مسابقات

بازی جدید فرمول یک 2011 F1

بازی فرمول یک توسط شرکت کدمستر انتشار خواهد یافت و همه ی رانندگان,تیم ها وپیست های فرمول یک به طور کامل در این بازی خواهند بود.

این بازی به شما اجازه میدهد که خودتان به عنوان راننده حضور داشته باشید و با گرفتن نتایج خوب پیشرفت کنید وبه تیم های بهتر بروید.همچنین در این بازی دو پیست جدید هند و آلمان(پیست جدید آلمان), رانندگان جدید, قوانین و لاستیک های پیرلی به چشم می خورد.

تصاویری از F1 2011
تصاویری از F1 2011

سازندگان این بازی سعی کرده اند تا بازی کنندگان را در هیجان این ورزش غرق کنند.همچنین گرافیک بالای  این بازی و بازی آنلاین در اینترنت به آن جذابیت بیشتری می بخشد.در بازی آنلاین سال ۲۰۱۰ فقط ۱۶ راننده وجود داشت اما امسال ۲۴ راننده نیز در بازی آنلاین خواهد بود.همچنین در این بازی ۲ نفر می توانند شرکت کنند(البته نه بطور هم زمان) وخود و تیم خود را قهرمان کنند.

در این سری می توان مصاحبه با رانندگان, وجود پیت استاپ و نشان دادن تعویض لاستیک ها در پیت استاپ, جشن برنده مسابقه, تماس رادیویی با تیم به طور کامل, فشاری که بر رانندگان وارد می شود, باز وبسته شدن drs و… را مشاهده کرد.که مطمئنا این بازی را بسیار جذاب خواهد کرد.

همه ی تیم ها, همه ستاره ها وهمه ی رانندگان جدید در این بازی حضور دارند و رقابت بین ستارگان همچون آلونسو, وتل, همیلتون, شوماخر, باتن, رزبرگ و… همانند مسابقات واقعی در این بازی نیز دیده می شود.همچنین تلاش وتل برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این بازی را نیز خواهید دید.

تصاویری از F1 2011
تصاویری از F1 2011

Kers وdrs وهمه چیزهایی که مسابقات فرمول یک در سال ۲۰۱۲ هیجان انگیزتر کرده در این بازی نیز مشاهده می شود.همچنین نباید از وجود لاستیک های جدید پیرلی که امسال وارد فرمول یک شدند در این بازی چشم پوشید.در این بازی مثل واقعیت اگر کسی به لاستیکش زیاد فشار بیارد ولاستیک بیش از حد گرم شود دچار مشکل خواهد شد ویا شاید هم تصادف کند و به بیرون رود.

یکی دیگر از هیجانات دیگر این بازی وجود آب وهوای مختلف و برگزارشدن مسابقات در شب و روز است.

این بازی در روز ۲۳ سپتامبر در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

منبع : formula1-game.com/uk

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود مهدوی نیا

مسعود مهدوی نیا www.f1-gp.blogfa.com

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا