پورشه

بهترین الگوهای طراحی صندلی‌ها در محصولات پورشه

خودروسازی که ۷۰ سال است خودرو می‌سازد قطعاً چیزهای زیادی برای نشان دادن دارد مخصوصاً آنکه این کمپانی یک اسطوره با نام پورشه باشد. سری ویدئوهای تاپ ۵ این خودروساز در این هفته خیلی روی خودرو تمرکز نداشته ولی هنوز هم جالب و سرگرم کننده است.


این سری از ویدئوهای پورشه با نوارهای قرمز و سفید پوشش چرم بکار رفته در صندلی‌های پورشه ۹۲۸ S مدل ۱۹۸۳ آغاز می‌شود. در روی پشت‌سری‌های این صندلی‌ها نیز نشان مخصوص پورشه بکار رفته است. رنگ این صندلی‌ها حتی پس از گذشت سی‌وپنج سال هم فوق‌العاده به نظر می‌رسد و کل خودرو نیز طبق مشاهدات در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

اما طرح شماره ۴ برجسته برای صندلی‌های پورشه به ۹۱۱ کررا ۳.۲ کوپه سال ۱۹۸۹ تعلق دارد که رنگ آن سفید است. رنگ بدنه نیز با کابین تناسب داشته و در کابین نوارهای مارون نیز با عناصر سفیدرنگ مشهود هستند.

طرح محبوب شماره ۳ پورشه به پوشش قرمز و آبی تارتانی تعلق دارد که در ۹۱۱ توربویی دیده می‌شود که به احترام نام لوئیس پیچ با نام مستعار لوئیس شناخته می‌شود. لوئیس دختر فردیناند پورشه می‌باشد. این اولین ۹۱۱ توربو با بدنه‌ی کررا است که ساخته شده و حتی پانل‌های بدنه نیز دارای طرح تارتان بوده و کف‌پوش‌ها نیز دارای طرح قرمز هستند. افراد تیزبین همچنین متوجه نوارهایی در طرفین بدنه خواهند شد که نوشته‌ی پورشه را تداعی کرده و دارای همان ظاهر تارتان کابین هستند.

شماره ۲ معرفی شده توسط پورشه نه تنها به خاطر الگوی صندلی‌ها خاص است بلکه به دلیل بکار رفته در یکی از قدیمی‌ترین ۹۱۱ های ساخته شده توسط پورشه کاملاً جلب‌توجه می‌کند. این ۹۰۱ شماره ۵۷ مدل ۱۹۶۴ توسط پورشه بازسازی شده و دارای طراح مشکی و سفید برای الگوی صندلی پپیتا می‌باشد. این طرح تنها روی صندلی‌های جلو بکار رفته است.

نهایتاً به بهترین طرح صندلی محصولات پورشه می‌رسیم که روی ۹۱۱ سوپر کررا تارگا مدل ۱۹۸۱ بکار رفته و الگوی پاشا نام دارد. این طرح که از پرچم چکرز موتور اسپورت الهام گرفته دارای عناصر آبی و مشکی می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (218 ديدگاه)

    روحت شاد” فردیناند” این شب جمعه ای.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    هیچ کدوم زیبا نیستن / صندلی فقط چرم مشکی با دوخت های سنگین ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. King918

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    بعد از 35 سال هنوز هم فوق العاده به نظر میرسد . دیگه انتظار چی داره آدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    این مدل طراحیها تاریخ مصرف ندارن که .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر.عارف

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (876 ديدگاه)

    از ابتدا تا به امروز تلاش برای کیفیت بهتر و رضایتمندی مشتری هدف نهایی خودروسازهای برتر دنیا هست تا در کنار این اصول به سود برسند . 40 ساله که خودروسازهای ما دقبقا برعکس این قانون جهانی در حال حرکتند و ما هم با خرید چشم بسته تشویقشان میکنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. emad1990

    ۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    به به چه طرحای قشنگی-چه ماشینای خوبی-چه خانوم خشگلی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا