مسابقات

اکران مستند مایکل شوماخر در اواخر سال جاری

مستندی که درباره‌ی اسطوره‌ی مسابقات فرمول ۱ یعنی مایکل شوماخر ساخته شده تا پایان سال جاری اکران خواهد شد.


مجله‌ی موتور اسپورت گزارش داده این فیلم اساساً روی سال‌ها مسابقه‌ی شوماخر از جمله حضور در تیم‌های جوردن، بنتون، فراری و مرسدس تمرکز داشته است. اکران این مستند ۲۵ سال پس از اولین قهرمانی این ورزشکار پرآوازه در سال ۱۹۹۴ و با تیم بنتون انجام خواهد شد. او در طول چندین سال حضور خود در مسابقات فرمول ۱ جزو بهترین رانندگان تاریخ این رشته ورزشی بوده است.


گفته می‌شود این مستند احتمالاً شامل اولین تصاویر از شوماخر پس از حادثه‌ای است که در اواخر سال ۲۰۱۳ رخ داد. شاید هم تصاویری از تولد ۵۰ سالگی او که در مایورکا گرفته شد منتشر شود. در این مستند با خانم، پدر و بچه‌های شوماخر نیز مصاحبه شده است.


عنوان فعلی این فیلم “شوماخر” بوده و توسط کمپانی آلمانی B 14 فیلم ساخته شده است. انتظار می‌رود در هفته‌ی جاری و همزمان با شروع به کار فستیوال کن اولین تریلر از این مستند منتشر شود.


سخنگوی خانواده‌ی شوماخر اظهار داشته است:

عملکرد برجسته‌ی مایکل لیاقت جشن گرفتن پس از گذشت ۲۵ سال از قهرمانی در فرمول ۱ را دارد. ما از اینکه چنین فیلمی توسط کمپانی جاه‌طلب و حرفه‌ای ساخته شده خوشحال هستیم.

از زمانی که سر شوماخر در سال ۲۰۱۳ به زمین برخورد کرد و به کما رفت رسانه‌ها خبرهای بسیار کمی از وضعیت بالینی این راننده‌ی اسبق فرمول ۱ منتشر کرده‌اند. شایان ذکر است مایک شوماخر پسر مایکل شوماخر در ماه آوریل برای اولین بار پشت فرمان خودروی فرمول ۱ فراری SF90 نشست.


امیدواریم که این راننده‌ی دوست‌داشتنی دنیای خودرو هرچه سریع‌تر بهبودی خود را به دست آورد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. کورش

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (139 ديدگاه)

    واقعا اسطوره ست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امین

    ۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    نیکی لائودا فوت کرده خبری مقاله ای چیزی باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا