پورشه

معرفی نسخه‌های جدید T پورشه 718 باکستر و کیمن

پورشه ۹۱۱ کررا T در بین طرفداران محبوبیت زیادی به دست آورده و این شرکت هم با توجه به موفقیت خودروی یاد شده اقدام به معرفی مدل جدید ۷۱۸ T کرده است.

پورشه 718 باکستر و کیمن
این نسخه که در دو خودروی باکستر و کیمن قابل سفارش است نیروی خود را از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر می‌گیرد. این پیشرانه می‌تواند با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا PDK سفارشی همراه شود.

پورشه 718 باکستر و کیمن
پیشرانه‌ی یاد شده باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه‌ای در مدل‌های دستی می‌شود اما شتاب مدل‌های مجهز به گیربکس PDK حدود دودهم ثانیه کمتر است. البته شتاب این دو خودرو در حالت اسپورت پلاس به ۴.۵ ثانیه بهبود یافته و حداکثر سرعت هم به ۲۷۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

پورشه 718 باکستر و کیمن
اگرچه پیشرانه‌ی این مدل جدید از نسخه‌ی استاندارد گرفته شده اما ۷۱۸ T به سیستم مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه مجهز است که باعث کاهش ۲۰ میلی‌متری ارتفاع شده است. این خودرو همچنین از دسته‌موتورهای فعال، دیفرانسیل عقب قفل شونده و تکنولوژی هدایت گشتاور سود می‌برد.

پورشه 718 باکستر و کیمن

پورشه 718 باکستر و کیمن
تغییرات صورت گرفته در بدنه‌ی خودرو نسبتاً کم بوده و از جمله ویژگی‌های متمایز ۷۱۸ T می‌توان به پوشش خاکستری آینه‌های جانبی و رینگ‌های ۲۰ اینچی اشاره کرد. این خودرو همچنین از سیستم اگزوز اسپورت و نوارهای جانبی با نشان ۷۱۸ باکستر T یا ۷۱۸ کیمن T برخوردار می‌باشد.

پورشه 718 باکستر و کیمن

پورشه 718 باکستر و کیمن
تغییرات رخ داده در کابین قابل‌توجه‌تر هستند چراکه این دو خودرو دارای فرمان اسپورت و صندلی‌های مشکی با نشان ۷۱۸ روی پشت‌سری‌ها هستند. رانندگان همچنان شاهد تریم مشکی براق، رکاب‌های داخلی متفاوت با نشان‌های باکستر و کیمن و… خواهند بود.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات رخ داده حذف سیستم اطلاعات سرگرمی است که به خاطر کاهش وزن حذف شده اما مشتریان می‌توانند در صورت تمایل آن را بدون هزینه‌ای اضافی سفارش دهند.

پورشه هنوز به قیمت این خودروی جدید اشاره نکرده اما خاطرنشان ساخته قیمت آن‌ها مناسب خواهد بود. این برند می‌گوید: “خریداران ۷۱۸ T خواهند توانست از مزیت قیمتی کمتر در مقایسه با مدل پایه با تجهیزات مشابه لذت ببرند.”

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    M2 کامپتیشن : لایک
    این بزرگوار : دیسلایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      بزرگوار منظورم کیمن هست
      تو نظر سنجی قبلی هم که بین 718 و Z4 گذاشتم مساوی شدن
      هرکدوم بالای 120 رای

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. net

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    تنها ماشین پورشه که عقبش کشیده هست باکستر هست و اگر رنگ چراغ عقب قرمز بود قشنگتر بود تا سفید و نکته جالب و عجیب این هست که باکستر اولین ماشینی هست که صندوق عقبش شیب داره رو به پایین و مثل کاپوت جلو هست و چراغ عقبش ادم احساس میکنه چراغ جلو هست چون شیب داره رو به پایین جالب نیست این کار و زشته و اگر چراغ عقب باکستر به رنگ قرمز بود و صندوق عقب مسطح بود قشنگتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. net

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    چرا عقب با کستر و کیمن که سفید هست زشته ،چراغ عقب قرمز قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    یکی از همسایه هامون نیو باکستر داره یه روز اتفاقی ههمو تو فروشگاه دیدیم گفت میری خونه گفتم آره وقتی خواستیم سوار شیم گفت ببین چجوریه منم نشستم یکی از بهترین تجربه های زندگیم بود متاسفانه ساعت ترافیک نبود و زود رسیدیم اون موقع قیمتش بین 550 تا 700 بود اگه پولشو داشتم لحظه ای تو خریدش شک نمیکردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. unas

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1846 ديدگاه)

      قبل از خونه جایی نبرد ات ؟!؟!؟

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا