پورشه

رونمایی پورشه باکستر 2013

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: پورشه همیشه در این اتهام بوده که ارزان‌ترین محصول خود یعنی باکستر را با بی‌رغبتی به بازارها راهی می‌کند؛ اما با معرفی باکستر ۲۰۱۳ مشخص شد که مهندسان و علی‌الخصوص طراحان پورشه تلاش‌های زیادی کرده‌اند تا همه حرف‌های حاشیه‌ای باکستر را برای همیشه از بین ببرند . . .

۲۰۱۳ Porsche Boxster

نسل سوم باکستر نسبت به گذشته به مراتب زیباتر شده؛ چهره خودرو شباهت غیرقابل انکاری به سوپراسپرت آتی پورشه – یعنی ۹۱۸ اسپایدر – دارد. مدیران پورشه در زمان رونمایی این خودرو می‌گفتند باکستر جدید، بزرگ‌تر، چهره‌ای بهتر و با تعریفی جدیدتر از لذت رانندگی ارائه شده است.

۲۰۱۳ Porsche Boxster

پیشرانه باکستر ۲۰۱۳ در مدل پایه‌ای آن، در حدود ۲۰۰cc کاهش حجم داشته؛ موتور جدید آن ۲.۷ لیتری با قدرت ۲۶۵ اسب‌بخار است که صفرتاصد را در ۵.۴ ثانیه میسر می‌سازد.

مدل باکسترS نیز یک موتور تخت شش سیلندر به حجم ۳.۴ لیتر در زیر کاپوت خود داشت که با قدرت ۳۱۵ اسبی خود که حدود ۵ اسب‌بخار بیشتر از گذشته بوده، خودرو را در کمتر از ۴.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رساند.

۲۰۱۳ Porsche Boxster

باکستر بصورت استاندارد با گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود اما سفارش گیربکس هفت سرعته دوکلاچه PDK نیز برای آن امکان‌پذیر است.

تابسان امسال عرضه باکستر به عنوان مدل ۲۰۱۳ ابتدا از ایالات‌متحده آغاز خواهد شد. قیمت پایه‌ای آن ۴۹,۵۰۰ دلار و قیمت پایه‌ای باکسترS نیز ۶۰,۹۰۰ دلار اعلام شده است.

۲۰۱۳ Porsche Boxster
۲۰۱۳ Porsche Boxster

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. SIG4R

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    60,900 دلار؟؟؟؟
    مورد توجه مدیران ایران خودرو!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا