پورشه

تأیید تولید پورشه کیمن GT4 رالی

پورشه چند ماه پیش از کانسپت کیمن GT4 رالی پرده‌برداری کرد و البته گفت اگر ۱۰۰ سفارش برای آن وجود داشته باشد شاهد تولید GT4 رالی خواهیم بود.


به نظر می‌رسد این اتفاق رخ داده زیرا پورشه به‌صورت رسمی تولید این خودرو را تأیید کرده است. اگرچه کانسپت اولیه بر پایه‌ی نسل قبلی کیمن GT4 کلاب اسپورت ساخته شده و از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری با قدرت ۳۸۰ اسب بخار استفاده می‌کرد اما پورشه گفته مدل تولیدی بر پایه‌ی نسل جدید بنا خواهد شد. این خودرو اوایل ماه جاری رونمایی شده است.


پورشه چیز زیادی درباره‌ی کیمن GT4 رالی تولیدی نگفته اما مدل کلاب اسپورت دارای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری قوی‌تری است که خروجی ۴۱۹ اسبی و گشتاور ۴۲۵ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به گیربکس ۶ سرعته PDK که دارای فلایویل تقویت شده و واحد کنترل الکترونیکی می‌باشد متصل شده است.


پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 کلاب اسپورت جدید اولین خودروی مسابقه‌ای است که از قطعات ساخته شده از متریال کامپوزیت فیبر طبیعی سود می‌برد. این مواد از محصولات جانبی کشاورزی به دست می‌آیند و خواص وزنی و استحکامی مشابه با فیبر کربن دارند.


اما پورشه می‌گوید مهم‌ترین دلیل برای تأیید تولید GT4 رالی بازخورد مثبت تیم‌ها، رانندگان، برگزارکنندگان مسابقات و طرفداران این برند بوده است.


مدل تولیدی برای پاس کردن استانداردهای فیا R-GT طراحی شده و پورشه نیز گفته طبق انتظارات کیمن GT4 رالی برای فصل ۲۰۲۰ مسابقات آماده خواهد شد.


طرفدارانی که نمی‌توانند منتظر این خودرو باشند در مسابقه یخ GP چند روز آینده در اتریش می‌توانند مدل مفهومی را ببینند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. emad1990

    ۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    پورشه 718 کیمن GT4 کلاب اسپورت جدید اولین خودروی مسابقه‌ای است که از قطعات ساخته شده از متریال کامپوزیت فیبر طبیعی سود می‌برد. این مواد از محصولات جانبی کشاورزی به دست می‌آیند و خواص وزنی و استحکامی مشابه با فیبر کربن دارند.
    باریکلا به این میگن نواوری

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا