مسابقات

همیلتون: هایپرسافت بهترین لاستیک چند سال اخیر پیرلی است

لوئیس همیلتون بعد از تست تایرهای جدید پیرلی در ابوظبی گفت که لاستیک‌های جدید Hypersoft بهترین تایرهای ساخت پیرلی از زمان بازگشت این شرکت به فرمول یک است.

شرکت پیرلی، هفته گذشته اعلام کرد قصد گسترش تعداد تایرهای خشک برای فصل ۲۰۱۸ فرمول یک را دارد. این شرکت ایتالیایی که از سال ۲۰۱۱، تنها تأمین‌کننده‌ی تایرهای فرمول یک است، اعلام کرده بود که طیف لاستیک‌های خود را یک درجه نرم‌تر خواهد کرد.

در ۲۰۱۸ لاستیک جدید هایپرسافت، به‌جای لاستیک آلتراسافت نرم‌ترین و چسبنده‌ترین لاستیک فرمول یک خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان این فصل، یکی از رانندگانی بود که در تست روز سه‌شنبه در ابوظبی، به آزمایش لاستیک‌های جدید پرداخت. او که از لاستیک‌های نرم جدید پیرلی بسیار راضی بود، گفت که بقیه لاستیک‌ها هنوز کمی سخت هستند. او دراین‌باره گفت:

ما سریع به لاستیک‌های ۲۰۱۸ پیرلی عادت کردیم. درواقع لاستیک‌های هایپرسافت بهترین لاستیک‌هایی هستند که پیرلی بعد از بازگشت به فرمول یک ساخته.

درواقع بقیه لاستیک‌های پیرلی، کمی سخت‌تر ازآنچه که می‌پسندم هستند. اما روش کار درست است و داریم در جهت درستی حرکت می‌کنیم.

همیلتون در روز سه‌شنبه، ۱۳۶ دور در یاس‌مارینا زد و  اظهار داشت که مرسدس اطلاعات و بازخوردهای زیادی از این تست ثبت کرده تا مطمئن شود که در زمستان در جهت درستی حرکت می‌کند.

همیلتون تمرین روز اول را در جایگاه سوم تمام کرد. او ۰.۸ ثانیه کندتر از کیمی رایکونن بود که بهترین زمان خود را با لاستیک هایپرسافت ثبت کرد. بااین‌حال کیمی گفت که تفاوت زیادی بین لاستیک‌های جدید و قدیمی احساس نمی‌کند، اما لاستیک‌های جدید چسبندگی خوبی دارند و سریع‌تر هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Khosrow

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    پیرلی /ایتالیا / ایتالیای با شکوه حیف که تو جام جهانی نیستی / ستاره ی امسال طلایی نیست ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا