پورشه

پورشه 911 جی تی تری کاپ 2013 [ویدئو]

اگر بدنبال اندکی هیجان بیشتر با پورشه ۹۱۱ هستید و از طرفی نسخه های استاندارد  ۹۱۱GT3 نیز شما را چندان راضی نمی کنند پس بهترست به سراغ مدل های ارتقایافته GT3 با پسوند Cup بروید؛ خودرویی که نسخه به روزشده آن قرارست تحت عنوان مدل ۲۰۱۳ و با قیمت ۱۸۱,۲۰۰ یورو (معادل تقریبی ۲۳۶,۰۰۰ دلار) در اختیار مشتریان (و البته فعلا تیم های مسابقه ای) قرار گیرد . . .

porsche 911 GT3 Cup 2013

اما ببینیم کاپ جدید نسبت به مدل های استاندارد GT3 چه تفاوت هایی دارد؛ اول از همه باید به سپر جدید جلو، باله کربنی بزرگ عقب، خروجی دوبل اگزوز در وسط، رینگ های مسابقه ای به همراه تایرهای اسلیک میشلین اشاره کرد. درون کابین نیز مواردی مانند طراحی مجدد رول بار، کنسول زاویه دار به سمت راننده، صفحه کیلومتر دیجیتالی و همچنین تک صندلی مسابقه ای جدید به چشم می خورند. همچنین در بالای سر راننده محفظه ای تعبیه شده (Rescue Hatch) که در بعضی مواقع اضطراری امکان خروج سریع برای راننده نیز فراهم باشد.

کاپ ۲۰۱۳ همانند مدل ۲۰۱۲ خود مجهز به پیشرانه تخت شش سیلندر ۳.۸ لیتری است با این تفاوت که قدرت خالص آن به ۴۶۰ اسب بخار رسیده یعنی ۱۰ اسب بیشتر از مدل ۲۰۱۲؛ وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ ها را نیز یک گیربکس شش سرعته با پدال شیفتر برعهده گرفته است. پورشه اولین مقصد این مدل مسابقه ای را سال ۲۰۱۳ و مسابقات سری Porsche Mobil 1 Supercup اعلام کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رهام

    ۲۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    خداکنه نیاد ایران همین جوری تهران شده پیست ریس اگه این بیاد که ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hesan

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      چی دوس داری بگم؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. راهی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    همین رو بگواقای رهام جون اینا دیگه چی هستند خیلی بی خوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mory

    ۲۶ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    0 تا 100
    ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا