پورشه

درگ جالب پورشه تایکان توربو S و GT2 RS

چه دوست داشته باشید و چه نه آینده متعلق به خودروهای الکتریکی است. فقدان صدا و گیربکس برای گیربکس‌های دستی شاید باب میل افرادی باشد که به خودروهای اتوماتیک علاقه دارند اما حداقل در آینده خودروهای کندی را نخواهیم دید. در واقع با در دسترس بودن گشتاور آنی، این خودروها سریع‌تر از هر زمان دیگری خواهند بود. این موضوع به ویژه درباره پرفورمنس خط مستقیم صدق می‌کند.

دانیل Abt برای اثبات این موضوع دو گل سرسبد از خودروهای درون‌سوز و الکتریکی پورشه در برابر یکدیگر قرار داده است. ما درباره ۹۱۱ GT2 RS مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری تخت ۷۰۰ اسب بخاری و دیفرانسیل عقب صحبت می‌کنیم. این خودرو به پکیج وایساخ مجهز بوده و بنابراین چند کیلوگرمی سبک‌تر است. GT2 RS موردبحث تنها به ۲.۷ ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند.

یک طرف دیگر هم برادر بی‌صدای این خودرو یعنی پورشه تایکان توربو S قرار دارد. این خودرو شتاب ۲.۶ ثانیه‌ای داشته و این عملکرد به لطف قدرت ۷۵۰ اسب بخاری در زمان فعال کردن حالت اووربوست به دست می‌آید. گشتاور آنی ۱۰۴۹ نیوتون متری نیز باعث می‌شود هر خودرویی در برابر تایکان کند به نظر برسد. البته باید گفت تایکان به این گشتاور نیاز مبرم دارد چراکه وزن آن بیش از دو برابر ۹۱۱ GT2 RS است.

مشخصات روی کاغذ می‌گوید مسابقه بین این دو خودرو باید نزدیک باشد و این‌گونه نیز هست. تایکان با سیستم چهار چرخ محرک خود استارت بهتری داشته و تا سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت از پس GT2 RS برمی‌آید. اگر فکر می‌کنید عدد ۲.۶ و ۳.۲ ثانیه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد کافی است به فاصله‌ای که برادر الکتریکی با برادر درون‌سوز ایجاد می‌کند نگاه کنید. البته GT2 RS دوست دارد در هوای با سرعت بالا تنفس کند و مزیت تایکان سریعاً رنگ می‌بازد. در مسافت ۴۰۰ متر هر دو خودرو رقابت شانه‌به‌شانه‌ای را به نمایش می‌گذارند.

کدام خودرو برنده نهایی است؟ خودروهای الکتریکی به زودی صحنه را به دست خواهند گرفت اما درون‌سوز بدون جنگ و جدل کنار نخواهند رفت!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    یک چیز این درگ می لنگه یه چیزی درست نیست نمی دونم اون چیه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Reza

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5339 ديدگاه)

    درگ ۲ تا اسطوره، نتیجه واسم مهم نیست

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. SF90 STRADALE

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    بدون اینکه درگ رو ببینم GT2 RS رو انتخاب میکنم
    پورشه های پیست محور (RS) با کسی شوخی ندارن
    .
    .
    درون سوزها در تاریخ جاودانه شدن و به اوج تکامل رسیدن
    برعکس الکتریکی های تازه به دوران رسیده که فقط خط مستقیم رو می شناسن و هیچ رنگ و بویی از لذت و هیجان رانندگی نبردن

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. سهند

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (662 ديدگاه)

      پورشه قبل از معرفی اولین نسل ۹۱۱ gt2 و gt3 ماشین پیست محوری داشت؟ ( اجازه تردد در جاده)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SF90 STRADALE

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3894 ديدگاه)

        ● آقا سهند
        این سوال رو در اصل باید از آقا مهران عزیز بپرسی
        تا جایی که بنده اطلاع دارم ساخت اولین سری محصولات RS پورشه با مجوز تردد جاده ای در سال ۱۹۹۵ با مدل ۹۱۱ کررا RS بود
        ● آقا حشمت
        ما هیچ مقایسه ای نکردیم چون هنوز زوده با درون سوزها مقایسه بشن 😉😉
        باید در برابر W16 بوگاتی ، V12 فراری و لامبورگینی ، V10 آئودی ، V8 دوج و مرسدس بنز و V6 پورشه سر تعظیم فرود آورد و سکوت کرد ، سکوت مثل سکوتِ الکتریکی ها

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سهند

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (662 ديدگاه)

          بسیار ممنون
          متاسفانه آقا مهران مدتی است اصلا فعالیتی ندارند.
          یک سوال یکه هم دارم: شما از بین پورشه ۹۱۱ توربو s و gt2rs و gt3rs کدام را ترجیح می دهید؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد امین

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2168 ديدگاه)

          اقا حشمت مزاح میکنن ، موتور های الکتریکی که اولین بار توسط فارادی ساخته شدن از اون روز تا به حال در حال گسترش و توسعه هستند ، چیزی بیش از ۱۸۰ سال ، و حتی اگر به راه آهن ها و مترو های خیلی قدیمی هم نگاه کنی بسیاری از اونها از نوع برقی ژنراتور هستن
          بعد هم توسعه ی یه موتور بنزینی خیلی سخت تره ، و نهایتی هم نداره ، همونطور که توتو ولف گفته که موتور های درون سوز ۱.۶ لیتری تازه در اول راه هستن اما اون گفته که نوتور های برقی صرفا پیشرفتی دیگه ندارن ،چون با بازده ۹۵ ساخته شدن
          البته این جمله رو در رابطه با پیشرانه ی فورمول یک گفته ولی بازهم گویاست

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. Ninja

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          وی 6 نیسان و وی 5 ائودی با جی زد تویوتا و وی 12 استون بنتلی و وی 10 وایپر و ال اف ای در کل انجین های فوقولعاده کم ندارم در اینده میخوان چی بگن باتری های فوقوالعاده کم نداریم

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          موتور v۸ فورد و شوی هم عالی هستن…

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. حشمت

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (326 ديدگاه)

      100 سال توسعه درون سوز رو با ۱۰ سال توسعه برقی مقایسه میکنین

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        برای همینه که مخالف ماشین های برقی هستیم آقا حشمت،درون سوز ها قدمتشون به ۳۳۰سال میرسه اما برقیا هنوز راه درازی در پیش دارن برای همین فعلا که منطقی نیست به جای درون‌سوز بیای برقی بخری….

        موافقم 1
        مخالفم 0
  4. Kf

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (506 ديدگاه)

    فقط دور موتور Gt2 RS رو نگاه کنین چطور کسی می‌تونه اون پنکه برقی رو انتخاب کنه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. rezars pc

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      + دقیقا

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      👌

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    من عاشق محصولات پورشه علی الخصوص ۹۱۱ هستم ولی توی محصولات پورشه مخصوصا نسل های جدید ماشینهاش خیلی بد صدا هستن اصلا صدای زیبایی تولید نمیکنن ولی از نظر پرفورمنس بینظیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mahan

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    هر دو محصول پورشه برای من قابل احترام هستند.اصلارما کی باشیم که احترام به پورشه نظاریم.نجربه سواری پانامرا 4s و کاین توربو اس یکی از بهترین سواری های عمرم بود حالا بماند که بعد این همه مدت پورشه هر سال غول تر از هر سال شده.درسته انتخابمGt2 rs هستش ولی اگه یک زمان آدم بخواد برقی بشینه قطعا تاجیکان ارزش انتخاب کردن و فکر کردم بهش رو داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Hamid

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2443 ديدگاه)

      کم پیدایی مهندس …
      به شخصه منتظرم بازم از اون کامنت های طولانی بزارید که ی چیزی (چیزهایی در حقیقت) به علمم اضافه بشه!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        لطف داری حمید خان گرامی.ما که در مقابل دوستانی مثل شما آماتور هم برامون زیاده.یکم این چند وقته درگیر کار بودم و باید چند تا پروژه اول و وسط تابستون افتتاح کنم و از یک این انتخابات و اسپانسری و از طرف دیگه جو سایت که جدیدا یکم بهم ریخته و مثل قدیم ها نیست.راستش اکثر مطالب رو میبینم ولی کمتر نظر میدم ولی چشم دارم چند تا مقاله در مورد تجربه سواری و تست و بررسی بقیه رنجروور ها (2نسل اسپورت و ووگ و ایووک) و اس ۵۰۰ 2013 و ایکس فور و e350کوپه و لندکروز با موتور ۵.۷ لیتری و مقایسهش با ۴.۷ می‌نویسم همین با lx570 .
        آخر تابستون هم که قراره یک ماه دبی باشم با سردبیر عزیز هماهنگ میکنم که تست و بررسی یک سری از ماشین ها با عکس و فیلم که حتما شامل لندکروز جدید و پاترول جدید و اسکالید جدید و مدل های جدید بنز و بی ام و میشه مثل ای کلاس جدید و جی تی و … و همچنین بنابه درخواست بچه ها باشه.در حد سوادم تست و بررسی کنم.

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Hamid

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2443 ديدگاه)

          به به عالیه! موفق باشید
          و در ضمن
          شکست نفسی میفرمایید ، شما و بقیه اعضای خوب سایت استاد بنده هستید ، جدی میگم …
          راستی یادتون نره ی مک لارن دیدین هم تست کنید 😂❤️ مشتاقم با قلم توانای شما بررسی های بیشتری ببینم.

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. R@m!n

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          نویگیتور و اتو بیوگرافی پس چی نه واقعا این دو تا رو از قصد نگفتی یا سهوی بود 😂😂 ؟؟

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. Ninja

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          پاترول جدبد و لندکروز که واجبه اما اگه شد جی ار 86 هم برین یه تستی کنین اگه پیدا شد ماشین جذابی هست
          و البته از نظر من خوش صدا ترین 4 سیلندر رو داره با قدرت کم ولی شاسی و سقف الومینیومی 1250 کیلو وزن داره با یه دیفرانسیل عقب ظاهری هم عالی تجربه جی تی 86 زیاد داشتم ماشینه جذابیه بهترین ماشین تو رنج قیمتی خودش برای ماشین بازا باید باشه جی ار 86 در کنار یاریس جی ار تجربه جی ار 86 که نه سوبارو بی ار زد جدید که همون تویوتا هست فکر کنم به احتمال بیشتر پیدا شه باید جالب و جذاب باشه اگه نیسان زد 400 هم که میشد نور علا نور بود ولی کاش زود تر معرفی میشد البته برا این گفتم سوبارو بی ار زد یا جی ار یاریس رو تست کنین چون تست برسی کاملی هنوز ازشون منتشر نشده لندکروز هم همینه ولی شما گفتین برسی میکنم
          عزیزی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mahan

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          🤣😂🤣ای رامین بچه ها اخلاق منو می‌شناسه هر وقت می خوان بیان دنبالم فرودگاه از همون اول با رنجروور میان.یکی از بچه ها اسمش فاتح هستش هر وقت میگن دارم میام میگه خلیفه باز اومد،😂😂 اتوبیوگرافی ۲۰۲۰ رو حتما بررسی می کنم فکر کن کنه عشق رنجروور خارج برم رنجروور نشینم،😂🍑🍑.نویگیتور و اکسپدیشن و تاهو و سابربن رو حتما تست می کنم.خودت می‌دونی علاقه زیادی به خودرو های کت و گنده دارم.سهوی بود استاد واجبات رو مگه میشه فراموش کرد

          موافقم 1
          مخالفم 0
        5. mahan

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          مهیار عزیز به روی چشم.سیف بن عمر ال نهیان یکی از دوستان نزدیک و شریک های ما هستش که ایشون و پدرش و پسر عموهاشون عبدالحسین و عبدالکریم توجه ولطف ویژه ای دارند و از خلیفه های بزرگ دبی و امارات هستند و بقیه دوستان هستند اصلا نگران نباش هر خودرویی که خواستید رو میتونم جور کنم و تستش کنم.این عزیزان کلکسیون رولزرویس دارند دیگه پیدا کردن تویوتا کاری نداره و جالبه که کل محافظین و اسکورت و ماشین های تجاریشون لندکروز و پاجرو و پاترول هستش

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. rezars pc

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      نذاریم درسته آقا ماهان اگر اکانت داشتید در pv ‌میگفتم چون وجه ی خوبی نداره داخل جمع

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        سلام رضا جان ،😂😂😱😱😱😱باور میکنی این موبایل جدید که گرفتم هم کیبوردش برای خودش می‌نویسه و دقت کنی غلط املایی و نگارشی بیشتر داشتم و اصلا نتونستم برخی کلمات رو ادا کنم یک طرف بلکه یکم کوچیکه انگشتم یک سری کلمات رو میزنه. توی مطلب دیگه درست نوشتنش .نذاریم در اصل همون نگذاریم هست که از گذاشتن میاد و ممنون که اطلاع دادید رضا جان سواد ناقص ما اینو میرسه منتها این کیبورد آبروریزی می‌کنه و من اصولاً عادت دارم یا با لپ تاپ یا آیپد بنویسم زیاد عادت به موبایل ندارم ولی بازم از دقت و حس مسئولیت ممنونم،❤️❤️

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. VENENO / SC V12

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          ماهان اگه فیلم گرفتی برسی خودت هم میایی جلو دوربین؟!
          خیلی منتظر هستم تا برسی هات بیاد!
          زود تر ایکاش میشد بری!
          منتظریم حتما!
          جلو دوربین هم بیا اگه میشه !
          پشت دوربین نمون .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. VENENO / SC V12

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          ماهان اگه میشه از چلنجر بگیر اول خیلی طرفدار داره توی سایت خودم هم دیوونه اش هستم !
          سفارش ما چلنجر یادت نره😂😂😂😂😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. VENENO / SC V12

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          راستی یه نوبت میخواستم دکتر ماهان 😂😂برای کوروت و شلبی ، کی هستین!؟😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mahan

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          محمد جان همیشه عزیزمی و لطف داری.❤️❤️🌹 چلنجر و ماستنگ و کامارو اگه بتونم یک جا جمع کنم خیلی خوب میشه ولی حتما تک تک بررسی می کنم کامارو و موستانگ که داشتم نسخه ۶ سیلندری هم زیاد موجوده ۸سیلندر رو بررسی می کنم.کوروت رو هم پیدا کردنش زیاد کاری نداره.راستش نمیتونم بیام جلوی دوربین چون زیاد اهل جلب توجه نیستم و برام بد میشه ممکنه بررسی ها توی سایت های اینستاگرام دست به دست بشه بعد حقیقتا برام خوب نمیشه.کم انگ آقازاده و اینا به ما نمزنند حالا عکس هام منتشر بشه رقبا و دشمنان زیادی داریم که ممکنه جنجال بپا کنه و واقعا برام بد میشه بعد حتی ممکنه دوستان ببینند و یکم جنبه خوبی ندارم مخصوصا این ماشین ها جنجالی هستند.منو ببخش اگه یکم نه اینکه آدم خاصی باشم کسی نیستم ولی افراد بی ظرفیت هستند و منتظر سوژه هستند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. VENENO / SC V12

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          هر طور راحت هستین ماهان جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      منتظر کامنت های پربار و دقیق شما هستیم ماهان جان 🌹

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        لطف داری ابتین خان عزیز❤️❤️🌹

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          🙏⁦❤️⁩

          موافقم 1
          مخالفم 0
  7. علی turbo s

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (279 ديدگاه)

    دنیل abtراننده فرمول e اما تو درگ ها اصلا موفق نیست ٬نمونش 10/9با 765lt.
    این gt2rsهم واسه خودشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی turbo s

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (279 ديدگاه)

      دوستان پورشه از موتور های شش سیلندر تخت تو تمام 911ها استفاده میکنه ٬ مزایا و معایب موتورهای تخت نسبت به v. شکل ها چیه؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ninja

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      از اون جالب تر جای موتورش هس همه فک میکنن موتور جلو هس اما …….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        پارادوکس فرمی شاید براش صدق کنه!😂

        موافقم 1
        مخالفم 0
  8. Amirreza

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    ماشینای الکتریکی تو مسیر مستقیم سریعترن ولی اگه من بخوام خودروی سدان برقی بخرم اول نسخه AMG بنز Eqs که هنوز تولید نشده پس بدون در نظر گرفتنش اول تایکان توربو اس ، بعدش آئودی e tron gt بعدش eqs و بعدش تسلا مدل s و یا لوسید ایر البته من عاشق کادیلاک سلستیک هستم ولی حیف که هنوز عرضه نشده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. VENENO / SC V12

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    آرین جان برای تشکیل حساب اصلی کار خاصی نمیخواد بکنی!
    یه ایمیل بزن مثل همین حساب خودت!
    اگه میگه ایمیل مشکل داره خب ساده است یه ایمیل دیگه تشکیل بده و تمام!
    حالا شماره تلفن و سایر اطلاعات ایی که میخواد رو بده و تمام !
    راستی یه رمز هم بزن مثل رمزی که خود سایت زده و نوشته ایمن و رمز رو کپی کن یا اسکرین بگیر ازش که یادت باشه!
    بعدش یه ایمیل بهت از سایت زده میشه به همون ایمیل ایی که وارد کردی و یک لینک توش هست و بعدش هم روی لینک بزن و وارد اکانت ات میشی و بعدش هربار که بیایی توی سایت باید بیایی پایین سایت و نام و رمز ها رو که یک بار زدی و دیگه کروم یا گوگل حفظ کرده و هر بار که روی رمز بزنی خودش اطلاعات رو وارد میکنه و تو یک گزینه ادامه هست گوگل میده وقتی رو رمز میزنی! روی اون میزنی و وارد اکانت میشی !
    فقط یه گزینه من را به یاد بسپار هست گوشه سمت چپ پایین کوچولو و اون رو بزن که دیگه هروقت وارد سایت شدی مستقیم توی اکانت باشی و یادَت باشه وقتی اطلاعات رو وارد کردی اون گزینه رو بزن !
    همین و تمام آرین جان فقط اگه درست کردی یا مشکلی داشتی بهم حتما بگو!❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. VENENO / SC V12

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      اگه سوالی داری بگو حتما جواب میدم.

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. Aryan🥋🥋🥋judo

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (574 ديدگاه)

      ممنون از راهنمایی شما💙💙💙

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. MOS

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    GT2 RS یکم قدیمی شده ولی کم نیاورد
    از الان معلومه نسل جدیدش (۹۹۲) شاهکار میشه

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. GT

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      البته نسل جدیدش ٩٩۶ هست فکر میکنم اشتباه نوشتی ٩٩٢

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. مهدی

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    GT2RS وحشتناکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    قطعا انتخاب من بین این دوتا gt2rsهست، خدایی اون جذابیت و حس قدرت رو اصلا تایکان نداره،بهتره بگم تایکان مصنوعیه اصلا روح نداره….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. محمد مختاری آذر

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    قطعا GT2 بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا