مسابقات

معرفی خودروی جدید ردبول برای فصل 2019 فرمول 1

با خودروی استون مارتین ردبول ریسینگ RB15 که برای فصل جدید مسابقات فرمول ۱ آماده شده آشنا شوید. این خودروی مسابقه‌ای از قوای محرکه‌ی هوندا استفاده کرده و ردبول امیدوار است با آن بتواند رقابت شایسته‌ای با مرسدس و فراری داشته باشد. ردبول سال قبل از قوای محرکه‌ی رنو استفاده کرده بود.


متأسفانه پوشش بکار رفته در بدنه‌ی RB15 نمونه‌ی نهایی نبوده و تنها برای یک‌بار روی این خودرو نقش بسته است.


راننده‌های ردبول در فصل ۲۰۱۹ فرمول ۱ را مکس ورشتاپن و پیر گزلی راننده‌ی اسبق تورو روسو تشکیل خواهند داد. گزلی جایگزین دنیل ریکاردو شده است. او سال قبل با ۲۹ امتیاز به کار خود پایان داد و اگرچه این امتیازها خیلی به چشم نمی‌آیند اما خب به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از ۴ امتیاز هم‌تیمی او یعنی برندون هارتلی بوده است.

ورشتاپن اما با ۲۴۹ امتیاز در رتبه‌ی چهارم رانندگان در فصل ۲۰۱۸ فرمول ۱ قرار گرفت و تنها ۲ امتیاز با کیمی رایکونن رده سومی فاصله داشت.

اما انتظار داریم خودروی جدید RB15 در چند هفته‌ی آینده وارد پیست شود و از رنگ‌های عادی ردبول به همراه لوگوی سازندگان و اسپانسرهای فعلی همچون ردبول، تگ هور، استون مارتین و هوندا سود ببرد. از آنجایی که هوندا نیروبخش این خودرو است بنابراین لوگوی آن روی پوشش پیشرانه دیده می‌شود و به همین خاطر لوگوی تگ هور به بخش جلو و پیش کاکپیت منتقل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (28 ديدگاه)

    یه هفته ای میشه مرسدس بنز خودروی جدید فرمول 1 رو معرفی کرده حالا چرا پدال رنو و ردبول و مکلارن رو میذاره ولی مرسدس بنز رو نه !!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    باید دید هوندا چه می کنه رنو که پارسال موتور خوبی نداشت و به خاطر نوع شاسیش فقط تو مکزیک موفق بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا