پورشه

غرفه تیونرها در ژنو 2013 – تک آرت

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: تک آرت با دو محصول جدید به ژنو آمده بود؛ دو پکیجی که مثل همیشه لوگوی پورشه بر آنها می درخشید . . .

Porsche 911 Carrera 4S by TechArt
Porsche 911 Carrera 4S by TechArt

اولین پکیج تک آرت برای ۹۱۱ کررا ۴S آماده شده؛ کیت بدنه این خودرو شامل درب مشکی رنگ خودرو، اسپویلر زیر سپر جلو (Spoiler I)، رکاب ها و باله جدید عقب (Spoiler II)، خروجی های دوبل اگزوز که به وسط دیفیوزر منتقل شده و نهایتا انبوهی از رینگ های ۲۰ یا ۲۱ اینچی آلومینیومی پنج پره ای از نوع Formula و Formula III خواهد بود؛ البته تک آرت بدنه این ۹۱۱ را با رنگ سبز زمردی اختصاصی خود (Emerald Green) تزئین کرده است.

مشتریان می توانند از سیستم تنظیم ارتفاع محور جلو (Noselift System) بطور سفارشی نیز استفاده کنند که در اینصورت ارتفاع آن تا ۶۰ میلیمتر قابل تغییر خواهد بود. درون کابین تغییرات خوبی صورت گرفته؛ همرنگ شدن قاب صندلی ها، دوخت چرم صندلی ها و حتی اجزای صفحه کیلومتر با رنگ بدنه خودرو، استفاده از فرمان سه شاخه جدید که با چرم آلکانترا روکش شده و رنگ مشکی مات برای پدال شیفترها از مهم ترین شاخصه های کابین این خودرو هستند.

یکی از ویژگی های جالب این پکیج کاهش نیروی لیفت به میزان ۵ کیلوگرم بر محور جلویی در سرعت ۱۴۰ کیلومتر برساعت است؛ البته برای جبران این کاهش چسبندگی، دیفیوزر و همچنین Spoiler II بگونه ای طراحی شده تا در همین سرعت نیرویی معادل ۱۷.۵ کیلوگرم را بر محور عقبی خودرو وارد کنند. جالب است بدانید که با رسیدن سرعت خودرو به حداکثر، این نیرو نهایتا تا ۷۶ کیلوگرم هم افزایش می یابد.

حال به سراغ دومین پکیج تک آرت می رویم که برای کاین S دیزلی مهیا شده است. در این پکیج همانند ۹۱۱ فعلا خبری از ارتقای فنی موتورها نبوده و تمام توجه تک آرت به تغییرات ظاهری معطوف شده؛ رنگ مشکی براق بدنه، سپرهای جدید جلو و عقب، اسپویلر سه تکه جلو، عریض تر شدن رکاب ها، اسپویلر سقفی عقب، دودی شدن شیشه ها و همچنین چراغ ها، تعبیه مه شکن ها درون قاب چراغ های جلو و LEDهای روز را می بایست شاخصه های مهم این پکیج دانست. امکان سفارش رینگ هایی که سایزشان از ۲۰ تا ۲۳ اینچ متغییر هستند نیز آخرین نکته در نمای ظاهری خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. بانک عکس خودرو (carimage.ir)

    ۱ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (98 ديدگاه)

    خیلی خشگله ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. peiman09

    ۱ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (134 ديدگاه)

    مک لارنی ها بی امی ها مرسدسی ها و البته فراری ها و …
    توجه کنید این یک پورشه است .. گفتم بدونید .. ها ها ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بانک عکس خودرو (carimage.ir)

    ۲ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (98 ديدگاه)

    دمشون گرم.
    ولی ادم حسرت به دل میمونه خداییش!!!!!!!!!!!!
    اخه ماشینایی که اونا سوار میشنو نگاه کنید … >>> حالا ماشینایی که ما سوار میشیمو نگا کنید!!!!!!!!!
    دل ادم اب میشه!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا