مسابقات

مسابقات فرمول 1 کانادا 2011

رقابتهای اتومبیلرانی فرمول یک کانادا با قهرمانی تیم مک لارن به پایان رسید. در دور نهایی رقابتهای اتومبیلرانی فرمول یک کانادا که در پیست ژیلز ویلنو در مونترال برگزار شد جنسون باتون از تیم اتومبیلرانی مک لارن با کسب زمان چهار ساعت و چهار ثانیه و پانصد و سی و هفت هزارم ثانیه زودتر از سایر شرکت کنندگان از خط پایان گذشت و عنوان نخست این رقابتها را کسب کرد.

 

جنسون باتن از تیم مک لارن - مرسدس

پس از باتون، سباستیان وتل و مارک وبر هر دو از تیم رد بول به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای اتومبیلرانی فرمول یک هم اکنون سباستیان وتل از تیم رد بول با کسب یکصد و شصت و یک امتیاز در رده نخست قرار دارد و جنسون باتون از تیم مک لارن با یکصد و یک امتیاز و مارک وبر از تیم رد بول با نود و چهار امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

پیشتازی تم رد بول - رنو

در رده بندی جهانی تیم های حاضر در این رقابتها هم تیم اتومبیلرانی رد بول با کسب دویست و پنجاه و پنج امتیاز اول است و تیم های مک لارن با یکصد و هشتاد و شش امتیاز و فراری با یکصد و یک امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

فرناندو آلونسو از تیم فراری و جنسون باتن از تیم مک لارن


میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    مک لارن قوی الان کجاست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا