مسابقات

احتمال خروج فارادی فیوچر از مسابقات فرمول E

فارادی فیوچر با مشکلات مالی متعددی روبرو بوده و جدیدترین اخبار نیز ابرهای تیره را از آسمان آینده این کمپانی کنار نمی‌زنند.


بنا به گفته‌های رسانه Verge، منابع متعددی اظهار داشته‌اند که این کمپانی احتمال دارد تا مشارکت خود در مسابقات فرمول E را به پایان برساند و بدین ترتیب در هزینه‌های خود صرفه‌جویی انجام دهد.


این خودروساز سال پیش وارد فرمول E شد و به منظور به دست آوردن تجارب فنی از طریق مسابقات خودروهای الکتریکی با تیم دراگون همکاری نمود. این امر کاملاً عادی بوده اما به نظر می‌رسد همکاری یاد شده به آخر خط رسیده باشد.

مدیر تجاری تیم دراگون در بیانیه‌ای گفته که این تیم قراردادی چهارساله با فارادی فیوچر داشته و این قرارداد این لحظه در شرایط خوبی است. البته او تأیید کرده که هر دو شرکت در حال بحث و بررسی شرایط برای فصل آینده بوده‌اند.


علیرغم اخبار منتشر شده درباره خروج فارادی فیوچر از فرمول E این کمپانی گفته که تصمیمی برای ترک مسابقات نگرفته و این موضوع را اعلام کرده که مهندسان شرکت برای شرکت در تست‌های فصل آینده به اسپانیا سفر کرده‌اند.


هنوز اطمینان و خبری موثق که پیشنهاد کند فارادی فیوچر سرمایه‌ای را به مؤسس تیم آقای جی پنسک پرداخت کرده وجود ندارد. گفته می‌شود پنسک به دنبال خودروساز شریک دیگری برای جایگزین کردن با فارادی فیوچر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. FERRUCCIO LAMBORGHINI

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    بد موقعی داره از فرمول ئی می‌ره.
    تازه اوضاع داره رو به راه میشه.
    متأسفانه شرکت های کوچک همیشه در رقابت با بزرگان با مشکل مواجه اند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرشاد

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ای بابا، چه بد؛ فارادی فیوچر یکی از پیشگامان برقی سازی صنعت خودروسازیه، حضورش باعث پیشرفت همه میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MAHDI . TUNING

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    بهترین باشی ولی پول نداشته باشی از دور خارج میشی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا