدلی لوکس و کوپه مانند هستند شاید بهتر باشد بودجه خود را صرف محصول دیگری بکنند. با این وجود نشان طلایی پورشه روی کاپوت یک دنیا ارزش داشته و کاین کوپه قطعاً جلب‌توجه می‌کند.

  • قضاوت نهایی (امتیاز ۶.۳ از ۱۰)

چهل سال پیش اگر شما درآمدی خوب داشتید و می‌خواستید پز بدهید یک کوپه لوکس می‌خریدید. چنین خودرویی می‌توانست شورولت مونته کارلو، فورد تاندربرد یا کرایسلر کوردوبا باشد، خودروهایی که به دنیا نشان می دادند شما طراحی را به کاربردی بودن ترجیح می‌دهید. زمانه عوض شده اما کلمات توصیف کننده چنین خودروهایی نه! با پورشه کاین کوپه ۲۰۲۰ همراه شوید…

مشخصات پورشه کاین کوپه ۲۰۲۰

  • پیشرانه: ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو
  • قدرت/گشتاور: ۳۳۵ اسب بخار/۴۵۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت: ۵.۷ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۲۴۱ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی: ۱۲.۳/۱۰.۲/۱۱.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
  • قیمت پایه: ۷۵۳۰۰ دلار
  • قیمت مدل تست شده: ۸۷ هزار دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
Motor1

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پورشه کاین توربو S و پورشه 911 توربو S و فراری F8 تریبوتو و شورولت کوروت C8 و فورد موستانگ GT 500 و آکورا NSX و لامبورگینی EVO و دوج رم خودروهایی هستن که در درگ MOTOR TREND شماره 10 حضور دارن.
    امروز کلیپ این خودروها برای درگ موتورترند 10 منتشر شد.
    ((فقط نمیدونم چرا آکورا NSX در این درگ حضور داره چون تو درگ های قبلی این مجله بوده، مگه اینکه یه نسخه متفاوت باشه!!!!!!!!!!

    موافقم 34
    مخالفم 3
  2. ツSAMURAIツ

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    موتور وان همیشه امتیاز کم میده
    فک نکنم ماشینی تونسته باشه امتیاز کامل بگیره

    موافقم 33
    مخالفم 6
    1. Hadi

      ۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      این کاین کوپه جدید خیلی خفنه و از استایلش خوشم میاد
      اینو به x6 و GLE کوپه ترجیح میدم…
      ولی اگه بخوام کاین بخرم استانداردش رو میخرم…

      موافقم 17
      مخالفم 6
  3. [—{*AMIN_MC20*}—]

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    فقط یک بار سوارش بشین به اشغال بودن ماشین هایی که بهشون لوکس میگیم(اپتیما،سوناتا،الانترا و…)پی میبرید

    موافقم 41
    مخالفم 24
    1. Malt hill

      ۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (514 ديدگاه)

      ما به اپتیما و کمری اینا لوکس نمیگیم
      آشغال هم نمیگیم
      متناسب با پولی که میدی باید از ماشین انتظار داشته باشی.

      موافقم 68
      مخالفم 7
      1. [—{*AMIN_MC20*}—]

        ۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        من منظورم تو ایران بود که قیمت ها فضاییه و بعضی ها فکر میکنن سوناتا چی داره که انقدر گرونه

        موافقم 36
        مخالفم 10
      2. Mr.X

        ۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        حساب کمری با اپتیما اینا جداس. کمری یه چیز دیگس. نمیگم سوپر اسپورته و حتی اسپورته ولی واقعا ماشین پر شتابیه نسبت به ماشین هایی که تو ایران هست 2 3 بار سوار شدم. (از زانتیا و ماکسیما و اینا که هیچی حتی از آزرا هم شتابش بیشتره. فقط از بنز و بی ام و و اینا شتاب کمتری داره) مخصوصا نسخه ی غیر هیبریدش وقتی که گاز میدی عقربه بنزینش جلوی چشمت کم میشه از بس که مصرفش هم بالا بود. و اولین بار بود که فهمیدم داون فورس توی ماشین واقعا چی هست. هر چی بیشتر میرفت تعادلش هم بیشتر میشد 180 تا اصلا اینگار 10 تا بود سرعتش. (حالا اگه نگین جو گیر یا ماشین ندیده. میدونم بنز و بی ام و و پورشه خیلی خیلی بهترن ولی من سعادت سوار شدنشون رو نداشتم ????)

        موافقم 31
        مخالفم 32
        1. amirmohammad

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (212 ديدگاه)

          این شتابی که شما ازش صحبت میکنی بیشتر به 911 و این ماشین ها میخوره تا کمری که اصلا برای شتاب ساخته نشده و از هم کلاس های خودش مثل اکورد و اپتیما باخته تو درگ چه برسه به ماکسیما و ازرا که شش سیلندر هستن و شتاب خیلی بیشتری دارن.اعداد اعلامی کارخونه هم حتی این رو اثبات میکنه

          موافقم 34
          مخالفم 20
        2. افشار

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (692 ديدگاه)

          جوری جو دادی فکر کردم سفینه فضایی سوار شدی

          موافقم 25
          مخالفم 8
        3. Mr.X

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          امیر محمد
          اولا من منظورم کمری های قدیمی نیست اصلا.(شما هم نگفتیدا) من همه اینا غیر از آکورد سوار شدم و از کمری واقعا بیشتر خوشم اومد. و دارم از تجربه واقعی صحبت میکنم نه از اعداد و ارقامی که ما میشینیم و فیلماشونو میبینیمو حسرتشونو میخوریم. کمری برای شتاب ساخته نشده ولی شتابش خوبه واقعا. آخرشم گفتم ولی واقعا رانندگی باهاش توی سرعت 180 تعادل خیلی بییشتری داره نسبت به زانتیا و ماکسیما. همه چیزم که سیلندر نیست. فرمول 1 های الان از 12 سیلندر اون موقع رسیدن به 6 تا و همون قدرت رو تولید میکنن. اگه اعداد و ارقام هم میخوای کمری از مدل های 2014 بگیری تا الان شتابشون 7.5 تا 5.5 صفر تا صد بوده ولی زانتیا 9 یا یکم کمتر ماکسیما هم 8.5 بقیه هم که نگم. با یه سرچ ساده میفهمی که شتابش واقعا زیاده. وقتی سوار نشدی نظر نده.
          مثلا اینو ببین: https://www.aparat.com/v/cv24y/%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%A8_0-100_%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7_%DA%A9%D9%85%D8%B1%DB%8C_2018_SL

          موافقم 9
          مخالفم 2
        4. Mr.X

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          حتی از آزرا هم بیشتره. به جرعت میگم. ولی اختلاف 0.5 ثانیه

          موافقم 3
          مخالفم 1
        5. NAVID۰۰۹۸

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          Mr.X جان
          من که فنِ ژاپنی هستم هم ، با این کامنت شما کف کردم !
          رفیق مطمئنی کمری سوار شدی ، احتمالاً اوریون بوده‌ها !!!
          اما جدایه از بحث ، به نظر من پورشه کاین معمولی زیباتر از کوپه هست و کوپه بودن به محصولات bmw و آئودی بیشتر میاد !

          موافقم 14
          مخالفم 4
        6. [—{*AMIN_MC20*}—]

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          همین دیگه یه بار سوار کاین بشی میفهمی این کمری مسخره بازیه

          موافقم 11
          مخالفم 6
        7. علی-کیوج

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (173 ديدگاه)

          احتمالا کمری هیبرید سوار شدی
          چون کمری معمولی در حد همون سوناتا و اپتیما و ماکسیماست شتابش،
          ولی هیبرید شتابش از اینا یکم بالاتره

          موافقم 6
          مخالفم 1
        8. X

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          نظر اون یکیم رو پدال حذف کرد. الان هم مجبورم با نام X نظر بدم. من تا الان ماکسیما زانتیا النترا سانتافه کمری کرولا و.. رو خودم روندم. (مثلا آزرا نه یا آکورد) . بنظرم شتابش بیشتر از اینا بود. این کمری آشغال هم نیست برای خارجی ها میدونم ولی همین داون فورس هم که میگم نسبت به ایرانی ها یا چینی ها میگم. یعنی ایرانی و چینی داون فورس ندارن مثلا سمند بخاطر سنگینیش تعادل داره ولی این داون فورس داره. نمیگم بقیه (آزرا ماکسیما و…) هم ندارن چون من کمری رو قبل از اینا سوار شدم میگم برای اولین بار حس کردم داون فورس چطوریه. ولی جدا شتاب خیلی خوبی داره.(کمری قدیمی رو نمیگم این جدیدا ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ ها ۳۰۰ اسب بخار دارن) اوریون هم خیلی سعی کردم سوار شدم کسی از اطرافیان نخریده هنوز???
          ولی جدا غ*ل*ط کردم. اصلا از پرایدم یواش تر میره.

          موافقم 7
          مخالفم 7
    2. amirmohammad

      ۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (212 ديدگاه)

      این ماشین هایی که شما نام بردی رو نه تو ایران نه تو هیچ جای دنیا نه بهشون میگن اشغال نه میگن لوکس.میگن ماشین اقتصادی
      وقتی قیمت ماشین تولید ملی مثل پرابد از هفت میلیون شد 130 میلیون طبیعیه که ماشین وارداتی مثل سوناتا و کمری و غیره هم برن بالا

      موافقم 18
      مخالفم 5
    3. AMG///

      ۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      با کره‌ای ها مشکل داری؟

      موافقم 5
      مخالفم 2
      1. [—{*AMIN_MC20*}—]

        ۸ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        من فقط دارم میگم بیش از حد از این سری ماشین ها مثل سوناتا و الانترا و کمری و کرولا و… تعریف میکنید
        یه جوری از کمری تعریف میکنید انگار s کلاس سوار شدید خب این ماشین تو خارج خیلی عادیه

        موافقم 4
        مخالفم 2
        1. Mr.X

          ۸ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          ولی تو ایران نیست. هر وقت ما هم رفتیم خارج دیگه ازش تعریف نمیکنیم و میریم از کاین و اس کلاس تعریف میکنیم.

          موافقم 4
          مخالفم 0
    4. Ahmedreza2002

      ۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      کاش بشه سوارش شد یه بارم که شده

      موافقم 7
      مخالفم 0
  4. challenger

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    پورشه واقعا خودرو هاش معرکس
    هم از لحاظ طراحی _ راحتی _ شتاب _ پرفورمنس _ نرم بون و یک هس تمرکز و تعادل کامل
    واقعا بی نظیره

    موافقم 32
    مخالفم 3
    1. سهند

      ۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (662 ديدگاه)

      یک سوال
      سواری پورشه ۹۱۱ توربو s بهتره یا فراری f8؟ کدام سواری راحت تری دارد؟

      موافقم 11
      مخالفم 3
      1. زیزیگولو

        ۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (4444 ديدگاه)

        سهند سوال سختی پرسیدی چون دوتا از ماشینایی رو اسم بردی که یکیشون در حال حاضر تو ایران وجود نداره و از اون یکی فقط یدونه مدل پایینش تو ایران هستش ((911 توربو S یدونه تو ایران داریم))، خُب حالا بگیم 911های مدل 2015 به پایین تو ایران تو چندتا از شهرای بزرگ هستش و خیلی از مردمم 911 رو تو خیابونا میبینن و من میدونم دو نفر از دوستام که تو پدال فعالیت دارن پورشه 911 دارن ولی 911 توربو S فقط یدونه تو ایران داریم و فراری F8 هم که اصلاً حرفشو نزن چون تو ایران فقط یه رویاست که البته امیدوارم این دوتا ماشین بتونن به ایران وارد بشن ((911 و F8 جدید منظورمه)) …….. در نتیجه نمیشه گفت کدومشون سواری نرمتری دارن چون کسی تو ایران تجربه سواری با این ماشینایی که شما گفتی رو نداره مگر اینکه کسی خارج از کشور تونسته باشه سواری با این دوتا ماشینو تجربه کرده باشه

        موافقم 13
        مخالفم 4
        1. akrh78

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1356 ديدگاه)

          چرا انشا مینویسی زیزی جون
          معلومه 911 نرم تره
          خلاص

          موافقم 10
          مخالفم 6
        2. زیزیگولو

          ۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (4444 ديدگاه)

          akrh78 جان ضمن احترام به شما، سهند از همه بچه ها سوال کرده کدوم یکی سواری نرمتری داره که منم نظر خودمو گفتم ….و حالا نمیدونم شما تجربه رانندگی با هر دوتا رو داشتی که با اطمینان اینجوری میگی یا چون عاشق 911 هستی اینجوری گفتی؟؟

          موافقم 8
          مخالفم 4
  5. زیزیگولو

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    پورشه کاین 2020 طراحی واضح تری تو نمای عقبو جلو داره و اسپویلرشم قابل تنظیم هستشو شیب سقفشم یه جور خاصیه که به اصطلاح بهش فست بک میگن که همه ی اینا در مجموع باعث زیباتر شدن ماشین شده و بطور کلی یه کراس اوور تو این کلاسو شکلو شمایل یه ماشین ایده آلو زیباست پس میشه گفت پورشه کاین 2020 یه مدل فست بک و کوپه هستش که تو هر دوتا کلاس بدنه جا میگیره

    موافقم 14
    مخالفم 2
  6. Sina

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه
    و خیلی به پورشه کمک کرده
    ولی قیافش رو دوست ندارم
    کلا از ظاهر پانامرا نسل قبل و ماکان خوشم نیومده
    ولی اگه بتونن مثل پانامرا نسل جدید ظاهرش رو بهتر کنن بی نظیر میشه
    هرچند این نسخه هم ظاهر بسیار بهتری نسبت به بقیه نسخه هاش و رقیباش داره ، ولی خب هنوز جای کار داره

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    الان یه عده پا برهنه میپرن وسط میگن
    این پورشه واقعا قیمتش خوبه.

    اما بدونید که پورشه کاین GTS مدل 2020 قیمت پایه از 129 هزار دلار شروع میشه.
    و نسخه پورشه کاین GTS کوپه مدل 2020 قیمت پایه از 134 هزار دلار شروع میشه.
    که خیلی گرونه…..

    موافقم 8
    مخالفم 0
  8. Ãbţìň

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    اگه من جای موتور ترند بودم بهش ۱۰کامل میدادم،تابحال سوار کاین ۲۰۰۹شدین؟اوج لذت رانندگی و کیفیت رو من اونجا حس کردم واقعا عالی بود،چرم سفید داخل ماشین خیلی خوب کار شده بود،شتاب عالیی داشت و مانیتور خیلی روون و همینطور پر از امکانات تازه اونم ۱۲سال پیش! و همچنین پرفورمنس فوق العاده… پورشه خیلی خوب ماشین میسازه ولی افسوس که دست ما از داشتنش کوتاهه،یا بهتر بگم کوتاهش کردن…

    موافقم 5
    مخالفم 1
  9. X

    ۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    کلا پدال نظرام رو حذف میکنه. نظراتی که در جواب اون کامنتم گذاشتم

    موافقم 5
    مخالفم 0
  10. یوسف

    ۸ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (923 ديدگاه)

    نمای جانبی چنگی به دل نمیزنه

    موافقم 5
    مخالفم 0
  11. Omid622

    ۸ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (744 ديدگاه)

    تو این کلاس به نظرم بهترین کابین عقب مال آئودی هستش Q8 شیبش کمتر از بقیه هستش

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا