پورشهمک لارن

درگ نفس‌گیر مک‌لارن P1 و پورشه تایکان توربو S

پورشه تایکان توربو S یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی تاریخ است و تاکنون دیده‌ایم که در مسابقات درگ خودروهای زیادی را مغلوب کرده است؛ اما آیا این سدان الکتریکی فوق‌سریع می‌تواند یک هایپرکار را شکست دهد؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، Lovecar در یک مسابقهٔ درگ تایکان توربو S را در برابر مک‌لارن P1 قرار داده است. این رقابت می‌تواند بسیار جذاب باشد زیرا P1 یکی از سریع‌ترین هایپرکارهای سال‌های اخیر بوده و تقابل قوای محرکهٔ هیبریدی آن با تایکان تمام الکتریکی جالب خواهد بود.

قوای محرکهٔ P1 از یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V8 توئین توربو با ۷۳۷ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی ۱۷۹ اسب بخاری تشکیل شده است. مجموع خروجی این سیستم ۹۱۶ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور است که توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. به لطف این ترکیب، هایپرکار مک‌لارن ظرف تنها ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. P1 در زمان تولید بیش از یک میلیون دلار قیمت داشت.

تایکان اولین محصول تمام الکتریکی پورشه بوده و توربو S بالاترین نسخهٔ آن محسوب می‌شود و این در حالی است که در این خودرو نه از پیشرانهٔ بنزینی خبری هست نه از توربوشارژر! درهرحال، قیمت تایکان توربو S از ۱۸۵ هزار دلار آغاز شده و به‌صورت استاندارد با دو موتور الکتریکی و انتقال قدرت چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. موتورهای این سدان الکتریکی آلمانی در حالت اووربوست مجموعاً ۷۶۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند و خودرو را ظرف تنها ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسانند. تایکان توربو S توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت را هم دارد.

اما غیر از قدرت و گشتاور، یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در مسابقات درگ وزن خودروها است که در اینجا هم P1 با وزن ۱۴۹۰ کیلوگرم بسیار از تایکان ۲۳۷۰ کیلوگرمی سبک‌تر بوده و نسبت قدرت به وزن بسیار بهتری دارد. بااین‌حال پورشه از مزیت گشتاور فوری موتورهای الکتریکی و انتقال قدرت چهارچرخ محرک برخوردار است؛ بنابراین با توجه به این موارد فکر می‌کنید کدام‌یک از این دو خودرو در مسابقهٔ درگ پیروز شوند؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال ویدئوی زیر را تماشا کنید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    درگ های LOVECAR هم واقعا جذاب هستن مخصوصا با حضور تیف نیدل، چند روز پیش قبل برگزاری این درگ رقابت بین پورشه تایکان توربو و تسلا SP90D رو انجام دادن که پیروزش تایکان بود.
    الانم که درگ تایکان توربو S با مکلارن P1 بوده که خیلی جذاب بود چون خیلی وقته این هایپرکار رقابتی نداشته.

    موافقم 40
    مخالفم 5
    1. امین قلیپور

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      فقط یه چیزی یه سوال دارم از ضد آلمانیا?????یه دونه سدان بیارن(حالا هر چی الکتریکی یا بنزینی)بیاد با هایپر کاری مثل p1 اینجوری دربیوفته ببینیم چی کار میکنه؟! آیا با این فاصله کم میبازه؟! سداااااان هایپرکاااااارررررر عملکرد پورشه در اندازه یه سدان بسییااار عالی بود

      موافقم 44
      مخالفم 14
    2. Reza

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      زیباترین مکلارن ساخته شده همین P1 بود

      موافقم 26
      مخالفم 8
      1. Mf1

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (477 ديدگاه)

        زیباترین مکلارن f1وسنا هستش p1 طراحی زشت معمولی داره

        موافقم 5
        مخالفم 27
    3. SRT

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (605 ديدگاه)

      ولی اگه با پورش ۹۱۸ هم بود خیلی جذاب میشد،هرچند پورشه به احتمال خیلی زیاد میبرد.

      موافقم 21
      مخالفم 13
  2. امین قلیپور

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    معلومه دیگه p1 برنده میشه?همه اتفاقات قابل پیش بینی بود

    موافقم 30
    مخالفم 10
    1. ممد ژانگولر

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (3454 ديدگاه)

      داداش چیزی که معلومه برنده واقعی پورشست نه مک لارن
      پورشه با دو برابر وزن بیشتر و چهاردر بودن و ضریب آیرودینامیک کمتر و همچنین انتخاب یک خرس تپل به عنوان رانندش خیلی عالی شتاب گرفت

      فقط کافیه یکمی از عقلمون هم استفاده کنیم تا چشامون
      تنها برتریه مک لارن p1 که خودم از طرفداراش هستم رنگ دلربای زرد قناریش ?

      موافقم 49
      مخالفم 26
      1. امین قلیپور

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        نه دیگه برنده p1 هس اونو دیگه نگو واقعا وزنش زیاده به اونا چی ها؟! میخواست زیاد نمیشد اینا ربطی نداره وقتی مک لارن لیاقت داشته با تک دیفر و وزن کمتر برد اینا دیگه به هیشکی مربوط نمیشه مسعله اینه که کلاسشون از آسمون تا زیر زمین فرق میکنه و پورشه نسبت به کلاس درجه ۱ بود

        موافقم 10
        مخالفم 25
      2. SRT

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (605 ديدگاه)

        نه دیگه ممد زیاده روی نکن،تایمای پی وانو ببینی معلومه که یکی از ضعیف ترین عملکرداشو اینجا داشت!(تاثیر راننده)

        موافقم 11
        مخالفم 3
        1. ممد ژانگولر

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (3454 ديدگاه)

          داداش گلم بدون تعصب میگم با اینکه p1 یکی از عشقامه
          پورشه کاملا برندست
          اضافه وزن دو برابری به انضمام اون آقا خرسه که پشتش نشسته همه دال بر برتری پورشست

          موافقم 14
          مخالفم 8
      3. Mclaren

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1116 ديدگاه)

        اگر پی وان بازنده بود پس ۹۰ درصد برندهای دیگه هم بازنده هستن چون پی وان یه وحشی مثل ۷۲۰ اس…

        موافقم 4
        مخالفم 3
    2. Regrafan

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (227 ديدگاه)

      ویدیو رو اصن دیدی؟
      خیلی نزدیک بود دادچ

      موافقم 8
      مخالفم 7
  3. امین قلیپور

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    دوستان این تایکان الان از همه تسلا ها سریع تره درسته؟!(غیر رودسترکه قراره قرن آینده بیاد)

    موافقم 31
    مخالفم 13
  4. parvaz

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (395 ديدگاه)

    ماشین های الکتریکی با گشتاور آنی شتاب اولیه وحشتناکی دارند اما در ادامه کم میارن، با این حال موتور درون سوز با صدای انجین ۸سیلندر یه چیز دیگه اس، p1 اسطوره ای در مه هست، زباد ازش بحث نمیشه اما میاد همه رو انگشت به دهن میکنه میره…

    موافقم 25
    مخالفم 1
    1. امین قلیپور

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      وقتی پورشه تو ۱۵۰ تا دیگه گشتاوری نمونده براش p1از خواب پا میشه یه نفس آتشین میده میگه بای بای پسر عمه کاری که کوعینگ همیشه با بوگاتی میکنه خیلی شبیهن غیر اینکه الکتریکه پورش البته مقایسه اینا کار درستی نیس کلا خداشونم یکی نیس

      موافقم 14
      مخالفم 3
      1. امین قلیپور

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        البته من عشق پورشه مخصوصا ۹۱۸ هستم منظورم فقط این تقابل بود(تایکان و p1)برداشت اشتب نکنن عشق پورشه ای ها?

        موافقم 10
        مخالفم 3
    2. Alireza

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (752 ديدگاه)

      در ادامه کم نمیارن در واقع ب دلیل عدم وجود گیربکس محدود به دور موتور الکتریکی میشن همینا اگه روشون گیربکس یه ماشین درونسوز نصب بشه هیچ ماشین بنزینی حریفشون نمیشه اما بدلیل اینکه دور موتور الکتریکی بسیار بالا است و نیاز اکثر خودرو های الکتریکی رو برطرف میکنه برای کاهش وزن و هزینه گیربکس رو حذف میکنن البته بعضی از هایپر کارهای الکتریکی گیربکس دو یا سه سرعته دارن

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. مانی

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        اتفاقا موتور وان یه مصاحبه گذاشته بود از ریماک که میگفت ما ماشین رو ساختیم و از یه گیرباکس
        ۲ سرعته استفاده کردیم،دیدم وزن ماشین کلی‌ رفت بالا، همینطور قیمت و پیچیدگی‌(بزرگترین مشکل سوپر اسپورت برقی هم وزن بالاشه)
        گفتیم چه کاریه گیرباکس رو حذف می‌کنیم بجاش مشخصات موتور برقی رو عوض می‌کنیم که نیاز به گیرباکس نباشه

        موافقم 3
        مخالفم 1
  5. R

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    چرا صفر تاصد مک لارن رو ۳.۶۵ مینویسه اخر؟ مگه ۲.۸ نیس
    زمانشم چرا زیاده مگه ۹.۸ نیس!!

    موافقم 8
    مخالفم 3
    1. Ali Keyhani

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (657 ديدگاه)

      همیشه که نمیشه این تایم رو ثبت کرد

      موافقم 11
      مخالفم 0
  6. بی ریا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    خواهشا خواهشا خواهشا این تعصب بیخود رو از برندهای المانی بردارین
    پورشه هم میبره هم میبازه ، بنز هم میبره هم میبازه ، بی ام و هم میبره هم میبازه ، دلیل تعصب بی مورد بعضی ها چیه که میگن برنده واقعی فلانه و …..
    اقای عزیز باخت پورشه باخت تمام
    حالا یه ۹۱۸ دارین که گاهی وقتا میاد یه کاری میکنه

    موافقم 13
    مخالفم 22
    1. امین قلیپور

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      تعصبی اینجا وجود نداره تخریب های پوج تو وجود داره فقط همین هیشکی اینجا مک لارنو تخریب نکرد ولی تو آلمانو داری تخریب میکنی اگه منظورت ممد ژانگولره اون رو ولش اون و جوکر و sf90 رو باید کلا ول کنی کلا

      موافقم 17
      مخالفم 3
    2. Ali Keyhani

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (657 ديدگاه)

      نکنه توقع داشتی یه سدان 2400 کیلویی از یک هایپرکار 1490 کیلوگرمی با دویست اسب بخار بیشتر شکست نخوره؟

      موافقم 17
      مخالفم 4
      1. امین قلیپور

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        لایک❤❤تازه هاییییییپر کاره ارزش هر اسب بخار آلمانی اینجا معلوم میشه

        موافقم 8
        مخالفم 8
    3. امین قلیپور

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      تلخ ترین جوک تاریخ: یه ۹۱۸ دارین بعضی مواقع میاد و……. داداچ آلمانی که تو داری تخریب میکنی همونیه که موتور مک لارن f1 رو ساخت شیرون بنتلی رولزرویس مخترع ماشین و… و…. پورشه که تسلا رو لقمه ای چپ کرد و ظاهر و کیفیتش هم مثل پرفورمتسش به صد تا تسلا میارزه حتما تسلا خوبه نع؟!?یا تویوتا تکنولوژیش بالاتر از آلمانیاست؟!????دنیا داره ماشین سازی آلمانو میگه داداچا ……..

      موافقم 20
      مخالفم 16
      1. Mclaren

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1116 ديدگاه)

        دوست عزیز بیخود اینجا المان المان راه ننداز مکلارن یه بزندیه که هروقت وارد بازی شده المانی ایتالیایی و … رو بدجور اذیت کرده و از تاریخچه درخشانش همه چیز مشخصه در ضمن موتور اف وان به سفارش مکلارن و زیر نظر مکلارن ساخته شده وگرنه بی ام و یه اسطوره مثل اف وان تولید میکرد.
        بنتلی و رولزرویس هم المانیا سهام دارش هستن همچنان مهندسی انگلیسی دارن.و بخاطر انگلیسی بودنشون و اصالت انگلیسیشون با ارزشن.
        مکلارن برندیه که به هیچ رقیبی باج نمیده پی وان هم یکی از بهترین و زیباترین و شیک ترین محصولات مکلارنه که همچنان میبینی مثل ببر درنده بعد از این همه سال که از ساختش و تکنولوژیش میگذره.
        مسیر اگر طولانی تر بود اختلاف به شدت بیشتر هم میشد.
        ۹۱۸ و لافراری هم حریف پی وان نمیشدن توی درگ و چند صدم ثانیه توی پیست سریعتر بودن

        موافقم 8
        مخالفم 10
    4. chiron sport

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (28 ديدگاه)

      تازه لانچ مک لارن خیلی بد بود خیلی ماشین زیر ده ثانیه ۴۰۰ متر میره بعد اینجا ۱۰/۶ زد

      موافقم 2
      مخالفم 2
  7. امین قلیپور

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    لامبورگینی که کل شاسی بلندای دنیا مقابل اون جوجن محصول همین آلمانه اگه واقع بین باشیم(تعصب رو ول کنین آلمان چیزی نیس یه ۹۱۸ دارینو…… و…)

    موافقم 12
    مخالفم 12
    1. Moein

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (890 ديدگاه)

      دیگه خیلی هم جوگیر نشو
      از مانشافت الان بهت مدال نمیدن
      لامبورگینی آلمانی ??

      موافقم 14
      مخالفم 6
      1. امین قلیپور

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        موتورو دارم میگم تو جوگیر شدی لامبو رو بچه ۱ ماهه هم میدونه ایتالیاس موتور موتور ?‍♂️

        موافقم 10
        مخالفم 7
      2. امین قلیپور

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        از کلمه اگر واقع باشین اگه یکم روش فکر کنی ینی دارم میگم خواننده من کلا نمیگم موتورو …

        موافقم 6
        مخالفم 6
      3. امین قلیپور

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        ?

        موافقم 6
        مخالفم 3
  8. امین قلیپور

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    آلمان یه کشور ابر قدرت پیشرفته بود که تو جنگ جهانی اخته شد و درسته که ابرقدرتیش رفت ولی همچنان پیشرفتن از اسب افتادن ولی از اصل نه مثل ژاپنیا

    موافقم 10
    مخالفم 16
  9. Ali Keyhani

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    به نظرم P1 دوست داشتنی ترین مک لارن دهه اخیره

    موافقم 19
    مخالفم 1
    1. امین قلیپور

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      خیلی خوشگله ❤

      موافقم 7
      مخالفم 3
  10. Hadi

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    فک میکردم مکلارن با اختلاف زیاد برنده شه…
    ولی این تایکان خدا وکیلی عجب ماشینیه با یک تن وزن بیشتر پا به پای p1 رفت…
    انتظار شو نداشتم….

    موافقم 12
    مخالفم 0
  11. Farzad

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    این مدل درگ ها بیشتر جنبه ی سرگرمی و تفریح داره ، مثلا یه هیپرکار با یه الکتریکی ، یا مثلا هامر H1 با سوزوکی جیمنی یا …
    هایپرکارها چیزایی هستن که آدمو عاشق دنیای خودرو میکنن ، درگ بین دو هایپر کار واقعا جذاب و دیدنیه که خیلی کم شاهدش هستیم . علتش هم مشخصه .

    موافقم 8
    مخالفم 0
  12. مازیار

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    قبلا هم که ۹۱۸ رو زده بود با این ترتیب p1 پرونده پورشه رو بست

    موافقم 5
    مخالفم 11
    1. امین قلیپور

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      داداچ درگ ۴۰۰ متر ۹۱۸ و p1 مشترکا ۹.۸ ثانیه س همه پروفسور شدن حکم میدن

      موافقم 7
      مخالفم 4
      1. امین قلیپور

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (121 ديدگاه)

        و لافراری با ۹.۷ سریعترین ماشین بین اینا بود تو ۴۰۰ متر?‍♂️

        موافقم 9
        مخالفم 10
        1. مازیار

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (233 ديدگاه)

          اتفاقا لافراری هم دعوت شده بود که جمع سه تا ابرقدرت تکمیل بشه اما بدلایلی!! فرستاده نشد (شاید از همون دست دلایل که فراری خیلی کم توی نور برگ رینگ دیده میشه ) و بجای اون از یه دوکاتی ۱۱۹۹ بصورت نمادین بعنوان نماینده ایتالیا استفاده شد

          موافقم 6
          مخالفم 1
      2. مازیار

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (233 ديدگاه)

        تو درگ مستقیم که یه دوکاتی ۱۱۹۹ هم بود مک لارن برنده شد عزیزم تو دنیای امروز که هیچ سوالی بدون جواب نمی مونه

        موافقم 5
        مخالفم 4
        1. امین قلیپور

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (121 ديدگاه)

          اینارو من نمیدونم خلاصه که به طور قطع و یقین در تمامی سایت های معتبر و واقعیت و… و‌‌‌‌…. لافراری ۹.۷ پورشه۹.۸ و پی وان ۹.۸ توی ۰ تا صد ۹۱۸ و توی ۰ تا ۲۰۰ مک و توی ۰ تا۳۰۰ لافراری شاخن و توی پیست ۹۱۸ بعد لافراری بعد پی وان توی نهایت سرعت هم اول لافراری با بالای ۳۶۰ بعد مک با ۳۵۰ بعد ۹۱۸ با ۳۴۰ اطلاعات کلی این سه جواهر

          موافقم 5
          مخالفم 3
        2. R

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1019 ديدگاه)

          https://fastestlaps.com/comparisons/clhgnagk4eze

          اقای قلیپور حرفات درسته فقط تو اعداد تاپ اسپید اشتباه کردی
          اما درکل با توجه به جمع امتیازا فراری با اختلاف کم نسبت به پی و وان اوله پی وان دوم و ۹۱۸ هم سوم میشه

          موافقم 3
          مخالفم 4
    2. امین قلیپور

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      در ضمن مکلارنp1 توی پیست یه نمه ضعیفتر از ۹۱۸ عملکرد تو برنامه استارت با لاستیک های یکسان و راننده های یکسان آزمایش کردن اول۹۱۸شد تو پیست بعد لافراری بعد p1 تو بقیه پیست ها هم رکورد دارن ولی هیچکدوم اندازه برنامه استارت مطعمن و یکسان نبودن(مطمعن از نوع لاستیک و فنی که دست نزده باشن)یکسان از لحاظ راننده و آب و هوا

      موافقم 5
      مخالفم 3
  13. ارشیاsvj

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    ولی دقت کردین تا حالا هیچوقت هایپر کارای لامبورگینی مثله سیان و سنتناریو تو درگ ها شرکت ندارن؟؟؟!!!!

    موافقم 5
    مخالفم 2
    1. امین قلیپور

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      چون امثال لامبورگینی غیر پیست و ابهت شون(ینی الان تخریب نمیکنم)تو جاده مستقیم و درگ ها به گرد و خاک ۹۱۸ p1 لافراری و .. نمیرسن

      موافقم 10
      مخالفم 6
      1. R

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1019 ديدگاه)

        اقای قلیپور حرف تخریب نمیکنمت درواقع نمیتونی هم تخریب کنی چون اونا رقیب نیستن یه سطح بالاترن به لطف توربو شارژر و سیستم الکتریکی تنفس طبیعی ها با اونا مقایسه نمیشن. استفاده از توربو شارژر باعث تولید قدرت بیشتر همچنین شتاب بالاتر میشه کونیگ زگ بدون توربوها نمیتونست سلطان شتاب خودروها بشه یا شیرون نمیتونست از لحاظ قدرت اول و از لحاظ شتاب تو جایگاه دوم قرار بگیره. سیاست لامبورگینی حفظ اصالت تنفس طبیعیه ولی مطمئن باش اگه بخواد یه روز مثل بقیه از توربوهای دوقلو استفاده کنه اینا که به گرد پاشن نمیرسن هیچ رقیب جدی کونیگزگ خواهد بود?

        موافقم 3
        مخالفم 2
    2. Ali Keyhani

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (657 ديدگاه)

      خب یکی از دلایلش اینه که لامبورگینی هایی که گفتی تعداد خیلی کمی ازشون تولید شده و به راحتی قابل دسترس نیستن درست مثل تولید محدودهای کمپانی های دیگه

      موافقم 7
      مخالفم 2
  14. بی ریا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    داداش عزیز تسلا ده ساله شکل گرفته یه مدل اس زد کولاک کرد تو درگ ها با آلمانی ها خودت بروببین فیلماشو تازه الکتریکی هم هست
    بعد هم کی گفته اوروس قورت میده کل شاسی بلندهارو ، این از بی عرضگی لامبورگینیه که دست به دامن المانی ها شده تا موتوراشو بسازه
    نیسان جی تی آر جدیدو زد کولاک کرد پیش کل سوپراسپورت های آلمانی ،
    بله دوستان دایملر کم اورده که دست به دامن جیلی شده خوب گوش کنین کم اورده کم
    رولزرویس بنتلی مینی از انگلیس و لامبو از ایتالیا از بی عرضگیشونه که دست به دامن آلمان ها زدن وگرنه تو پست قبلی دیدیم که گوردون مورای هم کل ماشینشو از صفرتاصد خودش تولیدکرده

    موافقم 1
    مخالفم 13
    1. امین قلیپور

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      همین بس که یک نفر لامبو بنتلی رولز رویس مینی بوگاتی و f1 را بی عرضه مینامد و دم از ماشین دوستی میزند

      موافقم 3
      مخالفم 1
  15. بی ریا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    بهرحال آلمانی ها ثروت خوبی به جیب زدن و شاید سالهای سال باقدرت ادامه بدن اما مطمئن باش بالاخره کم میارن شاید شاید جلوی همین هیوندای
    میتونید به حرف من بخندید دوستان و از ته دلم بخندید و بگین داره جوک میگه
    هیچکس فکرنمیکرد هیوندای بیست سال پیش بشه این

    موافقم 3
    مخالفم 14
  16. بی ریا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    دوست عزیز اصلا بگو کل صنعت خودرسازی دنیا مال آلمان هستن خب پس مکلارن چی که به هیشکی تکیه نکرده و این همه ماشینای باکیفیت میسازه و توی فرمول یکم حضور داره ، مکلارن هم مال آلمانیاست ؟؟؟؟؟

    موافقم 7
    مخالفم 8
    1. مانی

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      نمیخوام از ارزش‌های مکی کم کنم
      ولی‌ قراره از ۲۰۲۱ با موتور مرسدس مسابقه بده

      موافقم 6
      مخالفم 1
  17. بی ریا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    دوست عزیزم لامبورگینی قویترین مدلش نهایتا حریف ۹۱۱ بشه اصلا تو چیو داری باچی مقایسه میکنی به قدرت موتور و اسب بخاراش دقت کن عزیزم هرماشینی یه رقیب همرده خودشو داره
    پی وان با ۹۱۸ و لافراری فقط همرده است

    موافقم 7
    مخالفم 6
  18. Danial

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (466 ديدگاه)

    واقعاً P1 خیلی زیباست

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. Mf1

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (477 ديدگاه)

      کسانی که میگن طراحی p1 زیباه بخاطر قدرت زیادش و وحشی بودنش وگرنه طراحی مکلارن ۷۲۰ و مکلارن ۵۷۰ s طراحیشون خیلی نزدیک p1 هستش ولی کسی نمیگه ۷۲۰و۵۷۰s زیبا هست

      موافقم 1
      مخالفم 2
  19. RoadRunner

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عملکرد تایکان با وجود یک تن وزن بیشتر نسبت به P1 عالی بود، درسته 4 چرخ متحرک هست و گشتاور آنی داره اما با این همه اختلاف وزن نتیجه کاملا قابل پیش بینی بود.
    مهم اینه با 1/5 تا 1/10 قیمت پی وان ماشین چنین ماشین سریع و خوش ساختی خرید و پا به پای یکی از بهترین هایپرکارهای 20 سال اخیر آمد.
    پورشه همیشه در هر کلاسی ور کرده بهترین و سرآمد ترین عضو اون کلاس رو ساخته

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. Mf1

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (477 ديدگاه)

      مکلارن p1 تولیدش ۲۰۱۴ و پورشه تایکان خودرو جدیدی هستش پس زیادم جای تعجب نداره رقابت نزدیک باشه.کریس هریس داخل برنامه تاپگر تو یه پیستی مکلارن p1ومکلارن۷۲۰تست کرد که مکلارن ۲۰۰هزار دلاری یک ثانیه از پی وان سریعتر بود

      موافقم 2
      مخالفم 2
  20. امیر

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (113 ديدگاه)

    تو شتاب اولیه p1 کرد تو قوطی!!!?

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. Range Rover

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (190 ديدگاه)

      انتظار داشتی با موتور الکتریکی شتاب وحشتناک نداشته باشه پروفسور؟

      موافقم 2
      مخالفم 1
  21. ارشیاsvj

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    بی ریا جان شما یکی از عجیب ترین ادمهایی هستی که دیدم و تو عمرم عقیده ای به عجیبیه عقایده شما ندیدم.

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا