پورشه

دو پورشه 911 با طراحی سینگر دیزاین در نمایشگاه دیترویت

متخصصان «سینگر ویهکل دیزاین» که وسواس زیادی در جزئیات دارند، با ایجاد چهره‌ای تازه برای پورشه ۹۱۱، این خودروی نمادین را در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته‌اند. جای تعجب نیست که این کوپه قرمز «لندنی» همان زیبایی و ابهت دیگر محصولاتی را دارد که در طول سال‌ها از این کارگاه مستقر در کالیفرنیا بیرون آمده‌اند.

singer-porsche-top-view
این دو خودروی حاضر در دیترویت، از دو نقطه مختلف از دنیا هستند و مانند تمام دیگر پروژه‌های سینگر، نام شهر خریدارانشان را به همراه دارند. بر این اساس، خودروی قرمز رنگ زیبا و هاردتاپ از شهر «لندن» می‌آید و مدل دیگری که با رنگ آبی‌ تیره‌اش، تضاد خاصی را ایجاد کرده، یک کوپه اهل «موناکو» است.

singer-porsche-front-three-quarter-02
به نظر می‌رسد که «موناکو» و «لندن» از نظر مکانیکی کاملاً مشابه یکدیگر باشند؛ حداقل مطابق چیزی که در شرح مشخصات آنها آمده است. هر کدام از آنها برای پیشرانه از یک موتور ۴ لیتری تنفس طبیعی و با سیستم خنک‌کننده هوا بهره می‌برد که توسط شرکت طراح افسانه‌ای موتورها، اِد پینک (Ed Pink) ساخته شده است. مدیریت انتقال قدرت این موتور برعهده یک گیربکس سرسخت گِت‌رگ G50 دستی است که از مدل‌های ۹۱۱ در فاصله سال‌های آخر دهه ۸۰ تا اواخر دهه ۹۰ میلادی گرفته شده است.

singer-porsche-front-three-quarter-03
یک سیستم تعلیق پیشرفته «اُهلینز» در زیر تمام چهار گوشه خودرو قرار گرفته و به یک سیستم ترمز با صفحات بزرگ «برمبو» متصل است. به لطف استفاده از فیبر کربن در پنل‌های بدنه، وزن کلی خودرو به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است. در مدل «لندنی»، چرخ‌های مقعر طرح «فاچ» در پوششی از تایرهای چسبان میشلن پایلوت کمپتیشن پیچیده شده‌اند و این در حالی است که «موناکو» از پوشش تهاجمی میشلن پایلوت اسپورت PS2 استفاده کرده است.

در داخل کابین هر دوی خودروها از صندلی‌های زیبای چرم و فیبرکربن بهره گرفته شده و جزئیات زیبای زیادی در طراحی داخلی گنجانده شده است. سینگر هر کدام از این نسخه‌های خاص پورشه ۹۱۱ را مطابق با سلیقه موردنظر مشتری آماده کرده است؛ مدل‌هایی که از خواستنی‌ترین نمونه‌هایی هستند که تاکنون از ۹۱۱ دیده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. KING 918

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    نمیدونم هدف پورشه از گذاشتن این راهنمای بزرگ نارنجی زیر چراغ جلو چی بوده …
    ولی استایل جالبی داره این مدل 911 ………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Viper ACR

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    جاودانه ی دوست داشتنی ….
    سال ها میان و میگذرن، عشق ماشین ها جوونی و شور و حرارتشون خاموش میشه ، پسر ها پدر میشن، اما 911 هنوز هم برای نسل های بعد جذابیت خودش رو حفظ میکنه و حتی جذابتر میشه.

    این است هنر پورشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mehdi TuRbO

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1950 ديدگاه)

    با اینک مال خیلی سال پیش هنوزم نسبت به خیلی از ماشینای جدید برا جذاب تره پورشه ❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رامکال

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (594 ديدگاه)

    جای یکی از دوستانمون به شدت خالیه.
    وای که اگر بیاد پورشه باید فلنگو ببنده و در برود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MM

      ۲۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مخصوصا اگر اسم اون دوست porsche911rc باشه …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Saied

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    جزوه دوس داشتنی ترین ماشینا هستی تو.
    ❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا