پورشه

معرفی کانسپت پورشه GT4 کلاب اسپورت رالی

پورشه بی سر و صدا اقدام به رونمایی از کانسپت کیمن GT4 کلاب اسپورت رالی نموده است.


این خودرو که اواخر ماه جاری در رالی آلمان معرفی خواهد شد بر پایه مدل کیمن GT4 کلاب اسپورت بنا شده و دارای برخی مشخصات محصولات رالی می‌باشد. پورشه از اشاره به مشخصات این خودرو خودداری کرده اما در آن شاهد چراغ‌های افقی و ورودی هوای نصب شده روی سقف هستیم. ما همچنین می‌توانیم پانل‌های اضافی زیر بدنه، یک رول کیج و رینگ‌های سبک‌وزن با لاستیک‌های چهارفصل را در این خودرو ببینیم.


همانند مدل استاندارد، این خودروی مفهومی از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری با قدرت ۳۸۵ اسب بخار استفاده می‌کند. احتمالاً پیشرانه یاد شده با گیربکس ۶ سرعته PDK همکاری می‌کند.


پورشه چیز زیادی درباره این خودرو نگفته اما به نظر می‌رسد شاید وارد مسابقات شود زیرا تأیید کرده این کانسپت توسط رومین دوماس رانده شده است. دوماس به تازگی رکورد جدیدی در مسابقات Pikes Peak بر جای گذاشته و توانسته با خودروی فولکس‌واگن ID R Pikes Peak رکورد ۷ دقیقه و ۵۷.۱سته با خودروی فولکس واگن سد شاید وارد مسابقات شود زیرا تایید کرده این کانسپت توسط رومین دوماس رانده شده است۴۸ ثانیه را ثبت نماید.


پورشه همچنین تأیید کرده از رالی آلمان به منظور جمع‌آوری داده‌هایی درباره کلاب اسپورت رالی استفاده خواهد کرد. در صورت تصمیم نهایی برای تولید محصولی جدید از این داده‌ها استفاده خواهد شد. این تصمیم اواخر سال جاری گرفته خواهد شد و مدل تولیدی شاید بر پایه ۷۱۸ کیمن GT4 جدید بنا شود و نسخه کلاب اسپورت نهایی باشد.


از این طرف هم اطلاعات زیادی درباره کیمن GT4 کلاب اسپورت منتشر نشده اما انتظار می‌رود این خودرو در سال ۲۰۱۹ معرفی شود. اخبار پیشین نشان می‌دهند خودروی یاد شده قدرت و داون فورس بیشتری خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود سواری آن راحت‌تر باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا